Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuba Cengelci Köse
Prof. Dr.
ANADOLU UNIVERSITY
Yayın
12
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
46
12
Yayın
20
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ANADOLU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GÜNCEL OLAY KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN SOSYAL PROBLEMLERE DUYARLILIKLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Önder Eryılmaz
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.288106
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3570
8
ATIF
1
FAVORİ
3570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MÜZE ve TARİHİ MEKÂNLARDA DEĞER ve BECERİ KAZANDIRMAYA YÖNELİK SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Galip Öner
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.540967
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
8
ATIF
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Sürdürülebilirlik Bilinci Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Özge Bayram
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1201038
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
1
ATIF
1
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Dersinde Sürdürülebilirlik Bilinci Kazandırmaya Yönelik Etkinliklerin Öğrencilerin Sürdürülebilir Yaşama Yönelik Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Merve Suna
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
353
0
FAVORİ
353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Sürdürülebilirlik Bilinci Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Özge Bayram
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1201038
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
1
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kültürel Mirasa Duyarlılık Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hicran Hanım Halaç
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.810944
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4016
0
FAVORİ
4016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Tuba Cengelci Köse
,
Sercan Bursa
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.609049
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1655
0
FAVORİ
1655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MÜZE ve TARİHİ MEKÂNLARDA DEĞER ve BECERİ KAZANDIRMAYA YÖNELİK SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Galip Öner
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.540967
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgilerde Edebi Ürünler ve Değerler Eğitimi: Küçük Prens Örneği
Yazarlar:
Tuba Cengelci
,
Önder Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9429
0
FAVORİ
9429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sercan Bursa
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.333738
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GÜNCEL OLAY KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN SOSYAL PROBLEMLERE DUYARLILIKLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Önder Eryılmaz
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.288106
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3570
1
FAVORİ
3570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Tuba Çengelci Köse
, Nur Leman Balbağ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.99217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4676
0
FAVORİ
4676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Resimlerinde Barış Algısı
Yazarlar:
Tuba Cengelcı Kose
,
Omur Gurdogan Bayır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme-Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Şefik Yaşar
,
Tuba Çengelci Köse
, Nur Göz,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.87691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2593
0
FAVORİ
2593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Beyin Temelli Öğrenmenin Akademik Başarıya ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Tuba Çengelci
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2218
0
FAVORİ
2218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Turkish History Education Journal
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Digital Security and Media
Erciyes Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Sürdürülebilirlik Bilinci Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Özge Bayram
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1201038
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
1
ATIF
1
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kültürel Mirasa Duyarlılık Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hicran Hanım Halaç
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.810944
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4016
3
ATIF
0
FAVORİ
4016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Tuba Cengelci Köse
,
Sercan Bursa
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.609049
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1655
7
ATIF
0
FAVORİ
1655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MÜZE ve TARİHİ MEKÂNLARDA DEĞER ve BECERİ KAZANDIRMAYA YÖNELİK SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Galip Öner
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.540967
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
8
ATIF
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sercan Bursa
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.333738
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
2
ATIF
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GÜNCEL OLAY KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN SOSYAL PROBLEMLERE DUYARLILIKLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Önder Eryılmaz
,
Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.288106
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3570
8
ATIF
1
FAVORİ
3570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme-Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Şefik Yaşar
,
Tuba Çengelci Köse
, Nur Göz,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.87691
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2593
17
ATIF
0
FAVORİ
2593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat