Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |


Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

Dergimiz İngilizce ve Türkçe olarak her iki dille yazılmış tam metin makaleleri kabul etmektedir. Yabancı yazarlı makalelerin Türkçe çevirisi Dergimiz uzmanları tarafından yapılmaktadır. 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |
Kapak Resmi


Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

Dergimiz İngilizce ve Türkçe olarak her iki dille yazılmış tam metin makaleleri kabul etmektedir. Yabancı yazarlı makalelerin Türkçe çevirisi Dergimiz uzmanları tarafından yapılmaktadır. 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Cilt 8 - Sayı 3 - Ekim 2019 Son Sayı
Cilt 8 - Sayı 3 - Eki 2019
  1. The views of the preschool children in the countryside and city zones regarding environmental pollution
    Sayfalar 783 - 810
    Pınar Bağçeli Kahraman, Sevgi Nur Yılmaz, Gülzire İlyas
  2. English Teachers’ Expectations And Perceptions Of Support For English Teaching
    Sayfalar 811 - 838
    Esmira Mehdiyev
  3. Turkish Adaptation of the 3 x 2 Goal Orientation Scale
    Sayfalar 839 - 866
    Cansel KADIOĞLU AKBULUT, Esen UZUNTİRYAKİ-KONDAKÇI
  4. Visual Literacy, Cognitive Learning Approach and Instructional Technology
    Sayfalar 867 - 884
    Zafer GÜNEY
  5. Email Usage: Much More Than a Habit!
    Sayfalar 885 - 903
    Turgay Alakurt
  6. Lifelong Learning Tendencies of Prospective Teachers: Investigation of Self-directed Learning, Thinking Styles, ICT Usage Status and Demographic Variables as Predictors
    Sayfalar 904 - 927
    Mustafa Sarıtepeci, Cihan ORAK
  7. Students’ experiences in learning and using Prezi in higher education
    Sayfalar 928 - 946
    Ahmet Berk Ustun
  8. Nomophobia as the Predictor of Secondary School Students’ Smartphone Addiction
    Sayfalar 947 - 965
    Ali Semerci
  9. How much are Academics at Faculties of Education Ready for Multicultural Education
    Sayfalar 966 - 987
    Yasemin Acar Çiftçi
  10. Classifying the Variables of Merit-Based Training, Appointment and Evaluation System of Administrators According to CHAID Analysis
    Sayfalar 988 - 1005
    Ramazan Gök
  11. Three Generations, Three Curriculum: Teachers' Opinions on Turkish Language Arts Curriculum in 1981, 2006 and 2017
    Sayfalar 1006 - 1034
    Mazhar Bal
  12. An Investigation of Preservice Teachers’ Levels of Metacognitive Awareness in Terms of Certain Variables
    Sayfalar 1035 - 1054
    Funda Ekici, Burcu Ulutaş, Basri Atasoy
  13. Determination of Readiness and Expectations of Turkish Teacher Candidates for Teaching Turkish to Foreigners Course
    Sayfalar 1055 - 1071
    Filiz Mete, Gözde Avşar
  14. Self-Efficacy Beliefs and Self-Regulated Learning Strategies of Prep School Students and Their Relation with Language Proficiency Levels
    Sayfalar 1072 - 1087
    Betül Çimenli, Merve Hırçın Çoban
  15. The Relationship Between School Principals’ Paternalistic Leadership Behavior and the Level of Classroom Teachers’ Organizational Ostracism
    Sayfalar 1088 - 1105
    Nuri Akgün, Tuncay Özdemir, Kaya Yıldız, Yusuf Cerit, Ömer Yılmaz
Dizinler