Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehtap Yıldırım
Prof. Dr.
MARMARA UNIVERSITESI
Yayın
17
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
33
TR Dizin Atıf
10
17
Yayın
36
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0001-7398-8396
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Kurum
MARMARA UNIVERSITESI
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi STEM Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.660695
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2659
5
ATIF
3
FAVORİ
2659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Hal Değişimi Konusunda Kavram Yanılgılarının Oyunlaştırma İle Giderilmesi
Yazarlar:
Gökhan Çalgıcı
,
Mehtap Yıldırım
,
Mehmet Kürşad Duru
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.814908
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2073
2
ATIF
2
FAVORİ
2073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan STEM Etkinliklerinin Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Uyanık
,
Aynur Özakdağ
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1124428
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
ATIF
2
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2020 Yılları Arasında Türkiye’de Özel Yeteneklilerde Fen Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Adıgüzel
,
Gözde Çalışkaner Nibat
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.782121
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
1
ATIF
1
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB 2.0 DESTEKLİ EĞİTSEL WEB SİTESİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Lerna Gürleroğlu
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776977
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2518
3
ATIF
1
FAVORİ
2518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Web 2.0 Destekli Sosyobilimsel Konuların Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Etiği Algılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şebnem Yazıcıoğlu
,
Elif Benzer
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1222968
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
773
0
FAVORİ
773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknolojinin Entegre Edilmesi Hakkında Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Kübra Yıldız
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1142120
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan STEM Etkinliklerinin Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Uyanık
,
Aynur Özakdağ
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1124428
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
2
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programları Araştırmalarına İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Savaş
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.943498
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1562
0
FAVORİ
1562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2020 Yılları Arasında Türkiye’de Özel Yeteneklilerde Fen Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Adıgüzel
,
Gözde Çalışkaner Nibat
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.782121
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
1
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB 2.0 DESTEKLİ EĞİTSEL WEB SİTESİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Lerna Gürleroğlu
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776977
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2518
1
FAVORİ
2518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Effect of Web 2.0 Supported 5E Learning Model on Students' Success and Opinion in Teaching Pressure Unit in Distance Education
Yazarlar:
Ceyda Balcı Çömez
,
Erkan Çavumirza
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.5.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
0
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi STEM Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.660695
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2659
3
FAVORİ
2659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE VE FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aytül Damla Tekin
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.778928
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
0
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Hal Değişimi Konusunda Kavram Yanılgılarının Oyunlaştırma İle Giderilmesi
Yazarlar:
Gökhan Çalgıcı
,
Mehtap Yıldırım
,
Mehmet Kürşad Duru
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.814908
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2073
2
FAVORİ
2073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik, Kodlama ve Elektronik ile İlgili Yapılan Ders Dışı Uygulama Durumlarının Tespit Edilmesi İle İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Reyhan Öz Yıldız
,
Seyide Senanur Talaslıoğlu
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.714338
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
1
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Öğrencilerin Uluslararası Sınavlardaki Fen Başarıları İle İlgili Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Kübra Bozdoğan,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2241
0
FAVORİ
2241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Performance and Opinions Towards Activities Based on Engineering Design Process
Yazarlar:
Hikmet Sürmeli
,
Mehtap Yıldırım
, Aysun Göcük, Yeliz Sevgi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Etkinliklerinin Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Zeynep Bodur
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.271564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2854
0
FAVORİ
2854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUNLARLA FEN DERSİNE “VAR MISIN YOK MUSUN”?
Yazarlar:
Mehtap Yıldırım
, Süleyman Can
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12432
1
FAVORİ
12432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmacılarının Bilim Etiğine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ertan Çetinkaya
,
Ezgi Kirman Çetinkaya
,
Mehtap Yıldırım
,
Filiz Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2758
0
FAVORİ
2758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Mehtap Yıldırım
, SİBEL Türker Altan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18277
0
FAVORİ
18277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Milli Kültür Araştırmaları Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknolojinin Entegre Edilmesi Hakkında Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Kübra Yıldız
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1142120
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
1
ATIF
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programları Araştırmalarına İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Savaş
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.943498
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1562
3
ATIF
0
FAVORİ
1562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2020 Yılları Arasında Türkiye’de Özel Yeteneklilerde Fen Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Adıgüzel
,
Gözde Çalışkaner Nibat
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.782121
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
1
ATIF
1
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB 2.0 DESTEKLİ EĞİTSEL WEB SİTESİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Lerna Gürleroğlu
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776977
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2518
3
ATIF
1
FAVORİ
2518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Effect of Web 2.0 Supported 5E Learning Model on Students' Success and Opinion in Teaching Pressure Unit in Distance Education
Yazarlar:
Ceyda Balcı Çömez
,
Erkan Çavumirza
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.5.9.1
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
4
ATIF
0
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi STEM Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.660695
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2659
5
ATIF
3
FAVORİ
2659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE VE FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aytül Damla Tekin
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.778928
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
3
ATIF
0
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Hal Değişimi Konusunda Kavram Yanılgılarının Oyunlaştırma İle Giderilmesi
Yazarlar:
Gökhan Çalgıcı
,
Mehtap Yıldırım
,
Mehmet Kürşad Duru
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.814908
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2073
2
ATIF
2
FAVORİ
2073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik, Kodlama ve Elektronik ile İlgili Yapılan Ders Dışı Uygulama Durumlarının Tespit Edilmesi İle İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Reyhan Öz Yıldız
,
Seyide Senanur Talaslıoğlu
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.714338
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
1
ATIF
1
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Etkinliklerinin Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Zeynep Bodur
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.271564
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2854
10
ATIF
0
FAVORİ
2854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat