Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Berna Tataroğlu Taşdan
Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
3
10
Yayın
14
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-5851-6144
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Tanımlamaları, Açıklamaları ve Doğrulamaları Kullanımı: Samet Örneği
Yazarlar:
Berna Tataroğlu-taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.478101
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
ATIF
1
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Hazırlama Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Yılmaz Elçelik
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1506635
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
57
0
FAVORİ
57
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berna Tataroğlu Taşdan
,
Melike Yiğit Koyunkaya
,
Ayşe Tekin Dede
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1373777
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
597
0
FAVORİ
597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1007793
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Öğrenci Düşüncelerine Yönelik Tespitleri ve Yorumları
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.538365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Tanımlamaları, Açıklamaları ve Doğrulamaları Kullanımı: Samet Örneği
Yazarlar:
Berna Tataroğlu-taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.478101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
1
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.451136
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2948
0
FAVORİ
2948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4517
0
FAVORİ
4517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
İşıkhan Uğurel
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1856
0
FAVORİ
1856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE TEKNOLOJİYİ DERSLERİNE ENTEGRE ETME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayten Erduran
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.341421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5023
0
FAVORİ
5023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Akıllı Tahtaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Berna Tataroğlu
, Ayten Erduran
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2238
0
FAVORİ
2238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Türkiye’de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1007793
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
2
ATIF
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Klinik Görüşmeler Aracılığıyla Öğrenci Düşüncelerine Yönelik Tespitleri ve Yorumları
Yazarlar:
Makbule Gözde Didiş Kabar
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.538365
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
1
ATIF
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının Teknoloji Entegrasyonu Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555139
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4517
7
ATIF
0
FAVORİ
4517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
İşıkhan Uğurel
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450083
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1856
6
ATIF
0
FAVORİ
1856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE TEKNOLOJİYİ DERSLERİNE ENTEGRE ETME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayten Erduran
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.341421
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5023
7
ATIF
0
FAVORİ
5023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat