Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 1306-7850 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2005 | Yayıncı Mersin Üniversitesi |


Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi yazar ve okuyucularının dikkatine, 
Dergimizin de üyesi olduğu ULAKBİM TR Dizin “Dergi Değerlendirme Kriterleri” 2020 yılı itibariyle güncellenmiştir (Detaylı bilgi için bkz. Başvuru ve Kriterler). Araştırma makaleleri için uluslararası etik standartlar çerçevesinde, yeni kriterler belirlenmiştir. Söz konusu kriterler için etik kurallar başlığı altında aşağıdaki noktalara dikkat çekilmiştir. Bu konu ile ilgili dergimiz uygulamalarına ilişkin açıklamaları "Duyurular" sayfasından erişebilirsiniz. 


Mersin Üniversitesi (MEÜ) Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005 yılında yayın hayatına başlamıştır. 2012 yılından itibaren Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayınlanmaktadır. Makaleler Türkçe ve İngilizce dillerinde yayımlanabilir. Derginin tüm sayılarına online Arşiv alanından ulaşılabilir.

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, DOAJ (Directory of Open Access Journals), ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), EBSCO, Sosyal Bilimler Atıf Dizini ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.



Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1306-7850 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2005 | Yayıncı Mersin Üniversitesi |
Kapak Resmi


Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi yazar ve okuyucularının dikkatine, 
Dergimizin de üyesi olduğu ULAKBİM TR Dizin “Dergi Değerlendirme Kriterleri” 2020 yılı itibariyle güncellenmiştir (Detaylı bilgi için bkz. Başvuru ve Kriterler). Araştırma makaleleri için uluslararası etik standartlar çerçevesinde, yeni kriterler belirlenmiştir. Söz konusu kriterler için etik kurallar başlığı altında aşağıdaki noktalara dikkat çekilmiştir. Bu konu ile ilgili dergimiz uygulamalarına ilişkin açıklamaları "Duyurular" sayfasından erişebilirsiniz. 


Mersin Üniversitesi (MEÜ) Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005 yılında yayın hayatına başlamıştır. 2012 yılından itibaren Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayınlanmaktadır. Makaleler Türkçe ve İngilizce dillerinde yayımlanabilir. Derginin tüm sayılarına online Arşiv alanından ulaşılabilir.

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, DOAJ (Directory of Open Access Journals), ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), EBSCO, Sosyal Bilimler Atıf Dizini ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.



Cilt 16 - Sayı 2 - 29 Tem 2020
  1. Resimli Öykü Kitaplarının Temel Matematik Becerileri Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 233 - 253
    Demet ARSLAN BAŞDAĞ , Hacer Elif DAĞLIOĞLU
  2. Düşünce Kontrol Yeteneği Ölçeğinin Türkçe Versiyonu: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
    Sayfalar 254 - 270
    Hakan SARIÇAM , Abdullah MERT
  3. TRT Çocuk Kanalında Yayınlanan Çizgi Filmlerin Gelişim Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
    Sayfalar 271 - 287
    Özge CENGİZ , Gülşen İLÇİ KÜSMÜŞ , Oya RAMAZAN
  4. Örgütsel Destek, Örgütsel Özdeşleşme ve İşe Yabancılaşma Arasındaki Yapısal İlişkiler (Osmaniye İli Örneği)
    Sayfalar 288 - 300
    Selçuk DEMİR
  5. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmenlerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 301 - 321
    Aslı GÖNCÜ , İbrahim ÇETİN , Polat ŞENDURUR
  6. Ergenler için Psikolojik Zihinlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 322 - 342
    Kıvanç UZUN , Ozlem TAGAY , Zeynep KARATAŞ
  7. Okul Yöneticilerinin Psikolojik Sözleşme Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 343 - 362
    Şenay SEZGİN NARTGÜN , Sibel DEMİRER
  8. Meslekte Yeni Olan İlkokul Öğretmenlerinin Sınıfta Düzeni Yeniden Sağlamaya İlişkin Uygulamaları
    Sayfalar 363 - 381
    Şeyma AYDIN , Ali E. ŞAHİN
  9. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik
    Sayfalar 382 - 393
    Binaz BOZKUR , Binnaz KIRAN , Devrim ALICI
  10. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz-yeterlik Algılarının ve Matematiğe Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 394 - 416
    Sevim SEVGİ , Zeynep YAKIŞIKLI
  11. Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
    Sayfalar 417 - 431
    H. İ̇smail ARSLANTAŞ , Rasim TÖSTEN , Yunus Emre AVCI
  12. İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
    Sayfalar 432 - 447
    Lütfi ÜREDİ , Hakan ULUM
  13. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Kullandıkları Dil Öğrenme Stratejileri
    Sayfalar 448 - 463
    Dilek BAZ BOLLUK , Hasan BAĞCI
  14. Lisansüstü Eğitimde Yapı ve Süreç: Araştırma Üniversitelerinde Örgüt İklimi ve Lisansüstü Deneyimler
    Sayfalar 464 - 483
    Hasan Yücel ERTEM
Dizinler