Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayfer Şahin
Prof. Dr.
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
27
Hakemlik
51
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
4
27
Yayın
51
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0001-9903-1445
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Destek Eğitim Odasında ve Kaynaştırma Ortamlarında Çalışan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Buket Gürler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.437206
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3049
12
ATIF
2
FAVORİ
3049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z KUŞAĞININ OKUMA TERCİHLERİ
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Gülcan Gültekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
0
ATIF
1
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z Kuşağının Öğretmenlerinde Bulunması Gereken Yeterlilikler: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Rabia Asal Özkan
,
Büşra Nur Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1053658
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
0
ATIF
1
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıl ve Zekâ Oyunlarına Yönelik Tutum Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Mehmet Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1280
0
ATIF
1
FAVORİ
1280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Türkan Bozdağ
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1186042
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
0
ATIF
1
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of the Story Completion Technique on Creative Writing Skills
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Yağmur Dönmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.36.11.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf seviyesindeki hikâye kitaplarının şiddet ve korku unsurları açısından değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Aynur Gönen
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
1
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve Güney Kore Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Büşra Nur Turan
,
Rabia Asal Özkan
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1079030
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
0
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Belirlenmesi Amacıyla Öğretmenlere Verilen Eğitimin Öğretmenlerin Bilgi Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Buket Gümüş Gürler
,
Ayfer Şahin
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ile Empati ve Merhamet Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1307312
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Haritası Tekniğinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Mehmet Ata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1348176
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2022 Yılları Arasında Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Rabia Asal Özkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1282463
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses
Yazarlar:
Sevgi Hayran
,
Ayfer Şahin
,
Gül Özüdoğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1196671
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
0
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z Kuşağının Öğretmenlerinde Bulunması Gereken Yeterlilikler: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Rabia Asal Özkan
,
Büşra Nur Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1053658
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
1
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Türkan Bozdağ
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1186042
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
1
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKIL VE ZEKÂ OYUNLARINA YÖNELİK VELİ TUTUM ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Mehmet Çalışkan
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
551
1
FAVORİ
551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Stories on Primary School Students' Listening Comprehension Skills
Yazarlar:
İrem Demirbaş
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.144.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2724
0
FAVORİ
2724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıl ve Zekâ Oyunlarına Yönelik Tutum Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Mehmet Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1280
1
FAVORİ
1280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Dijital Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Rabia Asal Özkan
,
Büşra Nur Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1109283
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1921
0
FAVORİ
1921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z KUŞAĞININ OKUMA TERCİHLERİ
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Gülcan Gültekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
1
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerine Okuma Alışkanlığını Kazandırma Stratejileri: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Seda Ergül
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.1022364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3604
0
FAVORİ
3604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları
Yazarlar:
Kübra Ceren Analı
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2177
0
FAVORİ
2177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prof. Dr. Halil İbrahim Yalın - Hayatı ve Eserleri
Yazarlar:
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'nin doğu illerinde görev yapan aday sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Kübra Ceren Analı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.467017
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books
Yazarlar:
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.1.6.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution
Yazarlar:
Ayfer Şahin
, Sevgi Hayran Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.554965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
682
0
FAVORİ
682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destek Eğitim Odasında ve Kaynaştırma Ortamlarında Çalışan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Buket Gürler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.437206
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3049
2
FAVORİ
3049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DRAMA YÖNTEMİNİ KULLANMAYA YÖNELİK ALGILARININ VE ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.437577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1775
0
FAVORİ
1775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating The Relation Between The Secondary School Students’ Computer Game Preferances And Their Tendency To Violance
Yazarlar:
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.322703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparing the Perceptions and Self-Efficacy Skills of Primary School Teachers Who Have Taken Drama Courses to Those Who Have Not in terms of Use of Drama as a Teaching Technique
Yazarlar:
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demokratik veya Otoriter Olarak Algılanan Ana-Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar: Dursune Alpoğuz,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.92531
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
1
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Ayfer Şahin
,
Rüştü Yeşil
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2838
0
FAVORİ
2838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Editör
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Folklor Akademi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Filologia
KutBilim Sosyal Bilimler ve Sanat Dergisi
Littera Turca Journal of Turkish Language and Literature
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Qualitative Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ile Empati ve Merhamet Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Fatma Cahide Özçelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1307312
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
2
ATIF
1
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Haritası Tekniğinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Mehmet Ata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1348176
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
1
ATIF
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Stories on Primary School Students' Listening Comprehension Skills
Yazarlar:
İrem Demirbaş
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.144.9.6
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2724
4
ATIF
0
FAVORİ
2724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Dijital Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Rabia Asal Özkan
,
Büşra Nur Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1109283
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1921
3
ATIF
0
FAVORİ
1921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerine Okuma Alışkanlığını Kazandırma Stratejileri: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Seda Ergül
,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.1022364
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3604
1
ATIF
0
FAVORİ
3604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'nin doğu illerinde görev yapan aday sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Kübra Ceren Analı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.467017
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
4
ATIF
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books
Yazarlar:
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.1.6.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
1
ATIF
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destek Eğitim Odasında ve Kaynaştırma Ortamlarında Çalışan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayfer Şahin
,
Buket Gürler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.437206
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3049
12
ATIF
2
FAVORİ
3049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DRAMA YÖNTEMİNİ KULLANMAYA YÖNELİK ALGILARININ VE ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.437577
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1775
3
ATIF
0
FAVORİ
1775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demokratik veya Otoriter Olarak Algılanan Ana-Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar: Dursune Alpoğuz,
Ayfer Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.92531
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
12
ATIF
1
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat