Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Makale Gönderim Tarihi
Başlangıç: 6 Ocak 2021
Bitiş: 31 Aralık 2021
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 1302-9967 | e-ISSN 2149-116X | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Çukurova Üniversitesi |


ÇÜ Eğitim Fakültesi Dergisi eğitimin tüm alanlarında güncel konularda yapılan nicel ve nitel araştırmaları yayımlayan hakemli ve akademik bir dergidir. Ayrıca eğitimle ilgili önemli ve güncel bazı konuları kuramsal açıdan ele alıp irdeleyen ve uygulamaya dönük doğurgular üzerinde duran çalışmalara da yer verilmektedir. Bu çerçevede dergide eğitimin farklı alanlarından (eğitim bilimleri, yabancı diller eğitimi, sosyal bilimler ve Türkçe eğitimi, güzel sanatlar eğitimi, temel eğitim, fen ve matematik bilimleri eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi ve özel eğitim) özgün nitelikli nicel, nitel ve karma desenli araştırmalar yayınlanmaktadır.



Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1302-9967 | e-ISSN 2149-116X | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Çukurova Üniversitesi |
Kapak Resmi


ÇÜ Eğitim Fakültesi Dergisi eğitimin tüm alanlarında güncel konularda yapılan nicel ve nitel araştırmaları yayımlayan hakemli ve akademik bir dergidir. Ayrıca eğitimle ilgili önemli ve güncel bazı konuları kuramsal açıdan ele alıp irdeleyen ve uygulamaya dönük doğurgular üzerinde duran çalışmalara da yer verilmektedir. Bu çerçevede dergide eğitimin farklı alanlarından (eğitim bilimleri, yabancı diller eğitimi, sosyal bilimler ve Türkçe eğitimi, güzel sanatlar eğitimi, temel eğitim, fen ve matematik bilimleri eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi ve özel eğitim) özgün nitelikli nicel, nitel ve karma desenli araştırmalar yayınlanmaktadır.



Cilt 49 - Sayı 2 - 28 Eki 2020
  1. Determining Students' Attitudes and Views Using an Inquiry-Based Learning Approach
    Sayfalar 555 - 599
    Sevim BEZEN, Celal BAYRAK
  2. Basic Needs, Loneliness and Life Satisfaction As Predictors of Boredom Among University Students
    Sayfalar 600 - 627
    Alper KARABABA, Aslı TAYLI
  3. An Investigation of Elementary School Students’ Anxiety Levels Toward Mathematics and Their Perceptions of Self-Efficacy
    Sayfalar 628 - 650
    Mustafa TÜRKMENOĞLU, Filiz YURTAL
  4. Are Reasoning Skills on Geometric Shapes Predictors of Geometry Performance?
    Sayfalar 651 - 689
    Aziz İLHAN, Recep ASLANER
  5. Self-compassion and Resilience in Parents of Children with Special Needs: The Mediating Role of Hope
    Sayfalar 690 - 705
    Zeynep AYDIN SÜNBÜL, Meltem ASLAN GÖRDESLİ
  6. Investigation of the Relationship Between Academic Self-Efficacy, Academic Motivation and Success: The Case of Prospective Teachers
    Sayfalar 706 - 733
    Berna YÜNER
  7. The Effect of Social Skills Education on 60-69 Months Old Syrian Children’s Social Skills, Problem Solving and Adaptation
    Sayfalar 734 - 768
    Betül ARABACIOĞLU, Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN
  8. The Validity and Reliability of the Turkish Form of the Early Childhood Assessment Scale
    Sayfalar 769 - 793
    Sevgi ATABAY, Sibel SÖNMEZ
  9. Examining Cognitive Flexibility of Counselors According to The Effective Counselor Characteristics, Counselor Self Efficacy and Some Variables
    Sayfalar 794 - 825
    Arzu BUYRUK GENÇ, Fulya YÜKSEL-SAHİN
  10. Attitudes and Beliefs of Primary School Teaching Undergraduate Students towards Mathematics and Their Effects on Mathematics Achievement
    Sayfalar 826 - 841
    Ayten Pınar BAL
  11. Investigation of Middle School Mathematics Teachers' Opinions About FATİH Project
    Sayfalar 842 - 894
    Emre SARI, Orkun COŞKUNTUNCEL
  12. Examination of Intention to Use Synchronous E-Classroom Environments of University Students in Distance Education Programs
    Sayfalar 895 - 937
    G. Alev ÖZKÖK, Özgür BULUTLU
  13. Power Card Method: Use in Autism Spectrum Disorder and Comprehensive Review of The Literature
    Sayfalar 938 - 968
    Seray OLÇAY, Dinçer SARAL, Şemsi Kübra AKKUŞ
  14. Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers’ Flipped Classroom Experiences
    Sayfalar 969 - 994
    Berrin DOGUSOY
  15. Good Human Good Citizen from the Perspective of Secondary School Students
    Sayfalar 995 - 1024
    Melehat GEZER
  16. The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts
    Sayfalar 1025 - 1060
    Ebru EZBERCİ ÇEVİK, Hafife BOZDEMİR, Sevcan CANDAN HELVACI, Mehmet Altan KURNAZ
  17. An Analysis of Learning Outcomes in Information Technologies and Software Curriculum based on Revised Bloom’s Taxonomy
    Sayfalar 1061 - 1097
    Gülcan ÖZTÜRK, Ayşen KARAMETE, Gülcan ÇETİN
  18. Conceptual Analysis of Middle School Students’ Cognitive Structure on the Concept of “Technology” Through Word Association Test
    Sayfalar 1098 - 1125
    Nagihan İMER ÇETİN, Betül TİMUR
  19. Faculty Experiences, Views, and Challenges on Internationalization in Higher Education from a Cross-Cultural Perspective
    Sayfalar 1126 - 1144
    Hanife AKAR, Rahime COBANOGLU, Patrick PLUNKETT
  20. Citation Analysis of Graduate Theses on Teaching of Turkish as a Foreign Language (1988-2019)
    Sayfalar 1145 - 1183
    İzzet ŞEREF, Beytullah KARAGÖZ
  21. The Impact of Collaborative Activities on EFL Learners’ Speaking Anxiety Levels and Attitudes
    Sayfalar 1184 - 1210
    Emel TOPÇU GEDİKLİ, Makbule BAŞBAY
  22. High School Student’s Thoughts about Sexual Education
    Sayfalar 1211 - 1235
    MEHMET ŞİRİN AKÇA
  23. Functional Skills among Students with Intellectual Disabilities as Perceived by Special Education Teachers in Jordan: A Preliminary Study
    Sayfalar 1236 - 1254
    Ali ALODAT, Mohammad MUHAİDAT, Ahmad ALGOLAYLAT, Ahmed ALZBOUN
  24. Teaching of Hard and Soft Features of Some Materials to Students with Intellectual Disabilities
    Sayfalar 1255 - 1290
    Pelin METE, Ali YILDIRIM
Makale Gönderim Tarihi
Başlangıç: 6 Ocak 2021
Bitiş: 31 Aralık 2021