Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1309-8918 | e-ISSN 1309-8918 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Manisa Celal Bayar Üniversitesi |



Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Haziran ve Aralık ayları olmak üzere yılda iki kez yayımlanmaktadır.

Dergimiz ULAKBİM TRDizin'e başvuru sürecini başlatmıştır. 2021 yılı itibariyle makale yükleyecek yazarların, etik kurul ve intihal raporlarını sisteme yüklemeleri gerekmektedir.


Uluslararası hakemli bir dergi niteliğinde olan Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nde
eğitim alanında yapılan çalışmalara Türkçe veya İngilizce dillerinde yer verilmektedir (Bkz. Amaç ve Kapsam). Derginin hedef kitlesini, eğitim bilimcileri başlığı altında matematik ve fen eğitimi, Türkçe ve sosyal bilimler eğitimi, psikolojik danışmanlık ve rehberlik eğitimi, temel eğitim, güzel sanatlar eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri gibi alanlarda çalışma ve eğitimlerini sürdüren araştırmacılar, öğretmenler, öğretmen adayları, bilişimciler, öğrenciler ve eğitim sektörüne yönelik ürün ve hizmet üreten kişiler ve kuruluşlar oluşturmaktadır.


Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1309-8918 | e-ISSN 1309-8918 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Manisa Celal Bayar Üniversitesi |
Kapak Resmi



Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Haziran ve Aralık ayları olmak üzere yılda iki kez yayımlanmaktadır.

Dergimiz ULAKBİM TRDizin'e başvuru sürecini başlatmıştır. 2021 yılı itibariyle makale yükleyecek yazarların, etik kurul ve intihal raporlarını sisteme yüklemeleri gerekmektedir.


Uluslararası hakemli bir dergi niteliğinde olan Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nde
eğitim alanında yapılan çalışmalara Türkçe veya İngilizce dillerinde yer verilmektedir (Bkz. Amaç ve Kapsam). Derginin hedef kitlesini, eğitim bilimcileri başlığı altında matematik ve fen eğitimi, Türkçe ve sosyal bilimler eğitimi, psikolojik danışmanlık ve rehberlik eğitimi, temel eğitim, güzel sanatlar eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri gibi alanlarda çalışma ve eğitimlerini sürdüren araştırmacılar, öğretmenler, öğretmen adayları, bilişimciler, öğrenciler ve eğitim sektörüne yönelik ürün ve hizmet üreten kişiler ve kuruluşlar oluşturmaktadır.