Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
ISSN 2148-7758 | e-ISSN 2148-7510 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi | http://eefdergi.erzincan.edu.tr/


Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim bilimleri, özel eğitim, matematik ve fen eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi, temel eğitim, Türkçe ve sosyal bilgiler eğitimi, güzel sanatlar eğitimi, beden eğitimi-spor, yabancı diller eğitimi ve eğitim-öğretim ile ilgili diğer alanlarda yazılmış özgün, güncel, bilimsel çalışmalara yer veren, online erişime açık, yılda üç kez (30 Nisan, 30 Ağustos, 30 Aralık) yayın yapan, ulusal ve uluslararası indekslerce taranan ücretsiz uluslararası bir dergidir.

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 2148-7758 | e-ISSN 2148-7510 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi | http://eefdergi.erzincan.edu.tr/
Kapak Resmi


Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim bilimleri, özel eğitim, matematik ve fen eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi, temel eğitim, Türkçe ve sosyal bilgiler eğitimi, güzel sanatlar eğitimi, beden eğitimi-spor, yabancı diller eğitimi ve eğitim-öğretim ile ilgili diğer alanlarda yazılmış özgün, güncel, bilimsel çalışmalara yer veren, online erişime açık, yılda üç kez (30 Nisan, 30 Ağustos, 30 Aralık) yayın yapan, ulusal ve uluslararası indekslerce taranan ücretsiz uluslararası bir dergidir.

Cilt 21 - Sayı 2 - Ağu 2019
  1. Matematik Dersindeki Başarı Duygusu, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 1 - 14
    Muhammet Mustafa ALPASLAN, Özgür ULUBEY
  2. The Effects of Microteaching Practices on Pre-service EFL Teachers’ Professional Self-efficacy Development
    Sayfalar 15 - 29
    Ayşegül TAKKAÇ TULGAR
  3. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Problemleri Çözme Süreçleri
    Sayfalar 30 - 49
    Rezan YILMAZ
  4. Öğretmen Adaylarının Okul, Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
    Sayfalar 50 - 67
    Nilay NEYİŞÇİ, Özlenen ÖZDİYAR
  5. Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenler İçin Mentörlük ve Mesleğe Giriş Eğitimi
    Sayfalar 68 - 87
    Neşe BÖRÜ
  6. İlkokul Matematik Dersinde Öz Değerlendirmenin Etkililiği
    Sayfalar 88 - 106
    Mehmet GÜLTEKİN, Zülfiye Melis DEMİR
  7. Dilin Temel İşlevi ve Türkçenin Yapısı Açısından 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki Dil Bilgisi Kazanımlarının Aşamalılığı
    Sayfalar 107 - 125
    Esra EKİNCİ ÇELİKPAZU
  8. Varlığında Çocuk, Yokluğunda Yetişkin Olmak: Baba Kaybı, Kardeş İlişkileri ve Aile Yılmazlığı
    Sayfalar 126 - 143
    Yaşar ÖZBAY, Didem AYDOĞAN
  9. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
    Sayfalar 144 - 157
    Selma ERDAĞI TOKSUN
  10. MEB Okul Öncesi Fen Etkinliklerinin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 158 - 177
    Duygu BİNGÖL, Merve ÜNAL
  11. Psikolojik Danışman Adaylarının Psikolojik Danışma Özyeterliklerinin Çeşitli Betimsel Özellikleri Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 178 - 190
    Fuad BAKİOĞLU, Ayşe Sibel Sibel TÜRKÜM
  12. Classroom Reflections of Model-Based Instruction: Ace Teaching Cycle
    Sayfalar 191 - 211
    Elif KILIÇOĞLU, Abdullah KAPLAN
  13. Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 212 - 230
    Feride KARACA, Niyazi AKTAŞ
  14. Öğretmenlerin Örgütsel İmaj Algıları Ve Öğrenci Başarıları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Çalışma
    Sayfalar 231 - 246
    Seva DEMİRÖZ, Yüksel KAVAK
  15. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 247 - 260
    Berfu KIZILASLAN TUNÇER, Çavuş ŞAHİN
Dizinler
Açık Erişim Politikası

Creative Commons License

Creative Commons Attribution-Noncommercial 4.0 License
The published articles are licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 License.