Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eylem Bayır
Prof. Dr.
Trakya Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
22
5
Yayın
12
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Trakya Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12169
12
ATIF
1
FAVORİ
12169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırıcı Yaklaşıma Dayalı Bilim Öğretiminin 5 Yaş Çocuklarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülşah Günşen
,
Yeşim Fazlıoğlu
,
Eylem Bayır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2330
0
ATIF
1
FAVORİ
2330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Sorgulayıcı-Araştırmaya Dayalı Öğretim Yönteminin Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
0
ATIF
1
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1026825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1974
0
FAVORİ
1974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Sorgulayıcı-Araştırmaya Dayalı Öğretim Yönteminin Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
1
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ OKUNABİLİRLİK AÇISINDAN ANALİZİ
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Sibel Livdumlu Kahveci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
990
0
FAVORİ
990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırıcı Yaklaşıma Dayalı Bilim Öğretiminin 5 Yaş Çocuklarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülşah Günşen
,
Yeşim Fazlıoğlu
,
Eylem Bayır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2330
1
FAVORİ
2330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12169
1
FAVORİ
12169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Trakya Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1026825
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1974
10
ATIF
0
FAVORİ
1974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Yazarlar:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12169
12
ATIF
1
FAVORİ
12169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat