Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |


Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

Dergimiz İngilizce ve Türkçe olarak her iki dille yazılmış tam metin makaleleri kabul etmektedir. Yabancı yazarlı makalelerin Türkçe çevirisi Dergimiz uzmanları tarafından yapılmaktadır. 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |
Kapak Resmi


Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

Dergimiz İngilizce ve Türkçe olarak her iki dille yazılmış tam metin makaleleri kabul etmektedir. Yabancı yazarlı makalelerin Türkçe çevirisi Dergimiz uzmanları tarafından yapılmaktadır. 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Cilt 8 - Sayı 2 - Haz 2019
  1. Use of Case Study Method in Primary School: A Teacher Training Process
    Sayfalar 389 - 436
    Nur Ütkür
  2. Adaptation of Teachers’ ICT Integration Proficiency Scale into Turkish
    Sayfalar 437 - 456
    Ümit Kul, Salih Birişçi, Veli Kutay
  3. Teacher Opinions on The Applicability of The Process Based Writing Approach
    Sayfalar 457 - 486
    Hacer Deniz, Sezgin Demir
  4. Okullarda Örgütsel Sinizmin Yordayıcısı Olarak Karar Verme Sürecine Katılım*
    Sayfalar 487 - 506
    İsa Yıldırım, Durdağı Akan, Sinan Yalçın
  5. Müzik Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Müzik Performans Kaygı Düzeyleri (Ankara-Gazi Üniversitesi Örneği)
    Sayfalar 507 - 523
    Ceren Doğan, Belir Tecimer
  6. Early Childhood Teachers’ Views About the Use of Questions in Early Childhood Education Program Assessment
    Sayfalar 524 - 548
    Aysun TURUPCU DOĞAN, Esra ÖMEROĞLU
  7. Eğitime Biçilen Rol: Yetenek Geliştirme Mi? Kimlik Dönüştürme Mi?
    Sayfalar 549 - 561
    Mahmut Bozan
  8. How and with What Frequency do Social Studies Teachers Ask Questions?
    Sayfalar 562 - 589
    Güneş KILINÇ, Hüseyin ÇALIŞKAN
  9. STEM Eğitimi Alanında Yapılan Yayınların Bibliyometrik Analizi
    Sayfalar 590 - 628
    Ali ÖZKAYA
  10. Teachers’ Opinions on The Role of The Social Studies Lesson in Oral and Written Cultural Transmission
    Sayfalar 629 - 644
    Tevfik PALAZ, OSMAN ÇEPNİ, Bahadır KILCAN
  11. Body Satisfaction and Well-Being Status as Predictors of Conscious Awareness
    Sayfalar 645 - 665
    Abdullah Mert, Meliha Kahraman
  12. Prospective Teachers’ Fulfilment Level of the Teaching Profession’s General Qualifications
    Sayfalar 666 - 687
    Şenol SEZER
  13. “I KNOW THAT I AM NO GOOD”: AN ANALYSIS INTO THE TRANSLATION ERRORS OF PRE-SERVICE EFL TEACHERS
    Sayfalar 688 - 706
    Sezen Arslan, Nurdan Kavaklı
  14. Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 707 - 732
    Seda ÖZER ŞANAL, Arif AKÇAY, Meral ÇİÇEK TUTULMAZ, Mukaddes ERDEM
  15. Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon, Mobil Telefonsuz Kalma Korkusu (Nomofobi) Ve Gelişmeleri Kaçırma Korkusuna (Fomo) İlişkin Algılarının Metafor Kullanılarak Belirlenmesi
    Sayfalar 733 - 783
    Deniz Mertkan Gezgin, Nazire Burçin HAMUTOĞLU, Gözde SEZEN GÜLTEKİN, Soner YILDIRIM
Dizinler