Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oğuzhan Kuru
Doç. Dr.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Yayın
18
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
33
18
Yayın
27
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Popüler Yayınları
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINAVLARA DAİR DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Fatma Taş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1413902
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
ATIF
2
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9 Yaş Çocuklarının Psiko-Motor Gelişimlerinde Oyunun Etkisi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8284
0
ATIF
1
FAVORİ
8284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çalışırken Lisansüstü Eğitim Almaya Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Rüveyda Eryılmaz
,
Ahu Taneri
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1568505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
0
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilere Eğitim Veren Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Rumeysa İnanç
,
Esma Kuru
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Akademiye ve Akademisyenlere Yönelik Düşünceleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Mehmet Kaya
,
Esma Kuru
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1458529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE BAĞLILIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Mehmet Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Stratejik Boyut Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
363
0
FAVORİ
363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 1.SINIF ÖĞRETMENLERİ HAKKINDA VELİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Büşra Betül Barakli
,
Esma Kuru
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1464163
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
0
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul öğrencilerinin konuşma kaygılarının incelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Fatih Akoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1375452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINAVLARA DAİR DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Fatma Taş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1413902
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
2
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ‘’Köy Öğretmeni’’ Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Bekir Orçan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1329840
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Oyun Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
378
0
FAVORİ
378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Esma Kuru
,
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.488243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
0
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
0
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Kâğıttan Ve Ekrandan Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323135
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin E-Öğrenme Stilleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
0
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAĞITTAN VE EKRANDAN OKUMA BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Alper Kaşkaya, Şükran Calp
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştiren Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Yeterlilikleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
0
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Konuşma Problemi Yaşayan İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Firdevs Güneş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.290811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5343
0
FAVORİ
5343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9 Yaş Çocuklarının Psiko-Motor Gelişimlerinde Oyunun Etkisi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8284
1
FAVORİ
8284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazılarının Okunaklılık Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.57076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2307
0
FAVORİ
2307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Stratejik Boyut Dergisi
Editörlük
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Scientific Educational Studies
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Esma Kuru
,
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.488243
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
12
ATIF
0
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428575
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
8
ATIF
0
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Kâğıttan Ve Ekrandan Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323135
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
1
ATIF
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştiren Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Yeterlilikleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303872
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
3
ATIF
0
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Konuşma Problemi Yaşayan İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Firdevs Güneş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.290811
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5343
5
ATIF
0
FAVORİ
5343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazılarının Okunaklılık Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.57076
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2307
4
ATIF
0
FAVORİ
2307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat