Trakya Eğitim Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 2630-6301 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Trakya Üniversitesi |



Trakya Eğitim Dergisi öğretmen yetiştirme alanının farklı disiplinlerinde gerçekleştirilen bilimsel çalışmaları yayımlayan hakemli bir dergidir.

Dergimizin amacı yayımlamış olduğu bilimsel değere sahip, özgün ve etik ilkelere önem veren çalışmalar ile öğretmen yetiştirme alan yazınına katkı sağlamaktır.

Dergimiz yılda 3 kez olmak üzere tam metin araştırma makaleleri yayımlamaktadır.  

Dergimizin desteklediği diller arasında Türkçe, İngilizce ve Almanca bulunmaktadır.

Dergiye gönderilen çalışmaların daha önce başka bir yerde yayımlanmamış veya başka bir dergide yayımlanmak üzere sunulmuş olmaması gerekmektedir. 

Makale değerlendirme süreci yalnızca Dergipark üzerinden yapılmaktadır.

Trakya Eğitim Dergisi yazarlardan ücret talep etmemektedir. 

 



Trakya Eğitim Dergisi

ISSN 2630-6301 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Trakya Üniversitesi |
Kapak Resmi



Trakya Eğitim Dergisi öğretmen yetiştirme alanının farklı disiplinlerinde gerçekleştirilen bilimsel çalışmaları yayımlayan hakemli bir dergidir.

Dergimizin amacı yayımlamış olduğu bilimsel değere sahip, özgün ve etik ilkelere önem veren çalışmalar ile öğretmen yetiştirme alan yazınına katkı sağlamaktır.

Dergimiz yılda 3 kez olmak üzere tam metin araştırma makaleleri yayımlamaktadır.  

Dergimizin desteklediği diller arasında Türkçe, İngilizce ve Almanca bulunmaktadır.

Dergiye gönderilen çalışmaların daha önce başka bir yerde yayımlanmamış veya başka bir dergide yayımlanmak üzere sunulmuş olmaması gerekmektedir. 

Makale değerlendirme süreci yalnızca Dergipark üzerinden yapılmaktadır.

Trakya Eğitim Dergisi yazarlardan ücret talep etmemektedir. 

 



Trakya Eğitim Dergisi Eylül 2019 Son Sayı
Cilt 9 - Sayı 3 - Eyl 2019
  1. Yükseköğretimde Kalite Arayışında Bir Gösterge Olarak Öğrenci Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 380 - 395
    Hüseyin ŞİMŞEK , Ömer Faruk İSLİM , Nilay ÖZTÜRK
  2. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sabit Değişen Şekil Örüntüsü Genellemesini Öğretmek İçin Matematik Bilgileri
    Sayfalar 396 - 414
    Dilek Girit Yildiz , Funda GÜNDOĞDU ALAYLI
  3. Renk Kodları ile Direnç Okumanın Öğretiminde Simülasyon Kullanımının Öğrenme Üzerindeki Etkisi ve Öğrencilerin Görüşleri
    Sayfalar 415 - 436
    GONCA HARMAN , Nisa Yenikalaycı
  4. Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Sosyal Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
    Sayfalar 437 - 455
    Derya Girgin , Çavuş Şahin
  5. Ortaokul Türkçe Derslerinde Dinleme Becerisinin Gelişimine Yönelik Öğretmen Uygulamaları
    Sayfalar 456 - 476
    Ali Göçer , Ceyda Çaylı
  6. Gereklilik, Gelişme, Süreklilik ve Teşvik Aracı Olarak Yaşamboyu Öğrenme: Metaforik Algılar
    Sayfalar 477 - 486
    Gözde Sezen-Gültekin , Duygu Gür Erdoğan
  7. Özel Gereksinimli Çocuk Ebeveynlerinin Yaşamda Anlam Ve Kendilik Algılarının Psikolojik Dayanıklıklarına Etkisi
    Sayfalar 487 - 505
    Aydan AYDIN
  8. Öğretmenlerin Kendini Sabote Etme Düzeyi ile Algıladıkları Örgütsel Destek Düzeyi Arasındaki İlişki
    Sayfalar 506 - 526
    Zeynep Meral Tanrıöğen , Gülsüm Sertel
  9. Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 527 - 548
    Mehmet Emren , Serhat İrez , Özgür Kıvılcan Doğan
  10. Türkiye’de Yürütülen Tezlerin Tematik İncelenmesi: Işık Kavramı Örneği
    Sayfalar 549 - 563
    Hakan Şevki Ayvacı , Okan Altınok
  11. Okulda Yönetici ve Öğretmenlerin Deneyimledikleri Duyguların Hiyerarşik Yapılarının İncelenmesi
    Sayfalar 564 - 579
    Kamil YILDIRIM
  12. Sınıflarında Kaynaştırma Öğrencisi Olan ve Olmayan 4-6 Yaş Çocuklarının Bakış Açısı Alma Becerilerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 580 - 589
    Meral Taner Derman , Yelda CİVCİK , Sema BAYKARA , Sıla ÖZÇINAR
  13. Araştırma Sorgulama ve Doğrulayıcı Laboratuvar Yöntemlerinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Başarı, Kavram Yanılgısı ve Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi
    Sayfalar 590 - 611
    Volkan Göksu , Bilal Güneş
  14. Hizmetiçi Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 612 - 626
    BURAK AYCİCEK , TUĞBA YANPAR YELKEN , GÜROL YOKUŞ
  15. Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri
    Sayfalar 627 - 648
    Zehra ÖNÜR , İshak KOZİKOĞLU
Dergi Tarihçesi
Derginin Önceki Adı ISSN eISSN Yıl
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2146-071X 2011-2018
Dizinler