Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 2147-1037 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2000 | Yayıncı Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi | http://kefad.ahievran.edu.tr


Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 2147-1037 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2000 | Yayıncı Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi | http://kefad.ahievran.edu.tr
Kapak Resmi


Cilt 22 - Sayı 1 - 30 Nis 2021
  1. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 1 - 25
    Yavuz TOPKAYA, Mehmet ŞENTÜRK, Murat Bayram YILAR
  2. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Yeterlik (GS-TPAB) Ölçeğinin Görsel Sanatlar Öğretmenlerine Yönelik Uyarlama Çalışması
    Sayfalar 26 - 48
    Yahya HİÇYİLMAZ
  3. Öğretmenlerin Akademik İyimserliklerinin Örgütsel Bağlılıklarına Etkisi
    Sayfalar 49 - 72
    Ahmet KARAKAŞ, Fatih BEKTAŞ, Zeki ÖĞDEM
  4. Koronavirüs (Covıd-19) Salgınında Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Öğretmen Deneyimleri
    Sayfalar 73 - 104
    Pelin PİŞTAV AKMEŞE, Nilay KAYHAN
  5. Uluslararası Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeylerinin Yordayıcısı Olarak Bilişsel Esneklik ve Psikolojik Sağlamlık
    Sayfalar 105 - 131
    İsmail YELPAZE
  6. Öğretmenlerin Eğitim Programı Okuryazarlıkları Üzerine Bir Çalışma
    Sayfalar 132 - 170
    Rabia SARICA
  7. The Views of the School Principals About Online Education Carried out During the Covid-19 Isolation
    Sayfalar 171 - 196
    Hacı Hüseyin TAŞAR
  8. Öğretim Programında Öngörülen Değişime İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Sınıf İçi Uygulamalarının İncelenmesi
    Sayfalar 197 - 243
    Elif AKŞAN, Adnan BAKİ
  9. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Program Rehberliği Hakkındaki Görüşleri
    Sayfalar 244 - 275
    Hasan DİLEK, Tayip DUMAN
  10. Gözden Geçirme ve Dönütün 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Başarılarına Etkisi
    Sayfalar 276 - 298
    Demet SEBAN
  11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel İlkyardım Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 299 - 331
    Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, İbrahim ALPTEKİN
  12. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Demokrasiye Yönelik İnançları ve Sınıf İçi Uygulamaları
    Sayfalar 332 - 371
    Zafer KUŞ, Hamza YAKAR
  13. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik
    Sayfalar 372 - 416
    Ahmet BOLAT, Özgen KORKMAZ, Sevilay KARAMUSTAFAOĞLU
  14. Politik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 444 - 471
    Hüseyin KÖKSAL, Mustafa EROL
  15. Öğretmenlerin Teknostres ve Teknopedagojik Yeterlikleri Arasındaki İlişki
    Sayfalar 472 - 496
    Bayram GÖKBULUT
  16. Mobil Programlama Dersini Alan Öğretmen Adaylarının Mobil Programlama Öğrenimine Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 497 - 520
    Abdullatif KABAN
  17. Primary School Teacher Candidates’ Knowledge of Genetically Modified Organisms (GMOs)
    Sayfalar 521 - 541
    Alper Murat ÖZDEMİR
  18. Eğitimde Akıllı Telefon Uygulaması Kullanımı
    Sayfalar 542 - 570
    Sayım AKTAY, Gökhan HAMZAÇEBİ, Hüseyin KARA
  19. Sosyal Medya Kullanımının Kişiliğe Göre Değişimi: Öğretmen Adayları Örneklemi
    Sayfalar 571 - 598
    Osman EROL, Yrd. Doç. Dr. Neşe SEVİM, Vesile Gül BAŞER GÜLSOY
  20. Uzaktan Eğitim: Öğrenci, Öğretmen, Teknoloji, Kurum ve Pedagoji
    Sayfalar 417 - 443
    Alper ALTUNÇEKİÇ
Dizinler