avatar
Feride Ercan Yalman Doç. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 15 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 30 TR Dizin Atıf 11
15 Yayın
15 Hakemlik
30 CrossRef Atıf
11 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

1

3258

Öğrencilerinin bilim sözde-bilim ayrımına ilişkin görüşlerinin geliştirilmesi
Yazarlar: Ali Biçer, Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.907117
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1148

0

1

1148

Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşleri
DOI: 10.30703/cije.1469593
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 133

0

133

0

332

0

367

0

827

1

3258

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pınar Saygılı, Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.755100
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5461

0

5461

Öğrencilerinin bilim sözde-bilim ayrımına ilişkin görüşlerinin geliştirilmesi
Yazarlar: Ali Biçer, Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.907117
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1148

1

1148

0

1354

0

5467

0

1731

0

2426

Yayınlar

1

0

764

IS DIGITAL STORYTELLING FUNCTIONAL IN SOCIOSCIENTIFIC ISSUES? PRE-SERVICE TEACHERS' EXPERIENCES
DOI: 10.48166/ejaes.1296395
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 332

1

0

332

3

0

827

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pınar Saygılı, Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.755100
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5461

2

0

5461

7

0

1354

4

0

5467

11

0

1858

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.