Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 1308-7177 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |


2019 Yılı Dergi Verileri
DUYURULAR
• Yazım kuralları APA 7 stiline uygun olarak güncellenmiştir. Yazım Kuralları
• Yayım Politikaları güncellenmiştir; tüm gönderilerde Etik Kurulu Onay belgesi eklenmesi zorunlu hale gelmiştir. Yayın Politikaları
• Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi sadece İngilizce dilinde makale yayımlamaya başlamıştır (Şubat 2020 sayısı itibarıyla).

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1308-7177 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |
Kapak Resmi


2019 Yılı Dergi Verileri
DUYURULAR
• Yazım kuralları APA 7 stiline uygun olarak güncellenmiştir. Yazım Kuralları
• Yayım Politikaları güncellenmiştir; tüm gönderilerde Etik Kurulu Onay belgesi eklenmesi zorunlu hale gelmiştir. Yayın Politikaları
• Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi sadece İngilizce dilinde makale yayımlamaya başlamıştır (Şubat 2020 sayısı itibarıyla).

Cilt 9 - Sayı 2 - 5 Haz 2020
  1. Vocational Education and Training as “A Friend in Need” During Coronavirus Pandemic in Turkey
    Sayfalar 1 - 7
    Mahmut ÖZER
  2. Perceived Importance, Use and Instruction of Vocabulary Learning Strategies from Students’ and Teachers’ Perspectives
    Sayfalar 200 - 216
    Funda ÖLMEZ-ÇAĞLAR , Özlem SAKA
  3. What Does PISA Tell Us About Performance of Education Systems?
    Sayfalar 217 - 228
    Mahmut ÖZER
  4. Determining the Academic Achievement of Students Who Use Flipped Classroom Method Supported by a Mobile Application and Their Views on Collaborative Learning
    Sayfalar 229 - 251
    Zafer BOLATLI , Agah Tuğrul KORUCU
  5. Assessment in EFL Classes Based on The CEFR Principles
    Sayfalar 252 - 263
    İsmail Hakkı MİRİCİ , Fatma ŞENGÜL
  6. Analysis, Evaluation, and Comparison of the 2007, 2013 and 2018 Chemistry Curriculum Learning Outcomes Based on the Revised Bloom’s Taxonomy
    Sayfalar 264 - 278
    Mehmet Diyaddin YAŞAR , Sibel SADİ-YILMAZ
  7. Content Analysis of Research on Processes of Constructing Knowledge in Mathematics Education in Turkey
    Sayfalar 279 - 300
    Faden TOPUZ , Berna CANTÜRK GÜNHAN
  8. Flipped Classroom Model in High School Mathematics
    Sayfalar 301 - 314
    Oğuzhan TEKİN , Esma EMMİOĞLU SARIKAYA
  9. The Effect of Experimental Study Method on Teaching Basic Microbiology Concepts
    Sayfalar 315 - 333
    Esin ATAV , Dilek Sultan ACARLI
  10. Social Support and School Climate as Predictors of School Connectedness in High School Students
    Sayfalar 334 - 351
    Ali Rıza YAVRUTÜRK , Tahsin İLHAN , Kemal BAYTEMİR
  11. Digital Parenting in the Online Environments: A Review of Problems and Suggestions
    Sayfalar 352 - 372
    Ayça FİDAN , Süleyman Sadi SEFEROĞLU
  12. EFL Teachers’ Views and Needs on In-service Training as a Part of Professional Development: A Case Study in Turkish Context
    Sayfalar 373 - 387
    Okan ONALAN , Esim GURSOY
  13. Visual Culture-Based Workshop: Visual Diaries
    Sayfalar 388 - 406
    Ebru GÜLER
  14. Students’ and Teacher’s Views on the Effectiveness of Multiple Intelligences-Assisted Layered Curriculum in the Social Studies Course
    Sayfalar 407 - 426
    Ali Sinan BİLGİLİ , Mehmet Nuri GÖMLEKSİZ , Ümmühan ÖNER
  15. Investigation of Social Media Use of Adults Above 50 Years Old
    Sayfalar 427 - 439
    Hatice YILDIZ DURAK , Emel TEKİN
  16. The Effect of Argumentation-supported Problem Based Learning on the Achievements of Science Teacher Candidates Regarding the Subjects of Gases and Acids-Bases
    Sayfalar 440 - 463
    Gülseda EYCEYURT TÜRK , Ziya KILIÇ
Dizinler

logo.svg


pro-736x414.jpg


logo.png


oaji.gif


logo.png


logo1.jpg


arastirmax_logo.gif


scholar_logo_64dp.png

Dergi Verileri (2019)

Kabul Oranı: 0,482


SOBIAD Etki Değeri: 0,579


Google Scholar h5-index:12