Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burcu Sezginsoy Şeker
Prof. Dr.
Balıkesir Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
13
5
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0001-9861-5174
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
Balıkesir Üniversitesi
Popüler Yayınları
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının İncelenmesi Ve Metaforik Algılarının Sınıf Öğretmenleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Emine Özdemir
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533226
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1616
1
ATIF
1
FAVORİ
1616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
EXPERIENCES OF QUALIFIED TEACHERS OF THE FUTURE IN THE SCOPE OF AN INTERNATIONAL ETWINNING PROJECT
Yazarlar:
Umit Izgı-onbasılı
,
Burcu Sezginsoy Şeker
, Hélène Claeys, Corinne Mancel, Elif Gulbay, Richard Powers
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1182120
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
0
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretimde artırılmış gerçeklik destekli disiplinler arası bir öğretim uygulaması
Yazarlar:
Filiz Dikkartın Övez
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.995624
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1517
0
FAVORİ
1517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının İncelenmesi Ve Metaforik Algılarının Sınıf Öğretmenleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Emine Özdemir
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533226
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1616
1
FAVORİ
1616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Stories on Fifth-Grade Students’ Motivation
Yazarlar: Tuğba Turan,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1257
0
FAVORİ
1257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
[Birinci sınıf öğretmenlerinin ilköğretim uyum ve hazinlik programına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi]
Yazarlar:
Burcu Sezginsoy
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Education and Future
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Yayınlar
EXPERIENCES OF QUALIFIED TEACHERS OF THE FUTURE IN THE SCOPE OF AN INTERNATIONAL ETWINNING PROJECT
Yazarlar:
Umit Izgı-onbasılı
,
Burcu Sezginsoy Şeker
, Hélène Claeys, Corinne Mancel, Elif Gulbay, Richard Powers
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1182120
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
5
ATIF
0
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretimde artırılmış gerçeklik destekli disiplinler arası bir öğretim uygulaması
Yazarlar:
Filiz Dikkartın Övez
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.995624
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1517
2
ATIF
0
FAVORİ
1517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının İncelenmesi Ve Metaforik Algılarının Sınıf Öğretmenleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Emine Özdemir
,
Burcu Sezginsoy Şeker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533226
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1616
1
ATIF
1
FAVORİ
1616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat