Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatih Çakmak
Dr. Öğr. Üyesi
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
46
11
Yayın
23
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
46
TR Dizin Atıf
0000-0002-0333-3834
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Din Eğitimi
Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları
Kurum
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğrencilerin Lise Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinden Beklentileri
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2975
0
ATIF
1
FAVORİ
2975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Öğretmenlik İle İlgili Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.726660
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
4
ATIF
1
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul (6-7. Sınıflar) DKAB Dersi ile Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarındaki Değerler Üzerine Nitel Bir Araştırma: Değer Analizi ve Sınıflaması
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Talim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
762
0
ATIF
1
FAVORİ
762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Yeterliklerine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.1519236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
64
0
FAVORİ
64
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DKAB Öğretmenlerine Göre Din Öğretiminde İslam Düşüncesinde Farklı Yorumlar (Mezhep) Öğretimi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocatepe İslami İlimler Dergisi
DOI: 10.52637/kiid.1436281
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1127830
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
0
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Öğretimi Alan Öğretmenlerinin Sınıf ve Sınıf Yönetimi Algılarının Metaforlar Üzerinden İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.878171
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
0
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul (6-7. Sınıflar) DKAB Dersi ile Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarındaki Değerler Üzerine Nitel Bir Araştırma: Değer Analizi ve Sınıflaması
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Talim
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
762
1
FAVORİ
762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Öğretmenlik İle İlgili Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.726660
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
1
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Seçmeli Peygamberimizin Hayatı Dersi Öğretim Programı Hedefleri Üzerine Bir Analiz
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1146
0
FAVORİ
1146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Öğretiminde Mizah Yönteminin Kullanımı
Yazarlar:
Fatih Çakmak
, Emin Uz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlahiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.415026
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1164
0
FAVORİ
1164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Lise Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinden Beklentileri
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2975
1
FAVORİ
2975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Öğretiminde Kavram Öğretimi “İman” Kavramı Üzerine Bir Deneme
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlahiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
417
0
FAVORİ
417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İlahiyat Araştırmaları Dergisi
Kocatepe İslami İlimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Talim
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Editörlük
Kocatepe İslami İlimler Dergisi
Alan Editörü , İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi
Kocatepe İslami İlimler Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Dergiabant
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Journal of Analytic Divinity
Kocatepe İslami İlimler Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Rize İlahiyat Dergisi
Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1127830
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
1
ATIF
0
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Öğretmenlik İle İlgili Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.726660
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
4
ATIF
1
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Fatih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.415026
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1164
3
ATIF
0
FAVORİ
1164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat