ÖNEMLİ BİLGİ
Değerli araştırmacılar,
Dergimiz (Journal of Advanced Education Studies), 01.01.2022 tarihinden itibaren "Education Full Text (H.W.Wilson) Database Coverage List" tarafından dizinlenmektedir. "Education Full Text (H.W.Wilson)" ÜAK (Üniversiteler Arası Kurul) tarafından akademik yükselme ve doçentlik kriterlerinde alan indeksi olarak kabul edilmektedir.
Journal of Advanced Education Studies, eğitim bilimleri alanında güncel konularla ilgili nitelikli bilimsel çalışmalar yayımlayan, açık erişimli ve uluslararası hakemli bir dergidir. Bu bağlamda dergimizin amacı, eğitimin kuramsal ve uygulama yönlerine katkı sağlayan uluslararası boyutta zengin bir dijital paylaşım ve öğrenme ortamı yaratmaktır.
Dergimiz yeniden yapılandırma sürecine girmiştir. Bu nedenle, uluslararası indekslere başvuru şartlarına uygun olarak yayın kabulü ve yayımlama standartları güncellenecektir. Bu standartlara göre, dergi yayın kurulumuz tarafından sadece İngilizce makalelerin değerlendirilmesine ve yayınlanmasına karar verilmiştir. İngilizce makalelerin sonunda genişletilmiş Türkçe özet yer almalıdır. Genişletilmiş Türkçe özetle ilgili detaylı bilgi yazım kuralları bölümünde verilmiştir.
Bilgilerinize sunarız.
Derleme
PHILOSOPHY FOUNDATIONS OF COMMUNICATIONAL TURKISH TEACHINGAraştırma Makalesi
DEVELOPING THE READING COMPREHENSION SKILLS OF A STUDENT WITH A SPECIFIC LEARNING DISABILITY THROUGH THE PREDICT-ORGANIZE-SEARCH-SUMMARIZE- EVALUATE (POSSE) READING COMPREHENSION STRATEGYAraştırma Makalesi
INCIDENTAL VOCABULARY ACQUISITION IN SLA: DOES AURAL INPUT FACILITATE VOCABULARY ACQUISITION WHILE READING?Araştırma Makalesi
How are social values depicted in middle school mathematics curricula and textbooks?Araştırma Makalesi
THE RELATIONSHIP BETWEEN PRESCHOOL TEACHERS' TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE SELF-CONFIDENCE AND ATTITUDE TOWARDS TECHNOLOGY