Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
e-ISSN 1308-7177 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |


DUYURULAR
• 2021 yılı 10. Cilt ile birlikte Makale Şablonu güncellenmiştir. ⤻Yazım Kuralları
• Yazım kuralları APA 7 stiline uygun olarak güncellenmiştir. Yazım Kuralları
• Yayım Politikaları güncellenmiştir; tüm gönderilerde Etik Kurulu Onay belgesi eklenmesi zorunlu hale gelmiştir. Yayın Politikaları
• Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi sadece İngilizce dilinde makale yayımlamaya başlamıştır (Şubat 2020 sayısı itibarıyla).

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1308-7177 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |
Kapak Resmi


DUYURULAR
• 2021 yılı 10. Cilt ile birlikte Makale Şablonu güncellenmiştir. ⤻Yazım Kuralları
• Yazım kuralları APA 7 stiline uygun olarak güncellenmiştir. Yazım Kuralları
• Yayım Politikaları güncellenmiştir; tüm gönderilerde Etik Kurulu Onay belgesi eklenmesi zorunlu hale gelmiştir. Yayın Politikaları
• Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi sadece İngilizce dilinde makale yayımlamaya başlamıştır (Şubat 2020 sayısı itibarıyla).

Cilt 2021 February, Volume 10 - Sayı Issue 1 - 5 Şub 2021
  1. A Study of Eight-Grade Students' Science Learning Styles in Terms of Some Variables
    Sayfalar 1 - 17
    Nazlıcan DURUKAN, Oktay KIZKAPAN, Oktay BEKTAS
  2. Meta-Analytic and Meta-Thematic Analysis of Digital Storytelling Method
    Sayfalar 18 - 38
    Tarık TALAN
  3. Domain Specific Hope Levels of University Students in Turkey: The Predicting Roles of Personal Belief in a Just World and Gender
    Sayfalar 39 - 50
    Mine MUYAN-YILIK, Ayhan DEMİR
  4. Science for Students with Visual Impairment: An Analysis of Hands-on Activity
    Sayfalar 51 - 68
    Seraceddin Levent ZORLUOĞLU, Aydın KIZILASLAN, Mustafa SÖZBİLİR
  5. Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry
    Sayfalar 69 - 84
    Günkut MESCİ, Eda ERDAŞ KARTAL
  6. An Examination of the Decision-Making Skill Perceptions of Third Grade and Fourth Grade Students in Primary School
    Sayfalar 85 - 96
    Zeliha Nurdan BAYSAL, Burcu DEMİRBAŞ-NEMLİ, Seda ÖZÇELİK, Şeyma GÜNEYPINAR
  7. A New Step towards Narrowing the Achievement Gap in Turkey: “1,000 Schools in Vocational Education and Training” Project
    Sayfalar 97 - 108
    Mahmut ÖZER
  8. Curriculum Development in Singapore and Turkey: Reflections of Administrative Structure and Educational Reforms
    Sayfalar 109 - 131
    Gülçin TAN ŞİŞMAN, Yasemin KARSANTIK
  9. Instructional Design of Computer Literacy Course with Distance Education
    Sayfalar 132 - 152
    Emine CABI
  10. An Analysis of Turkish Pre-service Preschool Teachers’ Self-image on a Science Education Course
    Sayfalar 153 - 168
    Volkan ATASOY, Berat AHİ
  11. Investigation of Technological Leadership of the School Administrators in Turkey: A Meta-Analysis Study
    Sayfalar 169 - 186
    Öznur TULUNAY ATEŞ, Özlem AKIN MART
  12. Perceived Organizational Barriers of Female Education Administrators About Their Career Progression in Turkish Republic of Northern Cyprus
    Sayfalar 187 - 199
    Gülyüz DEBEŞ, Ali TATAR, Mehmet ABACILAR
  13. Adaptation Study of Mathematical Ability Test (TOMAGS) to Turkish
    Sayfalar 200 - 217
    Duygu ÖZDEMİR, Mine IŞIKSAL
  14. Sociological Inferences Deduced from Creative Writing Activities: Analyzing Gender Perceptions and Stereotypes of Children in terms of Child Development
    Sayfalar 218 - 231
    Senem GÜRKAN
  15. Objectives of Recognition in the European Higher Education Area
    Sayfalar 232 - 242
    Canan ÜNVAN
Dizinler
Dergi Verileri (2019)

Kabul Oranı: 0,482


SOBIAD Etki Değeri: 0,579


Google Scholar h5-index:12