Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Satmaz
Dr. Öğr. Üyesi
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
5
12
Yayın
14
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
0000-0003-2696-3019
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Augmented Reality Applications in Postgraduate Education Studies: 2010-2023 Türkiye Example
Yazarlar:
Ulaş Yabanova
,
İsmail Satmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1542125
ATIF
0
FAVORİ
8
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
ATIF
8
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Abdulkerim Diktaş
,
Derya Girgin
,
İsmail Satmaz
,
Ulaş Yabanova
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1556985
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
1
ATIF
3
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Kimliği Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Remzi Y. Kıncal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1337586
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
3
ATIF
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerine yönelik küresel iklim değişikliği farkındalık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Derya Girgin
,
Leyla Ayverdi
,
Eylem Yalçınkaya Önder
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1449542
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
0
ATIF
1
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bağlamda Matematik Kimliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Remzi Y. Kıncal
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1577712
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
0
ATIF
1
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Türkçe Dersi 5. Sınıf Öğretim Programının Akademisyen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Satmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1776950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
120
0
FAVORİ
120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Çocuklarının Gözüyle Eğitim Fakülteleri
Yazarlar:
İsmail Satmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1649899
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
104
0
FAVORİ
104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bağlamda Matematik Kimliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Remzi Y. Kıncal
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1577712
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
1
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Augmented Reality Applications in Postgraduate Education Studies: 2010-2023 Türkiye Example
Yazarlar:
Ulaş Yabanova
,
İsmail Satmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1542125
FAVORİ
8
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
8
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Abdulkerim Diktaş
,
Derya Girgin
,
İsmail Satmaz
,
Ulaş Yabanova
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1556985
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
3
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerine yönelik küresel iklim değişikliği farkındalık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Derya Girgin
,
Leyla Ayverdi
,
Eylem Yalçınkaya Önder
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1449542
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
1
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Matematik Kimliği Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Remzi Y. Kıncal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1410614
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında STREAM Yaklaşımına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Leyla Ayverdi
,
Caner Börekci
,
Yunus Emre Avcu
,
Derya Girgin
,
Nuriye Sibel Özatlı
,
İsmail Satmaz
,
Eylem Yalçınkaya Önder
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1482764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1174
0
FAVORİ
1174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Maarif Model of Century of Türkiye Secondary School Mathematics Curriculum According to SOLO Taxonomy
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Ulaş Yabanova
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
DOI: 10.31704/ijocis.1582857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
0
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerine Yönelik Kutup Araştırmaları Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Derya Girgin
,
İsmail Satmaz
,
Eylem Yalçınkaya Önder
,
Leyla Ayverdi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1498057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Kimliği Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Remzi Y. Kıncal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1337586
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM SANAT MERKEZLERİNDE GÖREVLENDİRİLEN ÖĞRETMENLERİN HİZMET İÇİ EĞİTİM SORUNU
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
İlke Evin Gencel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3732
0
FAVORİ
3732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Journal of Computer and Education Research
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
TroyAcademy
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Abdulkerim Diktaş
,
Derya Girgin
,
İsmail Satmaz
,
Ulaş Yabanova
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1556985
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
1
ATIF
3
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında STREAM Yaklaşımına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Leyla Ayverdi
,
Caner Börekci
,
Yunus Emre Avcu
,
Derya Girgin
,
Nuriye Sibel Özatlı
,
İsmail Satmaz
,
Eylem Yalçınkaya Önder
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1482764
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1174
1
ATIF
0
FAVORİ
1174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Kimliği Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Satmaz
,
Remzi Y. Kıncal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1337586
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
3
ATIF
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat