Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Cahide Özçelik
Dr. Arş. Gör.
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
7
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
0000-0001-8672-6459
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Kurum
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Popüler Yayınları
Bütünleşik Kalite Yönetim Sisteminin (BKYS) Kamu Üniversitelerinde İç Kalite Güvencesi Sisteminin Kurumsallaşmasına Katkısının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Şimşek
,
Dildar Özaslan
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1553677
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
142
0
ATIF
2
FAVORİ
142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Ortamda Zorbalık Yapma ve Zorbalığa Maruz Kalma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
0
ATIF
1
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ile Empati ve Merhamet Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1307312
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
2
ATIF
1
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf seviyesindeki hikâye kitaplarının şiddet ve korku unsurları açısından değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Aynur Gönen
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
391
0
ATIF
1
FAVORİ
391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Becerileri ile Web 2.0 İçerik Geliştirme Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1555945
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
2
ATIF
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KALİTE VE AKREDİTASYONA YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.59062/ijpes.1752862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23
0
FAVORİ
23
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleşik Kalite Yönetim Sisteminin (BKYS) Kamu Üniversitelerinde İç Kalite Güvencesi Sisteminin Kurumsallaşmasına Katkısının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Şimşek
,
Dildar Özaslan
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1553677
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
142
2
FAVORİ
142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Becerileri ile Web 2.0 İçerik Geliştirme Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1555945
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving the Reading Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities through Repeated and Paired Reading Techniques
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.15.12.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
1
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf seviyesindeki hikâye kitaplarının şiddet ve korku unsurları açısından değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Aynur Gönen
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
391
1
FAVORİ
391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ile Empati ve Merhamet Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1307312
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
1
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Ortamda Zorbalık Yapma ve Zorbalığa Maruz Kalma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
1
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
TÜBAV Bilim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sekreter
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Becerileri ile Web 2.0 İçerik Geliştirme Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1555945
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
2
ATIF
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ile Empati ve Merhamet Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1307312
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
2
ATIF
1
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat