Kastamonu Eğitim Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 2147-9844 | Yayın Aralığı Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr


Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi

e-ISSN 2147-9844 | Yayın Aralığı Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr
Kapak Resmi


Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Cilt: 27 Sayı: 6 Son Sayı
Cilt 27 - Sayı 6 - Kas 2019
  1. Öğretmenlerin Yaratıcılıkları İle Empatik Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
    Sayfalar 2369 - 2378
    Güneş Sali
  2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Matematik Tarihi Bilgileri ile ilgili Değişen Algıları: Pedagojik Deneyimlerin Rolü
    Sayfalar 2729 - 2746
    Fadime Ulusoy , Dilek Girit Yıldız
  3. Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları ve Demokratik Tutumları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 2391 - 2402
    Işıl Sönmez Ektem
  4. Kavramsal Değişim Metinlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
    Sayfalar 2403 - 2412
    Tekin Çelikkaya , Ramazan Şarlayan
  5. Social Work Students’ Opinions about Social Work Education: A Focus Group Study
    Sayfalar 2413 - 2424
    Seda Attape Özden , Melike Tekindal
  6. Facebook Kullanımının Psiko-Sosyal Yönleri (FKPSY) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
    Sayfalar 2425 - 2438
    Ozan Coşkunserçe , Şeyhmus Aydoğdu
  7. Müzelerin Eğitimsel İşlevine ve Kullanımına İlişkin Müze Uzmanlarının Görüşleri
    Sayfalar 2439 - 2457
    Galip Öner , Fatih Oğukağan Uyar , Demet Öner
  8. Öğretmenlerin Eğitsel Mobil Uygulama Geliştirme Aracı Olarak Mit App Inventor’ı Kabulü
    Sayfalar 2459 - 2466
    Elif Polat , Sinan Hopcan
  9. Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
    Sayfalar 2467 - 2480
    Müyesser Öztürk , Burcu Durmaz , Derya Can
  10. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 2481 - 2492
    Mecit Aslan
  11. Tek Başına Olmayı Tercih Etme Ölçeği: Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 2493 - 2500
    Tunahan Erpay , Gökhan Atik
  12. Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 2501 - 2512
    Gözen Akgül , Işıl Tanrıseven
  13. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
    Sayfalar 2513 - 2527
    Ayşegül Ergün , Gülbin Kıyıcı
  14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma Alışkanlıkları, Tercihleri, Tutum ve İnançları
    Sayfalar 2529 - 2546
    Bekir Kayabaşı , Ruhan Karadağ Yılmaz
  15. An Investigation of the Effects of 5E Model Based on Context-Based In-struction Approach on the Attitudes and Perception of Self-Efficacy of Pre-Service Teachers towards the Assessment and Evaluation Course
    Sayfalar 2547 - 2558
    Hülya Dede
  16. Öğrenme Güçlüğü ile ilgili Türkiye’de Deneysel Olarak Yapılmış Tezlerin İncelenmesi
    Sayfalar 2559 - 2568
    Adnan Arı , Ahmet Yıkmış , Osman Özokçu
  17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir ve Kesir Öğretim Bilgilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 2569 - 2581
    Serap Akbaba Dağ , Özlem Doğan Temur
  18. Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Analizi (KPSS/ÖABT- Analitik Kimyayla ilişkili Sorular)
    Sayfalar 2583 - 2596
    Hatice Karaer
  19. The Investigation of Self-Regulation Skills of Preschoolers According to Their Attachment Styles to Their Mothers and Maternal Parenting Behaviors*
    Sayfalar 2597 - 2608
    Dilan Bayındır , Ozana Ural
  20. Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi
    Sayfalar 2609 - 2620
    Deniz Akdal , Tevhide Kargın
  21. Hafta Sonu Avm’ye Gidelim Mi; AVM’lerde Yer Alan Oyun Alanları Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 2623 - 2630
    Emine Seylan Şahin , Beyza Sarıaslan , Saniye Bencik Kangal
  22. Lise Öğrencilerinin Bilişsel Esnekliklerinin Cinsiyetlerine ve Mizah Tarzlarına Göre İncelenmesi
    Sayfalar 2631 - 2640
    Rüveyde Aktepe
  23. Çevrimiçi Olumlu Sosyal Davranış Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması
    Sayfalar 2641 - 2649
    Gazanfer Anlı
  24. Delaware Okul İklimi Ölçeği Öğrenci Versiyonunun Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 2651 - 2661
    Mehmet Durnalı , Bijen Filiz
  25. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fiziksel Aktiviteye Katılımlarını Etkileyen Faktörler
    Sayfalar 2663 - 2670
    Serap Sevimli Çelik , Tuğçe Esra Terzioğlu
  26. Sosyal Çevre ve Öğrenme Ortamı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 2671 - 2679
    Hatice Altunkaya , Ahmet Başkan
  27. Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 2681 - 2692
    Onur Batmaz , Tolga Erdoğan
  28. Muhasebe Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin TFRS (Türkiye Finansal Raporlama Standartları)/ TMS (Türkiye Muhasebe Standartları) Farkındalıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
    Sayfalar 2693 - 2700
    Kezban Şimşek , Onur Şimşek
  29. Comparing Three Free to Use Visual Programming Environments for Novice Programmers
    Sayfalar 2701 - 2712
    Kadir Yücel Kaya , İsmail Yıldız
  30. Bilimsel Araştırmalara Yönelik Öğretmen Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 2713 - 2727
    Alptürk Akçöltekin
  31. Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Değerlendirme Süreci
    Sayfalar 2729 - 2746
    Samet Yenioğlu , Kübra Sayar , Hasan Köse , Nevin Güner Yıldız
  32. Yeniden Örnekleme Yöntemleri: Kavram ve R Uygulamaları
    Sayfalar 2747 - 2766
    C. Deha Doğan
  33. Kelîle ve Dimne’deki Etik Unsurlar; Bu Unsurların Ahlâk Eğitimi Bakımından Önemi
    Sayfalar 2767 - 2779
    Fatma Zehra Pattabanoğlu
  34. The Examination on Communication and Dissenting Disputes in Different Nationalities' Students
    Sayfalar 2781 - 2794
    Zekerya Batur , Murat Başar , Nurcan Şener , Kamil Uygun
Dizinler
Yayın Politikası
Creative Commons

Kastamonu Eğitim Dergisi'nde yayınlanan tüm makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır. Kastamonu Eğitim Dergisi bu doğrultuda makalelerine daha çok erişim ve daha şeffaf bir değerlendirme süreci sunarak kendi alanına katma değer sağlamaktadır.

Tam Metin

Makalelerin Tam metin dosylarına ulaşmak için http://kefdergi.kastamonu.edu.tr adresini ziyaret ediniz.