Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Kale
Prof. Dr.
GAZI UNIV
Yayın
14
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
48
14
Yayın
17
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
48
TR Dizin Atıf
0000-0002-3727-1475
57526921800
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Kurum
GAZI UNIV
Popüler Yayınları
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKRAN ZORBALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6485
0
ATIF
2
FAVORİ
6485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDAKİ DESTEK ODA EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ve MATEMATİK DERSLERİNDEKİ BAŞARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3201
0
ATIF
2
FAVORİ
3201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Ortamda Zorbalık Yapma ve Zorbalığa Maruz Kalma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
0
ATIF
1
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRME ETKİNLİK PROGRAMININ, ÖĞRENCİLERİN ZORBALIK DAVRANIŞLARINI AZALTMADAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6351
0
ATIF
1
FAVORİ
6351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Denetim Uygulamalarının Mesleki ve Etik İlkelere Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1130950
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
1
ATIF
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Ünite Değerlendirme Sorularının MATH Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Ecem Çelikkol
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1518389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
733
0
FAVORİ
733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Denetim Uygulamalarının Mesleki ve Etik İlkelere Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1130950
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Durumlarına Göre Öğrencilerin İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1187736
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1683
1
FAVORİ
1683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Kübra Nur Yaşa
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1151958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
0
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relation between School Effectiveness and Trust in the Instructor Based on the Candidate Teachers’ Views
Yazarlar:
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1202331
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dört İşlem ve Problem Çözme Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yakup Can Tayfur
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1185372
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1764
1
FAVORİ
1764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akademik Umutsuzluklarının Ölçme ve Değerlendirme Tutumlarında Mesleki Bağlılığın Aracılık Etkisi
Yazarlar:
Samet Ata
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1072915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
0
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI (İYEP) UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİNE KATKISININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.740561
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Multilevel Effects of Student Qualifications and In-Classroom Variables on Science Achievement
Yazarlar:
Sidika Akyüz Aru
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.756083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRME ETKİNLİK PROGRAMININ, ÖĞRENCİLERİN ZORBALIK DAVRANIŞLARINI AZALTMADAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6351
1
FAVORİ
6351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Ortamda Zorbalık Yapma ve Zorbalığa Maruz Kalma Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Cahide Özçelik
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
1
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDAKİ DESTEK ODA EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ve MATEMATİK DERSLERİNDEKİ BAŞARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3201
2
FAVORİ
3201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKRAN ZORBALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6485
2
FAVORİ
6485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Toplumsal Değer Algılarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2506
0
FAVORİ
2506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Milli Eğitim Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Yayınlar
Denetim Uygulamalarının Mesleki ve Etik İlkelere Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1130950
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
1
ATIF
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Durumlarına Göre Öğrencilerin İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1187736
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1683
4
ATIF
1
FAVORİ
1683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Kübra Nur Yaşa
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1151958
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
1
ATIF
0
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relation between School Effectiveness and Trust in the Instructor Based on the Candidate Teachers’ Views
Yazarlar:
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1202331
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
1
ATIF
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dört İşlem ve Problem Çözme Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yakup Can Tayfur
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1185372
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1764
2
ATIF
1
FAVORİ
1764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI (İYEP) UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİNE KATKISININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.740561
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
1
ATIF
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Multilevel Effects of Student Qualifications and In-Classroom Variables on Science Achievement
Yazarlar:
Sidika Akyüz Aru
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.756083
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
1
ATIF
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI