avatar
Seda Okumuş Doç. Dr. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 19 Hakemlik 40 CrossRef Atıf 40
19 Yayın
40 Hakemlik
40 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ortaokul Öğrencilerinin Sorgulama Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Seda Okumuş , Kübra Yetkil
Yayın Bilgisi: 2020 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.740348
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1059

2

2

1059

10

1

3017

Yayınlar

İşbirlikli Öğrenmenin Analitik ve Yaratıcı Düşünme Üzerine Etkisi: 5. Sınıf “İnsan ve Çevre” Ünitesi Örneği
Yazarlar: Saranur Cengiz, Zeynep Kamali, Seda Nur Bektaş, Seda Okumuş
DOI: 10.53444/deubefd.1405778
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 169

0

169

Basınç Ünitesinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Akıl Yürütme ve Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar: Kübra Yetkil, Seda Okumuş
Yayın Bilgisi: 2023 , Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1207518
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 508

0

508

0

355

0

826

0

2502

Ortaokul Öğrencilerinin Sorgulama Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Seda Okumuş , Kübra Yetkil
Yayın Bilgisi: 2020 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.740348
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1059

2

1059

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Öz Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Seda Okumuş , Bilge Öztürk
DOI: 10.30900/kafkasegt.587686
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

0

1094

0

1180

0

1331

0

975

1

3017

Yayınlar

1

0

355

1

0

826

Ortaokul Öğrencilerinin Sorgulama Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Seda Okumuş , Kübra Yetkil
Yayın Bilgisi: 2020 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.740348
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1059

2

2

1059

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Öz Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Seda Okumuş , Bilge Öztürk
DOI: 10.30900/kafkasegt.587686
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

4

0

1094

9

0

1760

6

0

1180

3

0

1331

Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304730
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 975

4

0

975

10

1

3017

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.