Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Celal Bayrak
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
6
12
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Uygulamasına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.463841
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1117
4
ATIF
1
FAVORİ
1117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kuantum Fiziği Kavramsal Anlama Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ömer Ensari
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1177413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Experience of History and Philosophy of Science Course: A Phenomenological Research
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.909617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE SON 10 YILDA FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARIYLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Betül Şeyma Yeltekin Atar
,
Işıl Aykutlu
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.831817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1754
0
FAVORİ
1754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının duran dalga kavramına yönelik kavramsal anlamaları
Yazarlar:
Işıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.744113
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
0
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı Aracılığıyla Öğrenci Tutum ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1705
0
FAVORİ
1705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka ve Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
,
Nilgün Seçken
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1382
0
FAVORİ
1382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vibrational Spectroscopic Study on the Hofmann-Td-type 1,4-Dioxane Clathrates
Yazarlar:
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Journal of Biology and Chemistry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
401
0
FAVORİ
401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Uygulamasına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.463841
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1117
1
FAVORİ
1117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik ve Kimya Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesine Disiplinlerarası Bir Bakış
Yazarlar: Sevim Bezen, Ceren Başal,
Işıl Aykutlu
,
Nilgün Seçken
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2095
0
FAVORİ
2095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Öğretmenlik Mesleği’ ve ‘Öğrenci Yetiştirmek’ Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılar
Yazarlar: Sevim Bezen, İsil Aykutlu, Nilgun Secken,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
0
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Physics Teachers’ Views on Teaching the Concept of Energy
Yazarlar: Sevim Bezen,
Celal Bayrak
,
İsil Aykutlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1795
0
FAVORİ
1795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
İşıl Aykutlu
,
Nilgün Seçken
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
0
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Journal of Biology and Chemistry
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Yayınlar
TÜRKİYE’DE SON 10 YILDA FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARIYLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Betül Şeyma Yeltekin Atar
,
Işıl Aykutlu
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.831817
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1754
2
ATIF
0
FAVORİ
1754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Uygulamasına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.463841
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1117
4
ATIF
1
FAVORİ
1117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat