Anadolu Journal of Educational Sciences International
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 2146-4014 | e-ISSN 2146-4014 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Anadolu Üniversitesi | dergipark.org.tr/tr/pub/ajesi


Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI), elektronik formatta yayımlanan çift kör hakem değerlendirmeli ve uluslararası açık erişimli bir dergidir.

DOI ön eki: 10.18039
Yayıncı: Anadolu Üniversitesi
Kurum: Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Ülke: Türkiye
Başlangıç tarihi: Temmuz 2011
Yayın sıklığı: Yılda iki sayı (Ocak ve Temmuz)
Tam metinlerin dili: Türkçe, İngilizce, Almanca ve Fransızca
Tam metin formatları: pdf
Makale gönderim ücreti: Yok
Editoryal işlem ücreti: Yok
Makale işleme ücreti: Yok
Yayım ücreti: Yok
Abonelik ücreti: Yok
Dizinlenme: TR Dizin (2017 Cilt 7 Sayı 2’den itibaren), SOBIAD (2018 Cilt 8 Sayı 1’den itibaren), CiteFactor

Anadolu Journal of Educational Sciences International

ISSN 2146-4014 | e-ISSN 2146-4014 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Anadolu Üniversitesi | dergipark.org.tr/tr/pub/ajesi
Kapak Resmi


Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI), elektronik formatta yayımlanan çift kör hakem değerlendirmeli ve uluslararası açık erişimli bir dergidir.

DOI ön eki: 10.18039
Yayıncı: Anadolu Üniversitesi
Kurum: Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Ülke: Türkiye
Başlangıç tarihi: Temmuz 2011
Yayın sıklığı: Yılda iki sayı (Ocak ve Temmuz)
Tam metinlerin dili: Türkçe, İngilizce, Almanca ve Fransızca
Tam metin formatları: pdf
Makale gönderim ücreti: Yok
Editoryal işlem ücreti: Yok
Makale işleme ücreti: Yok
Yayım ücreti: Yok
Abonelik ücreti: Yok
Dizinlenme: TR Dizin (2017 Cilt 7 Sayı 2’den itibaren), SOBIAD (2018 Cilt 8 Sayı 1’den itibaren), CiteFactor

Cilt 11 - Sayı 1 - 5 Oca 2021
  1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Yönelik Farkındalıkları
    Sayfalar 1 - 25
    Gonca HARMAN, Nisa YENİKALAYCI
  2. Cooper-Norcross Tercih Envanteri Türkçe Uyarlaması : Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 26 - 44
    Ömer ÖZER, İlhan YALÇIN
  3. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Bağlılığının ve Matematik Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
    Sayfalar 45 - 62
    Sevim SEVGİ, Ayşe Nur SARI, Cemalettin IŞIK
  4. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21.Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 63 - 87
    Jale KALEMKUŞ
  5. İngilizce Öğrenmede Kişisel Öğrenme Ortamlarının Kullanımı: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Örneği
    Sayfalar 88 - 115
    Nil GÖKSEL, Mehmet Emin MUTLU
  6. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin “Üçgen, Kare ve Dikdörtgen” Kavramlarına İlişkin Metaforları
    Sayfalar 116 - 134
    Sabri SİDEKLİ, Esadiye PEKDEMİR, Alper YORULMAZ
  7. Öğrencilerin Oyun Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
    Sayfalar 135 - 158
    Ümit GÖZEL, Kerim GUNDOGDU
  8. Okul Öncesi Dönem Çocuğu Olan Annelerin Çocuğu Kabul Red Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 159 - 183
    Büşra NAKIŞ YILDIRIM, Aysel TÜFEKCİ
  9. 7. Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Ünitesindeki Argümantasyon Seviyelerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 184 - 203
    Şafak ULUÇINAR SAĞIR, Ümit İlay SOYLU, Ahmet BOLAT
  10. Sosyal Medya İçeriklerinin Ahlaki Değerler Bağlamında İncelenmesi: YouTube Örneği
    Sayfalar 204 - 225
    Hakkı KAHVECİ
  11. Okul Öncesi Dönem Tipik Gelişim Gösteren Çocukların Özel Gereksinimli Çocukların Bireysel Farklılıklarına ve Sosyal Kabulüne Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 226 - 249
    Gülce AKIN, Sunagül SANİ-BOZKURT
  12. Matematikte Kavram Karikatürlerinin Değerlendirilmesine Yönelik Puanlama Anahtarının Geliştirilmesi
    Sayfalar 250 - 267
    Ahmet YILDIZ, Hasan ES, Ali TÜRKDOĞAN
  13. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Görselleştirme ve Zihnin Uzamsal Alışkanlıkları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 268 - 286
    Emine Özgür ŞEN
  14. Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitim Alanında Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
    Sayfalar 287 - 322
    Eren KESİM, Yasemin KALAYCI
  15. Ambivalent Sexism, Interpersonal Relationships and Attributional Complexity of School Counselors in Istanbul
    Sayfalar 323 - 339
    Feyza DİNÇER, Seyfi KENAN, Seval ERDEN ÇINAR
  16. 8. Sınıf Öğrencilerin Bağlam Temelli Basınç Sorularını Çözme Süreçleri
    Sayfalar 340 - 366
    Eda NASIRLIEL, Cezmi ÜNAL
  17. Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Davranışları ve Örgütsel Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki
    Sayfalar 367 - 389
    Taner ATMACA
  18. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Merkezi Sınavlar: Olumlu ve Olumsuz Etkileri
    Sayfalar 390 - 414
    Mustafa ACAR, Serkan BULDUR
  19. Z Kuşağı Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeleri ve Dijital Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 415 - 437
    Ceren ÖZOĞLU, Esra KAYA
  20. 2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
    Sayfalar 438 - 461
    Hakan ALTINPULLUK, Yusuf YILDIRIM
  21. İnsan Hakları, Çocuk Hakları ve İnsan Hakları Eğitimi
    Sayfalar 462 - 482
    Abdulkerim ŞEN
  22. Decroly’nin Toplu Öğretim Sistemi ile Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Dersi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 483 - 504
    Erdoğan KAYA, Hüseyin BAYRAM
Dizinler