Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Uğraş
Doç. Dr.
Firat University
Yayın
5
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
47
TR Dizin Atıf
36
5
Yayın
23
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0001-6921-0178
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
Firat University
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
,
Erdal Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.442751
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
9
ATIF
1
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
THE EFFECT OF PHILOSOPHY FOR CHILDREN'S (P4C) APPROACH ON PRIMARY SCHOOL STUDENTS' ATTITUDE TOWARDS SCIENCE AND PROBLEM-SOLVING SKILLS
Yazarlar:
Muhammed Aksoy
,
Mustafa Uğraş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1513792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
38
0
FAVORİ
38
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde ChatGPT Kullanımının Değerlendirilmesi: Öğretmen Perspektifleri
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1537337
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65
0
FAVORİ
65
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
,
Erdal Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.442751
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
1
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYON İLE ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ BAŞARILARIYLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.453792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3502
0
FAVORİ
3502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preschool Teacher Candidates' STEM Teaching Intention and the views about STEM Education
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
, Zülfü Genç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.408150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4061
0
FAVORİ
4061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Journal of Advanced Education Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
,
Erdal Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.442751
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
9
ATIF
1
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYON İLE ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ BAŞARILARIYLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.453792
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3502
6
ATIF
0
FAVORİ
3502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preschool Teacher Candidates' STEM Teaching Intention and the views about STEM Education
Yazarlar:
Mustafa Uğraş
, Zülfü Genç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.408150
ATIF
32
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4061
32
ATIF
0
FAVORİ
4061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat