İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
ISSN 1300-2899 | e-ISSN 2149-9683 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2002 | Yayıncı İnönü Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/inuefd


İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Eğitim yönetimi

Eğitim felsefesi

Eğitim tarihi ve politikaları

Psikolojik danışma ve rehberlik

Okulöncesi eğitimi

Özel eğitim

Yetişkin eğitimi

Eğitimde kullanılan ölçme değerlendirme ve araştırma teknikleri

Eğitim teknolojisi

Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme

Fen bilimleri ve matematik eğitimi

Güzel sanatlar eğitimi

Beden eğitimi

Sosyal bilgiler eğitimi

Türkçe eğitimi

Yabancı dil eğitimi ve uygulamalı dilbilim vb. alanlarında yapılmış kuramsal ya da uygulamalı çalışmalar yayınlar.

Yayınlanması istenen çalışmalar OJS sistemine yüklenmelidir. Dergi, eğitim alanında çalışan tüm bilim insanlarına açıktır. Dergide yayımlanmak üzere gönderilecek çalışmalar mutlaka eğitim alanı ile ilişkili olmalıdır. 

Yayın sıklığı politikası:

INUEFD yılda üç kez (Nisan, Ağustos ve Aralık) yayınlanır. Ancak, yayın sürecinde sayı temelli değil makale temelli bir yayın politikası izlenmektedir. Buna göre, hakem değerlendirme süreci tamamlanıp kabul alan çalışmalar  ERKEN GÖRÜNÜM sayısına eklenerek yayınlanır. Dönemi (Nisan, Ağustos ve Aralık) sona eren ilgili sayı kapatılır ve bir sonraki sayıya geçilir. Böylelikle yayına kabul edilen çalışmaların beklenmeden (publish as you go) yayınlanması amaçlanmaktadır.

ISSN (Eski) : 1300-2899

e-ISSN : 2149-9683

DOI: 10.17679  

Dizinlenme (İndeksler) : INUEFD dergisi

ULAKBIM (TR DİZİN) 

EBSCOHost Education Research Complete 

Index Copernicus

DOAJ Open Access 

SOBIAD tarafından taranmaktadır

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1300-2899 | e-ISSN 2149-9683 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2002 | Yayıncı İnönü Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/inuefd
Kapak Resmi


İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Eğitim yönetimi

Eğitim felsefesi

Eğitim tarihi ve politikaları

Psikolojik danışma ve rehberlik

Okulöncesi eğitimi

Özel eğitim

Yetişkin eğitimi

Eğitimde kullanılan ölçme değerlendirme ve araştırma teknikleri

Eğitim teknolojisi

Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme

Fen bilimleri ve matematik eğitimi

Güzel sanatlar eğitimi

Beden eğitimi

Sosyal bilgiler eğitimi

Türkçe eğitimi

Yabancı dil eğitimi ve uygulamalı dilbilim vb. alanlarında yapılmış kuramsal ya da uygulamalı çalışmalar yayınlar.

Yayınlanması istenen çalışmalar OJS sistemine yüklenmelidir. Dergi, eğitim alanında çalışan tüm bilim insanlarına açıktır. Dergide yayımlanmak üzere gönderilecek çalışmalar mutlaka eğitim alanı ile ilişkili olmalıdır. 

Yayın sıklığı politikası:

INUEFD yılda üç kez (Nisan, Ağustos ve Aralık) yayınlanır. Ancak, yayın sürecinde sayı temelli değil makale temelli bir yayın politikası izlenmektedir. Buna göre, hakem değerlendirme süreci tamamlanıp kabul alan çalışmalar  ERKEN GÖRÜNÜM sayısına eklenerek yayınlanır. Dönemi (Nisan, Ağustos ve Aralık) sona eren ilgili sayı kapatılır ve bir sonraki sayıya geçilir. Böylelikle yayına kabul edilen çalışmaların beklenmeden (publish as you go) yayınlanması amaçlanmaktadır.

