Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Makbule Gözde Didiş Kabar
Doç. Dr.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yayın
11
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
25
11
Yayın
8
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Popüler Yayınları
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ BİLGİSİNİN VE ÖĞRETİM STRATEJİLERİ BİLGİSİNİN İNCELENMESİ: CEBİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
M. Gözde Didiş Kabar
, Rabiya Amaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-359810
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4110
3
ATIF
2
FAVORİ
4110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Örüntüler Konusunda Öğrenci Düşüncelerine Yönelik Cevap Verme Yaklaşımları
Yazarlar:
Hatice Çetin Argaç
,
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1412075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Thematic Review of Quadratic Equation Studies in The Field of Mathematics Education
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.58.10.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1496
0
FAVORİ
1496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Problemini Uygulama Sürecinin İncelenmesi: Uygulamayı Planlama ve Öğretmen Müdahaleleri
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
,
Mukaddes İnan Tutkun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.878364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
0
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İstatistiksel Grafikleri Okuma ve Yorumlama Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Kübra Güler
,
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.677238
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3080
0
FAVORİ
3080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Öğrenci Düşüncelerine Yönelik Tespitleri ve Yorumları
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.538365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirde Harflerin Kullanımı ve Cebirsel İşlemler ile İlgili Öğrenci Hatalarına Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar: Rabiya Amaç,
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1572
0
FAVORİ
1572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Günlük Hayat ile İlişkisi Hakkındaki Algı ve Görüşlerinin İncelenmesi*
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3059
0
FAVORİ
3059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Matematiksel Modelleme: 7. Sınıf Öğrencilerinin “Hava Durumu” Modelleme Problemi ile Deneyimi
Yazarlar:
Mukaddes İnan Tutkun
,
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.456200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
0
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematikselleştirme Süreçlerinin ve Matematiksel Modellerinin İncelenmesi: Çim Biçme Problemi
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
, Mukaddes İnan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.408698
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
0
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ BİLGİSİNİN VE ÖĞRETİM STRATEJİLERİ BİLGİSİNİN İNCELENMESİ: CEBİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
M. Gözde Didiş Kabar
, Rabiya Amaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-359810
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4110
2
FAVORİ
4110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Hatalarına Yönelik Pedagojik Yaklaşımları
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş
,
Ayhan Kürşat Erbaş
, Bülent Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.75429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1582
0
FAVORİ
1582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
A Thematic Review of Quadratic Equation Studies in The Field of Mathematics Education
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.58.10.4
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1496
1
ATIF
0
FAVORİ
1496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Problemini Uygulama Sürecinin İncelenmesi: Uygulamayı Planlama ve Öğretmen Müdahaleleri
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
,
Mukaddes İnan Tutkun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.878364
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
4
ATIF
0
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İstatistiksel Grafikleri Okuma ve Yorumlama Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Kübra Güler
,
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.677238
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3080
6
ATIF
0
FAVORİ
3080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Öğrenci Düşüncelerine Yönelik Tespitleri ve Yorumları
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.538365
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
1
ATIF
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Günlük Hayat ile İlişkisi Hakkındaki Algı ve Görüşlerinin İncelenmesi*
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.341702
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3059
3
ATIF
0
FAVORİ
3059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Matematiksel Modelleme: 7. Sınıf Öğrencilerinin “Hava Durumu” Modelleme Problemi ile Deneyimi
Yazarlar:
Mukaddes İnan Tutkun
,
Makbule Gözde Didiş Kabar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.456200
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
4
ATIF
0
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematikselleştirme Süreçlerinin ve Matematiksel Modellerinin İncelenmesi: Çim Biçme Problemi
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
, Mukaddes İnan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.408698
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
1
ATIF
0
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ BİLGİSİNİN VE ÖĞRETİM STRATEJİLERİ BİLGİSİNİN İNCELENMESİ: CEBİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
M. Gözde Didiş Kabar
, Rabiya Amaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-359810
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4110
3
ATIF
2
FAVORİ
4110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Hatalarına Yönelik Pedagojik Yaklaşımları
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş
,
Ayhan Kürşat Erbaş
, Bülent Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.75429
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1582
2
ATIF
0
FAVORİ
1582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat