Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |


Değerli Yazarlarımız,
1-TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri’nde 2020 yılı için yapmış olduğu değişiklik üzerine Sosyal bilimler dâhil olmak üzere tüm bilim dallarında yapılan makaleler için “Etik Kurul Onayı” talep edilmektedir. (Bakınız https://trdizin.gov.tr/about#applicationAndCriterias TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri Madde 8). Detaylı Bilgi İçin Lütfen Linki Ziyaret Ediniz
2-Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.

3-Çalışmanızı dergimize göndermeden önce çalışmanızın dergimizin yayın ölçütlerine uygun olup olmadığını incelemek için lütfen dergimizin amaç ve kapsam kısmını detaylıca inceleyiniz.  

Makale Değerlendirme Süreci İçin Lütfen Linki Ziyaret Ediniz




Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |
Kapak Resmi


Değerli Yazarlarımız,
1-TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri’nde 2020 yılı için yapmış olduğu değişiklik üzerine Sosyal bilimler dâhil olmak üzere tüm bilim dallarında yapılan makaleler için “Etik Kurul Onayı” talep edilmektedir. (Bakınız https://trdizin.gov.tr/about#applicationAndCriterias TR Dizin Dergi Değerlendirme Kriterleri Madde 8). Detaylı Bilgi İçin Lütfen Linki Ziyaret Ediniz
2-Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'ne gönderilen çalışmaların BENZERLİK TARAMASI yazar tarafından yapılarak BENZERLİK TARAMA RAPORUNUN, çalışmayla birlikte sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Benzerlik Tarama Raporu olmayan çalışmalar hakem değerlendirme sürecine dahil edilmeyecektir.

3-Çalışmanızı dergimize göndermeden önce çalışmanızın dergimizin yayın ölçütlerine uygun olup olmadığını incelemek için lütfen dergimizin amaç ve kapsam kısmını detaylıca inceleyiniz.  

Makale Değerlendirme Süreci İçin Lütfen Linki Ziyaret Ediniz




Sayı 50 - 1 Eyl 2020
  1. Teaching the Relationship between Metabolic Rate and O2 Consumption of Animals with Fixed/Variable Body Temperature by Use of the Predict-Observe-Explain (POE) Strategy
    Sayfalar 1 - 22
    Sema Nur GÜNGÖR , Prof.dr. Muhlis ÖZKAN
  2. Nesneleştirilmiş Beden Bilinci Ölçeği-Genç Formunun Türkçeye Uyarlanarak Kendini Nesneleştirmenin Sosyal Medya Kullanımı ve Beğenilme Arzusu Arasındaki İlişkide Aracı Rolünün İncelenmesi
    Sayfalar 23 - 49
    Sevgi OZGUNGOR , Ahu ARICIOĞLU
  3. Comparison of Different Ability Estimation Methods Based on 3 and 4PL Item Response Theory
    Sayfalar 50 - 69
    Ebru DOĞRUÖZ , Çiğdem AKIN ARIKAN
  4. Öğretmen Yetiştirme Üzerine Bir Model Önerisi: STEM Öğretmen Enstitüleri Eğitim Modeli
    Sayfalar 70 - 98
    Bekir YILDIRIM
  5. Ortaokul Yedinci ve Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler Konusundaki Başarı Performanslarının İncelenmesi
    Sayfalar 99 - 117
    Osman BİRGİN , Kayhan DEMİRÖREN
  6. A Sample Investigation on Note-taking Practices of English Language Teaching Students
    Sayfalar 118 - 137
    Ayfer SU BERGİL
  7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sıfır Atık Yaklaşımına Yönelik Farkındalıkları
    Sayfalar 138 - 161
    Gonca HARMAN , Nisa YENİKALAYCI
  8. Okul Yenilikçiliği ile Öğretmen Yaratıcılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 162 - 179
    Berna YÜNER , Murat ÖZDEMİR
  9. Acceptance and Commitment Therapy Based Psychoeducation Group for Test Anxiety: A Case Study of Senior High School Students
    Sayfalar 180 - 200
    Yasin AYDIN , Gökçen AYDIN
  10. Nicel Analiz Problemlerinin Öğretiminde Akış Şemalarının Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
    Sayfalar 201 - 225
    Hatice KARAER
  11. Practices Supporting Family Involvement in Preschool: Family Education through Science Activities
    Sayfalar 226 - 246
    Aşkın KİRAZ , Pembe AYTAÇ
  12. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Proje Çalışmalarına İlişkin Algılarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 247 - 268
    Oğuzhan NACAROĞLU , Fatma MUTLU
  13. Bilim İnsanlarının Sahip Oldukları Risklere Yönelik Ortaokul Öğrencilerinin Algıları
    Sayfalar 269 - 290
    Azize DİGİLLİ-BARAN , Sedat KARAÇAM
  14. Türkiye’de STEM Eğitimi Konusunda Yapılan Çalışmalar Üzerine Bir Araştırma: Meta-Sentez Çalışması
    Sayfalar 291 - 314
    Hamdican YILDIRIM , Sevinç GELMEZ-BURAKGAZİ
  15. FeTeMM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançlarına ve FeTeMM Eğitimi Yönelimlerine Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 315 - 332
    Betül TİMUR , Fatma BELEK
  16. Teacher Educators as Role Models for Technology: Pre-Service Teachers' Perceptions
    Sayfalar 333 - 352
    Gül ÖZÜDOĞRU , Hasan ÇAKIR
  17. Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
    Sayfalar 353 - 373
    Kübra AÇIKGÜL , Esra DİRİ
  18. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Dağılım Kavramına İlişkin Anlamalarının İncelenmesi
    Sayfalar 374 - 398
    Nadide YILMAZ
  19. Öğrencilerde Bilimsel Akıl Yürütme Becerilerini Geliştirme Konusunda Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İhtiyaçlarının Belirlenmesi
    Sayfalar 399 - 425
    Merve KOCAGÜL SAĞLAM , Gül ÜNAL ÇOBAN
  20. Ortaöğretim Biyoteknoloji Bilgi Testi (OBBT)
    Sayfalar 426 - 448
    Aysun SICAKER , Serap ÖZ AYDIN , Mesut SAÇKES
  21. Kimya Öğretmenlerinin Yazılı Sınav Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi ve ÖSYM Soruları İle Karşılaştırılması
    Sayfalar 449 - 467
    Tamer YILDIRIM
  22. Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Zihinsel İmajlarının Belirlenmesi: Bir Sınıflar Arası Karşılaştırma
    Sayfalar 468 - 490
    Zeynep KIRYAK , Bahar CANDAŞ , Muammer ÇALIK , Özlem ZEYBEK
  23. Determination of Middle School Students’ Interest in Mathematics: The Case of Grades 7 and 8
    Sayfalar 491 - 510
    Emine Özgür ŞEN , Zeynep KOYUNLU ÜNLÜ
  24. Özel Eğitimde İşitsel Teknoloji Koçluğu: Bug-in-Ear (BIE)
    Sayfalar 511 - 532
    Esra ORUM ÇATTIK , Yasemin ERGENEKON
  25. Açık ve Uzaktan Öğrenme Ders Kitaplarında Bulunması Gereken Özellikler: Sistematik Literatür Taraması
    Sayfalar 533 - 560
    Mehmet YAVUZ , Engin KURŞUN , Mehmet HASANÇEBİ