Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Özdemir
Doç. Dr.
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim fakültesi Matematik eğitimi anabilim dalı
Yayın
11
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
1
11
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-4114-0005
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
matematikte problem çözme, gerçekçi matematik eğitimi, matematiksel modelleme
Kurum
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim fakültesi Matematik eğitimi anabilim dalı
Popüler Yayınları
MATEMATİK EĞİTİMİ İÇİN BİR ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ
Yazarlar:
Emine Özdemir
, Sevinç Mert Uyangör
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14777
0
ATIF
1
FAVORİ
14777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının İncelenmesi Ve Metaforik Algılarının Sınıf Öğretmenleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Emine Özdemir
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533226
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1630
1
ATIF
1
FAVORİ
1630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends in Postgraduate Thesis Studies Addressing Pedagogical Content Knowledge in Mathematics Education in Turkey: A Systematic Review
Yazarlar:
Filiz Dikkartın Övez
,
Semanur Can
,
Emine Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1055083
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
ATIF
1
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2005-2022 Yılları arasında matematik eğitiminde yapılan problem çözme ile ilgili lisansüstü tezlerin sistematik incelemesi
Yazarlar:
Semanur Can
,
Emine Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1155688
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Metaverse in mathematics education: The opinions of secondary school mathematics teachers
Yazarlar:
Şeyma Eşin
,
Emine Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1149802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1588
0
FAVORİ
1588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends in Postgraduate Thesis Studies Addressing Pedagogical Content Knowledge in Mathematics Education in Turkey: A Systematic Review
Yazarlar:
Filiz Dikkartın Övez
,
Semanur Can
,
Emine Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1055083
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
1
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının İncelenmesi Ve Metaforik Algılarının Sınıf Öğretmenleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Emine Özdemir
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533226
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1630
1
FAVORİ
1630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi ve ilköğretim 1. sınıf öğrencilerinde Atatürk kavramının gelişiminin incelenmesi: disiplinler arası çalışma
Yazarlar:
Emine Özdemir
, Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burcu Sezginsoy Şeker,
Emine Özdemir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
366
0
FAVORİ
366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNE DAYALI GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ VE ÖĞRETİMİN DEĞERLENDİRİLMESİ : TEMEL İLKELER AÇISINDAN
Yazarlar:
Emine Özdemir
, Devrim Uzel
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11494
0
FAVORİ
11494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitiminin Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğretime Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Emine Özdemir
, Devrim Üzel
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4145
0
FAVORİ
4145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK EĞİTİMİ İÇİN BİR ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ
Yazarlar:
Emine Özdemir
, Sevinç Mert Uyangör
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14777
1
FAVORİ
14777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanı Özelliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Özdemir
, Devrim Üzel
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1392
0
FAVORİ
1392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES' ATTITUDES TOWARDS PROOF AND PROVING
Yazarlar:
Emine Özdemir
, Devrim Uzel
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Education Sciences
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Teacher Education and Educators
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The Metaverse in mathematics education: The opinions of secondary school mathematics teachers
Yazarlar:
Şeyma Eşin
,
Emine Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1149802
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1588
3
ATIF
0
FAVORİ
1588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının İncelenmesi Ve Metaforik Algılarının Sınıf Öğretmenleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Emine Özdemir
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533226
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1630
1
ATIF
1
FAVORİ
1630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat