Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |


Dergimize olan yoğun ilgi ve dergimizin yeniden yapılandırma sürecinden dolayı sistemimiz Ocak 2020 tarihine kadar makale gönderimine kapatılmıştır. Anlayışınız ve ilginiz için teşekkür ederiz.

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.




Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |
Kapak Resmi


Dergimize olan yoğun ilgi ve dergimizin yeniden yapılandırma sürecinden dolayı sistemimiz Ocak 2020 tarihine kadar makale gönderimine kapatılmıştır. Anlayışınız ve ilginiz için teşekkür ederiz.

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.




Cilt 47 - Sayı - Eyl 2019
  1. Öğrenci Başarısının Okul, Öğretmen ve Aileyle İlgili Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1 - 16
    Esra Karabağ Köse
  2. Öğretmenlerin Algılarına Göre Örgütsel Adalet ve Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 17 - 40
    Tuncay Şamdan , Gülsün Atanur Baskan
  3. Okul Müdürlerinin Toksik Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Sessizliği Arasındaki İlişki
    Sayfalar 41 - 58
    Zülfü Demirtaş , Özkan Küçük
  4. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Değerler Eğitiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması: Adalet Değeri Örneği
    Sayfalar 59 - 87
    Ayşegül Oğuz Namdar , Kemal Akbayrak
  5. Türkiye'de Okulöncesi Eğitimi Yaygınlaştırma Çabaları ve Maliyeti
    Sayfalar 88 - 106
    Gökhan Tuzcu
  6. Öğretmen Yetiştiren Programlara Kayıtlı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Öğretmen Öz-Yeterlik Algıları
    Sayfalar 107 - 129
    Levent Yakar , İsmail Yelpaze
  7. Yaratıcı Okuma Çalışmalarının Yaratıcı Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
    Sayfalar 130 - 144
    İbrahim Halil Yurdakal
  8. Children’s Age and Gender Differences in Internet Parenting Styles
    Sayfalar 145 - 166
    Mehmet Barış Horzum , İbrahim Duman , Mehmet Uysal
  9. Public Service Motivation from the Point of View of Teachers and School Administrators: A Qualitative Study
    Sayfalar 167 - 190
    İnayet Aydın , Nihan Demirkasımoğlu , Özge Erdemli , Tuğba Güner Demir
  10. Dönüşümcü Öğretim Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik İncelemesi
    Sayfalar 191 - 204
    Sinan Yıldırım , Yılmaz Yüksel , Emre Bilgin , Alper Yıldız , Özgür Yaşar Akyar , Ziya Koruç
  11. Ergenlerde Algılanan Psikolojik İstismar İle Öznel İyi Oluş İlişkisinde Psikolojik Sağlamlık ve Sosyal Bağlılığın Rolü
    Sayfalar 205 - 224
    Beyhan Ceren Bostan , Erdinç Duru
  12. Öğrencilerin Öğretim Üyelerine Yönelik Memnuniyetlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 225 - 244
    Ayşegül Karataş , Halil Şimdi , Hakan Tunahan
  13. Lise Öğrencilerinin Fizik Öğrenme Yaklaşımları ve Fizik Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 245 - 251
    Seyhan Eryılmaz Toksoy , Ali Rıza Akdeniz
  14. Mesleki ve Teknik Eğitim Öğretmenlerinin Eğitim Programı Kavramına İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 262 - 286
    Gülçin Tan Şişman , Bilgen Kerkez
  15. Investigation of the Relationship Between Argumentation Level and Decision Making Skills of Secondary School Students
    Sayfalar 287 - 310
    Fatma Torun
  16. Ortaokul Öğrencilerinin Takım Çalışması ve Karar Verme Eğilimlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 311 - 330
    İsa Deveci
  17. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Profili
    Sayfalar 331 - 347
    Oğuz Özdemir
  18. Rotterdam Duygusal Zekâ Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması
    Sayfalar 348 - 369
    Abdurrahman Tanrıöğen , Yusuf Türker
  19. Türk ve Singapur Matematik Ders Kitaplarında Problem Analizi: Kesirlerde Bölme İşlemi
    Sayfalar 370 - 394
    Suphi Önder Bütüner
  20. A Metaphor Analysis of Mathematics Teacher Candidates’ Connotations about the Concept of Mathematics
    Sayfalar 395 - 421
    İsmet Ayhan , Osman Sinecen
  21. Okul Yöneticilerinin Öğretmenleri Etkilemede Kullandıkları Yönetsel Etki Taktikleri
    Sayfalar 422 - 438
    Aynur B. Bostancı , Gökhan Demirhan , Sebila Bülbül
  22. Özel Gereksinimli Bireylere Serbest Zaman Becerilerinin Öğretimine Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
    Sayfalar 439 - 455
    Evgin Çay
  23. Yazılı Anlatım Becerilerinin Değerlendirilmesi İçin Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 457 - 473
    Safiye Bilican Demir , Özen Yıldırım