avatar
Ramazan Özbek Doç. Dr. İnönü Üniversitesi Malatya Türkiye
Yayın 16 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 36 TR Dizin Atıf 7
16 Yayın
28 Hakemlik
36 CrossRef Atıf
7 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

İnönü Üniversitesi Malatya Türkiye

Popüler Yayınları

1

4

1813

10

1

3937

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ TUTUMUNA ETKİSİ (Malatya İli Örneği)
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.567070
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 920

1

1

920

Etkili Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4479

0

1

4479

Yayınlar

0

845

4

1813

1

4479

1

920

Öğretmen Adaylarının İnternet Bağımlılık Düzeyi
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
DOI: 10.17679/inuefd.610723
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 975

0

975

İYEP (İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI) UYGULAMALARINA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Dilek Kırnık, Ezlam Susam, Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2258

0

2258

Alternatif Değerlendirme Araçlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17679/inuefd.408108
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1150

0

1150

0

2569

0

1948

Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Ders Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi
DOI: 10.17679/inuefd.302771
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1990

0

1990

0

1426

0

1036

Yayınlar

1

4

1813

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ TUTUMUNA ETKİSİ (Malatya İli Örneği)
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.567070
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 920

1

1

920

Öğretmen Adaylarının İnternet Bağımlılık Düzeyi
Yazarlar: Dilek Kırnık , Ezlam Susam, Ramazan Özbek
DOI: 10.17679/inuefd.610723
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 975

3

0

975

Alternatif Değerlendirme Araçlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17679/inuefd.408108
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1150

2

0

1150

10

1

3937

11

0

2569

4

0

1948

Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Ders Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi
DOI: 10.17679/inuefd.302771
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1990

4

0

1990

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.