Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 1309-8918 | e-ISSN 1309-8918 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Manisa Celal Bayar Üniversitesi |



Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Haziran ve Aralık ayları olmak üzere yılda iki kez yayımlanmaktadır.

Dergimiz ULAKBİM TRDizin izleme sürecindedir. 2021 yılı itibariyle makale yükleyecek yazarların, etik kurul ve intihal raporlarını sisteme yüklemeleri gerekmektedir. Etik kurul raporuna ilişkin forma "Etik ilkeler ve yayın politikası" sekmesinden ulaşabilirsiniz.


Uluslararası hakemli bir dergi niteliğinde olan Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nde
eğitim alanında yapılan çalışmalara Türkçe veya İngilizce dillerinde yer verilmektedir (Bkz. Amaç ve Kapsam). Derginin hedef kitlesini, eğitim bilimcileri başlığı altında matematik ve fen eğitimi, Türkçe ve sosyal bilimler eğitimi, psikolojik danışmanlık ve rehberlik eğitimi, temel eğitim, güzel sanatlar eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri gibi alanlarda çalışma ve eğitimlerini sürdüren araştırmacılar, öğretmenler, öğretmen adayları, bilişimciler, öğrenciler ve eğitim sektörüne yönelik ürün ve hizmet üreten kişiler ve kuruluşlar oluşturmaktadır.


Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1309-8918 | e-ISSN 1309-8918 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Manisa Celal Bayar Üniversitesi |
Kapak Resmi



Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Haziran ve Aralık ayları olmak üzere yılda iki kez yayımlanmaktadır.

Dergimiz ULAKBİM TRDizin izleme sürecindedir. 2021 yılı itibariyle makale yükleyecek yazarların, etik kurul ve intihal raporlarını sisteme yüklemeleri gerekmektedir. Etik kurul raporuna ilişkin forma "Etik ilkeler ve yayın politikası" sekmesinden ulaşabilirsiniz.


Uluslararası hakemli bir dergi niteliğinde olan Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nde
eğitim alanında yapılan çalışmalara Türkçe veya İngilizce dillerinde yer verilmektedir (Bkz. Amaç ve Kapsam). Derginin hedef kitlesini, eğitim bilimcileri başlığı altında matematik ve fen eğitimi, Türkçe ve sosyal bilimler eğitimi, psikolojik danışmanlık ve rehberlik eğitimi, temel eğitim, güzel sanatlar eğitimi, bilgisayar ve öğretim teknolojileri gibi alanlarda çalışma ve eğitimlerini sürdüren araştırmacılar, öğretmenler, öğretmen adayları, bilişimciler, öğrenciler ve eğitim sektörüne yönelik ürün ve hizmet üreten kişiler ve kuruluşlar oluşturmaktadır.


Cilt 9 - Sayı 1 - 6 Haz 2021
  1. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Geometri ve Ölçme Konularına Yönelik Yapılan İspatların Muhakeme ve İspat Analitik Çerçevesi Kapsamında İncelenmesi
    Sayfalar 1 - 16
    Fatih KARAKUŞ, Ebru KORKUTAN
  2. Ortaokul Öğretmenlerinin Merhamet ve Zorbalık Kavramlarına İlişkin Algıları
    Sayfalar 17 - 31
    Fatih AYDEMİR, Ahmet GÖÇEN, İbrahim YILDIRIM
  3. Üslü İfadelerde Yaşanan Kavram Yanılgılarının Olası Nedenleri ve Önlem Önerilerinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
    Sayfalar 32 - 48
    Nurcan SATAN, Kübra AKSAKAL, Zeynep AY
  4. A Qualitative Analysis on Students’ Perception on The Concept of Academic Achievement and The Barriers
    Sayfalar 49 - 67
    Aylin SALTÜRK
  5. Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklar
    Sayfalar 68 - 80
    Hülya SERT ÇELİK, Kübra UZUN YAZICI, Menekşe Seden TAPAN BROUTIN, Gül KALELİ YILMAZ
  6. Probleme Dayalı Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Etkililiğinin ve Öğrencilerin Tutumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 81 - 103
    Emrah HİĞDE, Hilal AKTAMIŞ
  7. Türkiye’de Erken Çocukluk Dönemi Çocuk Edebiyatı Alanında Yapılan Makale Çalışmalarının İçerik Analizi
    Sayfalar 104 - 116
    Perihan Tuğba ŞEKER, Ezgi YILDIZ
  8. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
    Sayfalar 117 - 132
    Hakan Şevki AYVACI, Sinan BÜLBÜL, Gürhan BEBEK
  9. BİLSEM Tarih Öğretmenlerinin BİLSEM Çalışma Koşulları Hakkındaki Görüşleri
    Sayfalar 133 - 147
    Osman AKHAN, Sedat ALTAŞ