Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Feride Ercan Yalman
Doç.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
11
13
Yayın
14
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0003-1037-1473
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Değişkenleri Belirleme ve Kontrol Etme Becerisi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Neslihan Çam
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.804317
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2983
0
ATIF
1
FAVORİ
2983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerinin bilim sözde-bilim ayrımına ilişkin görüşlerinin geliştirilmesi
Yazarlar: Ali Biçer,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.907117
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
0
ATIF
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin? Fen Bilimleri Dersi Örneği
Yazarlar:
Melis İrem Can
,
Ümit İzgi Onbaşılı
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1392508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konularda Argümantasyon Formları ve İkilem Kartları Aracılığıyla Tartışma Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aybike Gökçehan Cenk
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1258239
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
801
0
FAVORİ
801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
IS DIGITAL STORYTELLING FUNCTIONAL IN SOCIOSCIENTIFIC ISSUES? PRE-SERVICE TEACHERS' EXPERIENCES
Yazarlar:
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1296395
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
273
0
FAVORİ
273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science and Classroom Teachers' Views on Sustainable Environment-Life during Covid-19 Epidemic
Yazarlar:
Dila Leylak
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.930023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konulardaki Argümantasyon Becerilerinin Gözlenmesi
Yazarlar:
Aybike Gökçehan Cenk
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.900562
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değişkenleri Belirleme ve Kontrol Etme Becerisi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Neslihan Çam
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.804317
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2983
1
FAVORİ
2983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pınar Saygılı,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.755100
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4601
0
FAVORİ
4601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerinin bilim sözde-bilim ayrımına ilişkin görüşlerinin geliştirilmesi
Yazarlar: Ali Biçer,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.907117
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenebilir Enerji Konusunda Bilişsel Yapının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi: Mersin İli Örneği
Yazarlar:
Özge Gül Özyurt
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.780413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nükleer Santraller Hakkında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşü: Akkuyu Örneği
Yazarlar:
Süleyman Tolga Tekgöz
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.706847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5217
0
FAVORİ
5217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularında Dijital Öykü Hazırlama Deneyimleri
Yazarlar: Emel Ulum,
FERİDE Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
0
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Öğretimi Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Gurbet Cura,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2141
0
FAVORİ
2141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Küresel Vatandaşlık Eğitimi Programının Etkililiği
Yazarlar:
Üzeyir Oğurlu
,
Fatih Kaya
,
Feride Ercan Yalman
,
Ülkü Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1788
0
FAVORİ
1788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Education and Future
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Agricultural and Natural Sciences
Turkish Journal of Education
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konulardaki Argümantasyon Becerilerinin Gözlenmesi
Yazarlar:
Aybike Gökçehan Cenk
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.900562
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
2
ATIF
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİSİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pınar Saygılı,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.755100
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4601
2
ATIF
0
FAVORİ
4601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenebilir Enerji Konusunda Bilişsel Yapının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi: Mersin İli Örneği
Yazarlar:
Özge Gül Özyurt
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.780413
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
6
ATIF
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nükleer Santraller Hakkında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşü: Akkuyu Örneği
Yazarlar:
Süleyman Tolga Tekgöz
,
Feride Ercan Yalman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.706847
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5217
2
ATIF
0
FAVORİ
5217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Küresel Vatandaşlık Eğitimi Programının Etkililiği
Yazarlar:
Üzeyir Oğurlu
,
Fatih Kaya
,
Feride Ercan Yalman
,
Ülkü Ayvaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1788
10
ATIF
0
FAVORİ
1788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat