Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Feride Ercan Yalman
Feride Ercan Yalman
Doç.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
8
13
Yayın
13
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0003-1037-1473
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Değişkenleri Belirleme ve Kontrol Etme Becerisi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Neslihan Çam
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.804317
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2851
0
ATIF
1
FAVORİ
2851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerinin bilim sözde-bilim ayrımına ilişkin görüşlerinin geliştirilmesi
Yazarlar: Ali Biçer,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.907117
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
ATIF
1
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin? Fen Bilimleri Dersi Örneği
Yazarlar:
Melis İrem Can
,
Ümit İzgi Onbaşılı
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1392508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
0
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konularda Argümantasyon Formları ve İkilem Kartları Aracılığıyla Tartışma Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aybike Gökçehan Cenk
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1258239
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
631
0
FAVORİ
631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
IS DIGITAL STORYTELLING FUNCTIONAL IN SOCIOSCIENTIFIC ISSUES? PRE-SERVICE TEACHERS' EXPERIENCES
Yazarlar:
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1296395
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science and Classroom Teachers' Views on Sustainable Environment-Life during Covid-19 Epidemic
Yazarlar:
Dila Leylak
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.930023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konulardaki Argümantasyon Becerilerinin Gözlenmesi
Yazarlar:
Aybike Gökçehan Cenk
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.900562
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
670
0
FAVORİ
670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değişkenleri Belirleme ve Kontrol Etme Becerisi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Neslihan Çam
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.804317
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2851
1
FAVORİ
2851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pınar Saygılı,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.755100
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3753
0
FAVORİ
3753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerinin bilim sözde-bilim ayrımına ilişkin görüşlerinin geliştirilmesi
Yazarlar: Ali Biçer,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.907117
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
1
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenebilir Enerji Konusunda Bilişsel Yapının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi: Mersin İli Örneği
Yazarlar:
Özge Gül Özyurt
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.780413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nükleer Santraller Hakkında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşü: Akkuyu Örneği
Yazarlar:
Süleyman Tolga Tekgöz
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.706847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5003
0
FAVORİ
5003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularında Dijital Öykü Hazırlama Deneyimleri
Yazarlar: Emel Ulum,
FERİDE Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Spectrum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1525
0
FAVORİ
1525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Öğretimi Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Gurbet Cura,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
0
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Küresel Vatandaşlık Eğitimi Programının Etkililiği
Yazarlar:
Üzeyir Oğurlu
,
Fatih Kaya
,
Feride Ercan Yalman
,
Ülkü Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1733
0
FAVORİ
1733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Spectrum
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Education and Future
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Science Education Journal
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Tarım ve Doğa Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konulardaki Argümantasyon Becerilerinin Gözlenmesi
Yazarlar:
Aybike Gökçehan Cenk
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.900562
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
670
2
ATIF
0
FAVORİ
670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pınar Saygılı,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.755100
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3753
2
ATIF
0
FAVORİ
3753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenebilir Enerji Konusunda Bilişsel Yapının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi: Mersin İli Örneği
Yazarlar:
Özge Gül Özyurt
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.780413
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
6
ATIF
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nükleer Santraller Hakkında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşü: Akkuyu Örneği
Yazarlar:
Süleyman Tolga Tekgöz
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.706847
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5003
2
ATIF
0
FAVORİ
5003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Küresel Vatandaşlık Eğitimi Programının Etkililiği
Yazarlar:
Üzeyir Oğurlu
,
Fatih Kaya
,
Feride Ercan Yalman
,
Ülkü Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1733
10
ATIF
0
FAVORİ
1733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat