Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Şaşmaz Ören
Prof. Dr.
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
210
15
Yayın
8
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
210
TR Dizin Atıf
0000-0002-4015-9978
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
,
Kübranur Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.460168
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2208
2
ATIF
1
FAVORİ
2208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3D yazıcı destekli proje uygulamalarının öğretmen adaylarının bilimsel yaratıcılık düzeyleri ile materyal geliştirmeye yönelik öz-yeterlik inançları üzerindeki etkisi
Yazarlar:
Ahmet Çetin
,
Fatma Şaşmaz Ören
,
Ertuğ Evrekli
,
Ayşegül Karapınar
,
Emrullah Şerenli
,
Feride Şahin
,
İbrahim Varol
,
Sinan Bekmezci
,
Ali Murat Ateş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1498077
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
ATIF
1
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Eğitiminde Yaşam Becerileri Üzerine Yapılan Ulusal Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Uysal
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Fen Öğretiminin Öğrencilerin Girişimcilik Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
,
Kübranur Sarı
,
Ayşegül Karapınar
,
Fatih Gürcan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1548562
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
0
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3D yazıcı destekli proje uygulamalarının öğretmen adaylarının bilimsel yaratıcılık düzeyleri ile materyal geliştirmeye yönelik öz-yeterlik inançları üzerindeki etkisi
Yazarlar:
Ahmet Çetin
,
Fatma Şaşmaz Ören
,
Ertuğ Evrekli
,
Ayşegül Karapınar
,
Emrullah Şerenli
,
Feride Şahin
,
İbrahim Varol
,
Sinan Bekmezci
,
Ali Murat Ateş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1498077
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
1
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An inquiry and context-based activity supporting lifelong learning: Enzymes in Daily Life
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Feride Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1281528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularının Bilimsel Senaryolarla Öğretimi: Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Dayalı Bir Durum Değerlendirmesi
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.988894
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Bilişsel Stildeki Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Rehberli Sorgulamanın Uygulandığı Laboratuvar Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Feride Şahin
,
Fatma Şaşmazören
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1065149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
644
0
FAVORİ
644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Scientific Scenarios in Teaching Socioscientific Issues in Science Course on Students' Logical Thinking Skills
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1001361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN PORTFOLYO UYGULAMASI: ÖZ DEĞERLENDİRME VE DOSYA KAPAK GÖRSELİ ANALİZİ
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Fatih Gürcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2285
0
FAVORİ
2285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
,
Kübranur Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.460168
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2208
1
FAVORİ
2208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Karikatürleriyle Desteklenmiş Bilimsel Hikâyelerin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Tutumları Ve Motivasyonları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tuğçe Yılmaz Korkut
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6027
0
FAVORİ
6027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ DESTEKLİ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1495
0
FAVORİ
1495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIM ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.300412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2254
0
FAVORİ
2254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ 7.SINIF “IŞIK” ÜNİTESİNDE ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI TEMELLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Özge Er,
Doç. Dr. Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.17987
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
0
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fen Ve Teknoloji/ Fen Bilimleri Öğretmenliği Özel Alan Yeterlikleriyle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma ŞAŞMAZ Ören
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321374
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5258
0
FAVORİ
5258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 7. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Öğrenme Halkası Yaklaşımının Öğrencilerin Tutumları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
, Ramazan Tezcan
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
An inquiry and context-based activity supporting lifelong learning: Enzymes in Daily Life
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Feride Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1281528
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
2
ATIF
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularının Bilimsel Senaryolarla Öğretimi: Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Dayalı Bir Durum Değerlendirmesi
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.988894
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
4
ATIF
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Scientific Scenarios in Teaching Socioscientific Issues in Science Course on Students' Logical Thinking Skills
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1001361
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
2
ATIF
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
,
Kübranur Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.460168
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2208
2
ATIF
1
FAVORİ
2208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIM ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.300412
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2254
7
ATIF
0
FAVORİ
2254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ 7.SINIF “IŞIK” ÜNİTESİNDE ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI TEMELLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Özge Er,
Doç. Dr. Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.17987
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
4
ATIF
0
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fen Ve Teknoloji/ Fen Bilimleri Öğretmenliği Özel Alan Yeterlikleriyle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma ŞAŞMAZ Ören
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321374
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5258
2
ATIF
0
FAVORİ
5258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat