Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 1307-6086 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |


Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED) Internet üzerinden ücretsiz yayın yapan yılda bir cilt, en az her ciltte iki sayı olarak yayımlanan, uluslararası, hakemli çevrimiçi bir fen ve matematik eğitimi dergisidir. 


Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

e-ISSN 1307-6086 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |
Kapak Resmi


Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED) Internet üzerinden ücretsiz yayın yapan yılda bir cilt, en az her ciltte iki sayı olarak yayımlanan, uluslararası, hakemli çevrimiçi bir fen ve matematik eğitimi dergisidir. 


Cilt 13 - Sayı 1 - Haz 2019
  1. Utilizing A Practitioner-Led Action Research Study to Improve Urban Students’ College Readiness and Pursuit
    Sayfalar 1 - 30
    Olcay YAVUZ
  2. 7. Sınıf Öğrencilerinin Doğrular ve Açılar Konusunda Matematiksel Dil Kullanım Düzeyleri Ve Dile İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 31 - 47
    Süha YILMAZ , Zehra TÜRKMEN
  3. 9.Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Okuryazarlıklarının Akademik Başarı ve Öğrenme Stillerine Göre İncelenmesi
    Sayfalar 48 - 75
    Kübra EFE ÇETİN , Sevinç MERT UYANGÖR
  4. 9. Sınıf “Doğa ve Kimya” Ünitesi İle İlgili Başarı Testi Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 76 - 104
    Canan NAKİBOĞLU , Olcay GÜNEŞ YAZAR
  5. BAYESIAN VE NONBAYESIAN KESTİRİM YÖNTEMLERİNE DAYALI OLARAK SINIFLAMA İNDEKSLERİNİN TIMSS-2015 MATEMATİK TESTİ ÜZERİNDE İNCELENMESİ
    Sayfalar 105 - 124
    Serpil ÇELİKTEN , Mehtap ÇAKAN
  6. Birleşmiş Milletler Çocuk Hakları Sözleşmesi’nin İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Yansımaları: Tarihsel Bir Analiz
    Sayfalar 125 - 151
    Ayşe ÖZTÜRK , Mehmet Fatih ÖZMANTAR
  7. Fen, Matematik ve Sosyal Bölümlerde Okuyan Üniversite Öğrencilerinin Yürütücü Biliş Becerilerinin Akademik Mükemmeliyetçiliklerinin ve Akademik Erteleme Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 152 - 175
    Uğur GÜRGAN , İmran GÜNDOĞDU
  8. Türkiye’de 2002-2018 Yılları Arasında Matematik Ders Kitapları Üzerine Yapılmış Tezlerin ve Makalelerin Analizi
    Sayfalar 176 - 195
    Sevgi Çisem DEDE , Selahattin ARSLAN
  9. 7.Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenler Konusundaki İspat Seviyelerinin İncelenmesi
    Sayfalar 196 - 216
    Zülfiye ZEYBEK-ŞİMŞEK , Aslıhan ÜSTÜN
  10. Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde STEM Uygulamaları
    Sayfalar 217 - 233
    Nazlı BARIŞ , Tuğba ECEVİT
  11. İlkokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Kavram Yanılgılarına Neden Olabilecek Sözel ve Görsel İçerik
    Sayfalar 234 - 259
    Serpil KARA , Banu AKTÜRKOĞLU
  12. Matematiksel Problemler Aracılığıyla Eğitimsel Değerlerin Aktarımı: Kuramsal Bir Çalışma
    Sayfalar 260 - 283
    Fahrettin AŞICI , Yüksel DEDE
  13. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Değerlere Eğilim Düzeyleri ile STEM Meslek Alanlarına İlgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 284 - 301
    Kevser HERDEM , İbrahim ÜNAL
  14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
    Sayfalar 302 - 327
    Yusuf ZORLU , Fulya ZORLU , Sümeyye DİNÇ
  15. Türkiye’de Matematik Ders Kitaplarına Yönelik Yapılan Araştırmalardaki Eğilimler
    Sayfalar 328 - 358
    Ömer ŞAHİN , Murat BAŞGÜL
  16. Uzamsal Becerilerin Geliştirilmesi İçin Üç Boyut İçerikli Etkileşimli Videoların Kullanılabilirliğine Yönelik Bir İnceleme
    Sayfalar 359 - 388
    Erkan ÇALIŞKAN , Semirhan GÖKÇE , Nezih ÖNAL
  17. Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi
    Sayfalar 389 - 413
    Selin YAZICIOĞLU , Seda ÇAVUŞ-GÜNGÖREN
  18. Physics Teachers’ Assessment Preferences and Difficulties They Experience Related to Performance Based Assessment
    Sayfalar 414 - 435
    Bekir TANUĞUR , Feral OGAN BEKİROĞLU
  19. Basamaklı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Bilişsel Öğrenme Düzeylerine Etkisi
    Sayfalar 436 - 459
    Züleyha YILDIRIM YAKAR , Mustafa ALBAYRAK
  20. Sanal Gerçeklik Tabanlı Öğretim Materyalinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Geometriye Dayalı Problem Çözme Üzerine Etkililiği
    Sayfalar 460 - 482
    Hasan Altun , GÜL KAHVECİ
  21. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Lisans Eğitiminde Alınan Matematik Konu Alan Derslerine İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 483 - 514
    Murat Genç , Mustafa Akıncı
Dizinler