ISSN (Eski) : 1300-2899

e-ISSN : 2149-9683

DOI: 10.17679  

Dizinlenme (İndeksler) : INUEFD dergisi

ULAKBIM (TR DİZİN) 

EBSCOHost Education Research Complete 

Index Copernicus

DOAJ Open Access 

SOBIAD tarafından taranmaktadır

Cilt 20 - Sayı 2 - Ağu 2019
  1. Okullarda Korku Kültürü Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 319 - 333
    Kazım Çelik, Ümit Kahraman
  2. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Alanında Bir Elektronik Mentorlük Programının Planlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
    Sayfalar 334 - 351
    Sakine Öngöz
  3. Integration of Intercultural Communicative Competence (ICC) in an EFL Course: Perceptions of Students and Teachers
    Sayfalar 352 - 363
    Enisa Mede, Gokalp Gunes
  4. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Tek Ebeveynli Aileden Gelen Çocuklara İlişkin Görüşleri Ve Uygulamalarının İncelenmesi
    Sayfalar 364 - 383
    Hasan ER, Murat Bartan
  5. Sınıf Öğretmenin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Mesleki Kimliğin Oluşum/Yapılandırma Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
    Sayfalar 384 - 403
    Derya Girgin, Çavuş Şahin
  6. Kadın Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü ve Etkileşimci Liderlik Davranışlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
    Sayfalar 404 - 424
    Ahmet YILDIRIM, Yeliz ÇELİKTEN
  7. İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
    Sayfalar 425 - 438
    Dilek Çelikler, Zeynep Aksan, Nisa Yenikalaycı
  8. Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yeterliliklerini Artırmaya Yönelik Geliştirilen Hizmetiçi Eğitim Programının Etkisi
    Sayfalar 439 - 456
    Nesrin Sönmez, Serpil Alptekin, Bayram Bıçak
  9. An Analysis of English Major Students’ Interrogative Constructions
    Sayfalar 457 - 473
    Duygu İşpınar Akçayoğlu, Gökçe Dişlen Dağgöl
  10. Ortaokul Öğrencilerinin Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Akademik Motivasyonları (Güdülenmeleri) Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 474 - 490
    Metin KIRBAÇ, Fatih Kaya
  11. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklara İlişkin Bilgi ve Tutumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 491 - 506
    Binnur Hacıibrahimoğlu, Ayşegül Ustaoğlu
  12. Üniversite Öğrencilerinin Okul Bağlılığı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 507 - 520
    Feyza Gün, Tuğba Turabik, Gökhan Arastaman, Sait Akbaşlı
  13. Ergenlerde Okula Bağlanmanın Utangaçlık ve Akademik Güdülenme Arasındaki İlişkideki Aracılık Rolü
    Sayfalar 521 - 533
    Ahmet Rıfat KAYİŞ, Seydi Ahmet Satıcı
  14. Waldorf Anaokulu Eğitimcileri ile Bu Okula Devam Eden Çocukların Ebeveynlerinin Eğitimle ilgili Kavramlara İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 534 - 554
    Ceren Koca, Fatma Ünal
  15. Kültürel Mizaha yönelik Etik Tutum Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlaması
    Sayfalar 555 - 563
    Fuad Bakioğlu
  16. Pre-service Teachers’ Coursebook Evaluation and Adaptation: An Evaluation of 9th Grade English Coursebook
    Sayfalar 564 - 577
    Selma Kara
  17. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları
    Sayfalar 578 - 590
    Mustafa Sırakaya
  18. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Geliştirilen Cinsel Sağlık Psiko-Eğitim Programının Etkililiği
    Sayfalar 591 - 600
    Canan ÇİTİL AKYOL, Mustafa KUTLU
  19. Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Matematiksel Akıl Yürütme ve İspatı Öğrenme Olanakları
    Sayfalar 601 - 618
    MUHAMMED FATIH DOGAN
  20. Anne-Baba Tükenmişlik Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 619 - 632
    Avşar Ardıç, Olçay-Gül Seray
  21. Ortaöğretime Geçiş Sistemi İle İlgili 2000 - 2018 Yılları Arasında Çalışılmış Lisansüstü Tez ve Makalelerin İncelenmesi
    Sayfalar 633 - 649
    Gökhan TAŞKIN, Gökhan AKSOY
  22. Türkçe Ders Kitaplarındaki Metin Resimlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 650 - 672
    Tuncay TÜRKBEN
Dizinler