Journal of Computer and Education Research
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 2148-2896 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Tamer KUTLUCA |


JCER (ISSN 2148-2896) dergisi uluslararası hakemli bir dergidir. 2013 yılında yayım hayatına başlamıştır. Yılda iki kez olmak üzere Nisan ve Aralık aylarında yayımlamaktadır. Dergi Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlamaktadır. 

Türkçe tam metin çalışmalarda çalışmanın Türkçe ve İngilizce öz yazılmalıdır. Bunun yanında İngilizce Geniş Öz'de gerekmektedir.

Tam metin İngilizce olan çalışmalarda ise Türkçe öz'e yer verilmeyecek olup sadece İngilizce Abstract yeterlidir. Ayrıca Türkçe Geniş Öz'e gerek yoktur.

YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ DERGİMİZDE 2019 YILI 14. SAYIDAN İTİBAREN İNGİLİZCE MAKALELERE ÖNCELİK VERİLECEKTİR.

Abstracting and Indexing : TR DizinIndexCopernicus, Directory of Open Access Journals (DOAJ), DRJI, Ulrichs, Cite Factor, OAJI, NewJour, Research Bible, ASOS, Turk Eğitim İndeksi, AkademikDizin,  Academic Keys, Scientific Indexing Service, ERIH Plus, SOBIAD Indexing, Asian Education Index

Journal of Computer and Education Research

e-ISSN 2148-2896 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Tamer KUTLUCA |
Kapak Resmi


JCER (ISSN 2148-2896) dergisi uluslararası hakemli bir dergidir. 2013 yılında yayım hayatına başlamıştır. Yılda iki kez olmak üzere Nisan ve Aralık aylarında yayımlamaktadır. Dergi Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlamaktadır. 

Türkçe tam metin çalışmalarda çalışmanın Türkçe ve İngilizce öz yazılmalıdır. Bunun yanında İngilizce Geniş Öz'de gerekmektedir.

Tam metin İngilizce olan çalışmalarda ise Türkçe öz'e yer verilmeyecek olup sadece İngilizce Abstract yeterlidir. Ayrıca Türkçe Geniş Öz'e gerek yoktur.

YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ DERGİMİZDE 2019 YILI 14. SAYIDAN İTİBAREN İNGİLİZCE MAKALELERE ÖNCELİK VERİLECEKTİR.

Abstracting and Indexing : TR DizinIndexCopernicus, Directory of Open Access Journals (DOAJ), DRJI, Ulrichs, Cite Factor, OAJI, NewJour, Research Bible, ASOS, Turk Eğitim İndeksi, AkademikDizin,  Academic Keys, Scientific Indexing Service, ERIH Plus, SOBIAD Indexing, Asian Education Index

Cilt 7 - Sayı 14 - Eki 2019
  1. Implementation of Design-Based Research in Software Engineering Education: A Case of Final Project Course
    Sayfalar 213 - 227
    Özcan ÖZYURT , Hacer ÖZYURT
  2. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik “Türkçe Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeği” Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 228 - 249
    Aysel ARSLAN , Adnan TAŞGIN
  3. Akademik Hayatta Sabır Üzerine Nitel Bir Çalışma
    Sayfalar 250 - 283
    Bilgen KIRAL
  4. İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Bağlam Temelli Öğrenme Hakkında Ne Düşünüyor? Nitel Bir Araştırma
    Sayfalar 284 - 313
    Mustafa OBAY , Halil Coşkun ÇELİK
  5. Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Nanoteknoloji Konusunu Anlamaları Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 314 - 336
    Hülya DEMİRCİOĞLU , Rabia ÖZDEMİR
  6. The Use of Dynamic Geometry Software from a Pedagogical Perspective: Current Status and Future Prospects
    Sayfalar 337 - 355
    Emin İBİLİ
  7. İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 356 - 382
    Guney HACIÖMEROĞLU
  8. Investigation of in-School Factors Affecting Distributed Leadership Practices
    Sayfalar 383 - 417
    Çiğdem ÇAKIR , Metin ÖZKAN
  9. Üniversite Öğrencilerinin Sergilediği Siber İnsani Değerlerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerine Yansımaları Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 418 - 436
    Hatice YILDIZ DURAK , Mustafa SARITEPECİ
  10. Botanik Bahçesinin Öğretim Sürecinde Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara Olan Bakışlarına Etkisi: Sürdürülebilir Çevre
    Sayfalar 437 - 463
    Gülsün KARSLI , Orhan KARAMUSTAFAOĞLU , Murat KURT
  11. Comparison of the Learning Outcomes in 12th Grade Biology Curriculum According to The Revised Bloom Taxonomy: 2013, 2017 and 2018 Curriculums
    Sayfalar 464 - 479
    Hülya ASLAN EFE , Rıfat EFE
  12. Game, Environment and Peer Effect on Children on the Digital Gaming Habits in Game Arcades
    Sayfalar 480 - 495
    Alper ASLAN , Yiğit Emrah TURGUT , Türkan KARAKUŞ YILMAZ
  13. Innovative Ways to Teach Mathematics: Are they Employed in Schools?
    Sayfalar 496 - 514
    Yousef ABD ALGANI
  14. Üç Aşamalı Kavram Tanı Testi Geliştirme Çalışması: 5. Sınıf Canlılar Dünyasını Gezelim Tanıyalım Ünitesi
    Sayfalar 515 - 539
    Evşen AYMEN PEKER , Erol TAŞ
  15. Motivation Scale for STEM Fields
    Sayfalar 540 - 557
    Esra KIZILAY , Havva YAMAK , Nusret KAVAK
  16. Development of Animation Attitude Scale (AAS): Validity And Reliability Study
    Sayfalar 558 - 574
    Derya ÇINAR , Hakan KURT
  17. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları İle Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 575 - 599
    Volkan AKTAÇ , Murat ÇETİNKAYA
  18. Lisans Öğrencilerinin Çevre Algıları Üzerine: Tartış, Çiz ve Yaz
    Sayfalar 600 - 620
    Özgür TAŞKIN , Merve Gül KÜLCÜ
  19. Öğretmenler Etik Davranıyor mu? Öğretmenlerin Meslektaşları Hakkındaki Algılarının İncelenmesi
    Sayfalar 621 - 641
    Gürkan SARIDAŞ , Özen YILDIRIM
  20. Matematik Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarına Yönelik Öğretimsel Açıklamaları: Olasılık Konusu
    Sayfalar 642 - 672
    Gülsüm Gülşah BURSALI , Burçin GÖKKURT-ÖZDEMİR
  21. Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
    Sayfalar 673 - 697
    Emrullah ERDEM , Tahsin FIRAT , Ramazan GÜRBÜZ
  22. Using Arduino in Physics Teaching: Arduino-based Physics Experiment to Study Temperature Dependence of Electrical Resistance
    Sayfalar 698 - 710
    Uğur SARI , Talip KIRINDI
Dizinler
Resources
İndekslerimiz Hakkında

2018 yılı  itibaren TR Dizin de indekslenmekteyiz.

Önemli Duyuru

YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ DERGİMİZDE 14. SAYIDAN İTİBAREN İNGİLİZCE MAKALELERE ÖNCELİK VERİLECEKTİR.