Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |


Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi yeni ilkeleriyle makale kabulüne başlamıştır. Lütfen çalışmanızı yüklemeden önce yeni amaç ve kapsamımızı, yayım ilkelerimizi ve yazım kurallarımızı dikkatle inceleyiniz. 


Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.




Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |
Kapak Resmi


Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi yeni ilkeleriyle makale kabulüne başlamıştır. Lütfen çalışmanızı yüklemeden önce yeni amaç ve kapsamımızı, yayım ilkelerimizi ve yazım kurallarımızı dikkatle inceleyiniz. 


Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.




Cilt 48 - Sayı - 7 Oca 2020
  1. Okuma Anlama Düzeyleriyle Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişki Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Görünümleri
    Sayfalar 1 - 14
    Hakan ÜLPER , Ayşe Nur Şirin
  2. İlkokul Matematik Öğretim Programı Dersi Kazanımlarının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
    Sayfalar 15 - 36
    Osman AKTAN
  3. Empati ile Narsizim Arasındaki İlişkide Bencilliğin Aracı Rolü
    Sayfalar 37 - 60
    Hasan YILMAZ
  4. Lisansüstü Eğitimde Gizli Kriz: Öğrenciler Neden Okulu Terk Ediyor?
    Sayfalar 61 - 83
    Ünal DENİZ
  5. Kariyer Olgunluğunda Cinsiyet Farklılıkları: Meta Analiz Çalışması
    Sayfalar 84 - 104
    Ersoy ÇARKIT , Feride BACANLI
  6. Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilerde Okul Öncesi Eğitimin İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Etkisi
    Sayfalar 105 - 129
    Fatma SUSAR
  7. Confusion of Scale Development: Investigation of Self-Efficacy Scales
    Sayfalar 130 - 151
    Fulya BARİS PEKMEZCİ , Cansu AYAN
  8. Türkiye (5-8. Sınıflar) ve Singapur (P5-6., S1-2. Sınıflar) Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
    Sayfalar 152 - 173
    Ali BOZKURT , Sevilay ÇIRAK KURT , Sengül TEZCAN
  9. İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
    Sayfalar 174 - 198
    Sevilay ÇIRAK-KURT , İbrahim YILDIRIM
  10. Bürokratik Okul Yapısı ile Müdür Yönetim Tarzları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
    Sayfalar 199 - 213
    Müslim ALANOĞLU , Zülfü DEMİRTAŞ
  11. Sanayi ve Hizmet Sektöründe Çalışanların Eğitim Düzeyi İle Ücret Düzeyi Arasındaki İlişki
    Sayfalar 214 - 233
    Cemal KALSEN
  12. 3-6 Yaş Çocukları İçin Öz Bakım Becerileri Değerlendirme Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 234 - 251
    Gökhan KAYILI , Aysel ÇAĞDAŞ , Ayca BAYER
  13. Öğrencilerde Çok Boyutlu Mükemmeliyetçilik Algısının Benlik Saygısı ve Stres ile İncelenmesi
    Sayfalar 252 - 270
    Mine AYDEMİR , Nuran BAYRAM ARLI
  14. Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algılarının Okullarındaki İletişim İklimine Yönelik Algıları Üzerindeki Rolü
    Sayfalar 271 - 284
    Sıdıka GİZİR , Merve FAKİROĞLU
  15. İyimserlik, Özgecilik ve Medeni Durumun Psikolojik Dayanıklılık Üzerindeki Etkileri
    Sayfalar 285 - 302
    İzzet PARMAKSIZ
  16. Okul Yöneticilerine Göre Değişen Denetim Uygulamaları: Karşılaştırmalı Bir Analiz
    Sayfalar 303 - 320
    Ali TOSUN , Aydan ORDU
  17. 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi?
    Sayfalar 321 - 345
    Abbas ERTÜRK
  18. Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi
    Sayfalar 346 - 373
    Hamdi KARAKAŞ , Rabia SARIKAYA
  19. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
    Sayfalar 374 - 389
    Ümran Şahin , Emel SARITAŞ , Gülsüm ÇATALBAŞ
  20. Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültesindeki Hizmet Kalitesine Yönelik Memnuniyet Düzeyleri
    Sayfalar 390 - 408
    Murat BORAN , Tuğba YANPAR YELKEN
  21. Ergenlerde Ebeveyn Akademik Başarı Baskısı ve Desteği ile Sınav Kaygısı Arasındaki İlişkide Akademik Dayanıklılığın Aracı Rolü
    Sayfalar 409 - 430
    Şahin KAPIKIRAN
  22. Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Değişimi
    Sayfalar 431 - 453
    Buket Özüm BÜLBÜL , Bülent GÜVEN
  23. Gelişimsel Açıdan Eleştirel Düşünme ve Çocuklarda Eleştirel Düşünmenin Desteklenmesi
    Sayfalar 454 - 479
    Kevser TOZDUMAN YARALI