Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 2149-7702 | e-ISSN 2587-0718 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Sabri SİDEKLİ | http://ekuad.com/


Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD) 2015 yılında yayına geçmiş, kar amacı gütmeyen ve akademik çalışmaların yer aldığı uluslararası hakemli ve uluslararası bir basılı ve çevrimiçi yayın aracıdır. EKUAD, dört ayda bir olmak üzere yılda 3 kez yayınlanmaktadır. 2020 yılı Nisan sayısından (6/1) itibaren DOI numarası verilmeye başlanmıştır. 2020 yılı Ağustos sayısından (6/2) itibaren eş zamanlı olarak Türkçe ve İngilizce olarak yayınlanmaktadır.




Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi

ISSN 2149-7702 | e-ISSN 2587-0718 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Sabri SİDEKLİ | http://ekuad.com/
Kapak Resmi


Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD) 2015 yılında yayına geçmiş, kar amacı gütmeyen ve akademik çalışmaların yer aldığı uluslararası hakemli ve uluslararası bir basılı ve çevrimiçi yayın aracıdır. EKUAD, dört ayda bir olmak üzere yılda 3 kez yayınlanmaktadır. 2020 yılı Nisan sayısından (6/1) itibaren DOI numarası verilmeye başlanmıştır. 2020 yılı Ağustos sayısından (6/2) itibaren eş zamanlı olarak Türkçe ve İngilizce olarak yayınlanmaktadır.




Cilt 7 - Sayı 1 - 30 Nis 2021
  1. The Experiences and Views of Teachers Working with Students with Special Education Need Towards the Distant Education Process and Educational Informatics Network (EBA)
    Sayfalar 1 - 20
    Evgin ÇAY, Burak BOZAK
  2. An Overview of the Current Career Status of CEIT Department Graduates
    Sayfalar 21 - 47
    Fulya TORUN, Tülay DARGUT GÜLER, Seda ÖZER ŞANAL
  3. Investigation of Number Sense Strategies used by Primary School Teachers and Mathematics Teachers
    Sayfalar 48 - 61
    Zübeyde ER, Perihan DİNÇ ARTUT
  4. Analysis of the Primary School 3rd Graders' Errors on Fractional Numbers in Terms of the Unit Fraction, Symbol, and Model
    Sayfalar 62 - 73
    Ramazan DİVRİK, Pusat PİLTEN
  5. Validity and Reliability Study of the Social-Emotional Assets and Resiliency Scale for Preschool (SEARS-Pre)
    Sayfalar 74 - 86
    Feyza ÖZKAN YILDIZ, Berrin AKMAN
  6. Analysis of Teachers’ Views towards European Union
    Sayfalar 87 - 97
    Yurdal DİKMENLİ, Oğuz ALTAY
  7. Examination of Turkish Language Course Written Exams according to the Revised Bloom's Taxonomy
    Sayfalar 98 - 111
    Mehmet SOYUÇOK, Zekerya BATUR
  8. Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course
    Sayfalar 112 - 122
    Ayfer ŞAHİN, Mehmet ÇALIŞKAN
  9. The Opinions of the Secondary School Teachers on Being Role Models to Their Students
    Sayfalar 123 - 131
    Osman AKHAN, Samet ÇİÇEK
  10. Qualitative Adjectives in Education Research Articles: The Case of Lifelong Learning and Adult Education
    Sayfalar 132 - 146
    Tanju DEVECİ
  11. Minimizing Harm in the Context of Educational Research: An Ethical Issue
    Sayfalar 147 - 157
    Vahide YİĞİT GENÇTEN