Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selda Özer
Doç. Dr.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
27
11
Yayın
6
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
0000-0003-2648-9150
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Kurum
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Yanal, Iraksak, Bilgi İşlemsel ve Metabilişsel Düşünme Düzeylerinin Bilişsel Esneklik Düzeylerini Yordama Gücü
Yazarlar:
Selda Özer
,
Fatma Başarır
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1470734
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
397
0
FAVORİ
397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN HAZIRLIK SINIFINDAKİ OKUMA VE YAZMA DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Selda Özer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1477472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Doğal Afet Okuryazarlığı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Selda Özer
,
Şeyma Zenginer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1448007
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İngilizce Özyeterlik İnançlarının Algılanan Başarıları Üzerindeki Etkisi: Dil Öğrenme Çabasının Aracı Rolü
Yazarlar:
Selda Özer
,
Fatma Başarır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.771847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
0
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Foreign language learning effort levels of students in English for Specific Purposes
Yazarlar:
Selda Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.803772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1080
0
FAVORİ
1080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE VE MESLEKİ İNGİLİZCE KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Selda Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.629190
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1645
0
FAVORİ
1645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Önlisans Öğrencilerinin İngilizce Dersi Bilişsel Öğrenme Alanları Kazanımları ile İlgili Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Selda Özer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.591430
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation of attitude, motivation and anxiety levels of students studying at a faculty of tourism towards vocational English course
Yazarlar:
Selda Özer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.586246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
0
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.433765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3981
0
FAVORİ
3981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerinin Erişi, Tutum Ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.374145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
0
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ Attitudes towards Vocational Foreign Language Course
Yazarlar:
Selda Ozer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
0
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Language and Linguistic Studies
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Kurul Üyeliği
Söylem Filoloji Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Education and Future
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Söylem Filoloji Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının İngilizce Özyeterlik İnançlarının Algılanan Başarıları Üzerindeki Etkisi: Dil Öğrenme Çabasının Aracı Rolü
Yazarlar:
Selda Özer
,
Fatma Başarır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.771847
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
1
ATIF
0
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE VE MESLEKİ İNGİLİZCE KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Selda Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.629190
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1645
6
ATIF
0
FAVORİ
1645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Önlisans Öğrencilerinin İngilizce Dersi Bilişsel Öğrenme Alanları Kazanımları ile İlgili Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Selda Özer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.591430
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
1
ATIF
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.433765
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3981
2
ATIF
0
FAVORİ
3981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerinin Erişi, Tutum Ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.374145
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
6
ATIF
0
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat