Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Deniz Akdal
Dr. Öğr. Üyesi
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
12
10
Yayın
29
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0001-9272-3422
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
SINIFLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİ OLAN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Durdane Öztürk
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
ATIF
3
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Akdal
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3459
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2667
7
ATIF
1
FAVORİ
2667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye'de Zihinsel Yetersizlik Alanına İlişkin Son Yönelimler: Sistematik Derleme
Yazarlar:
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1539685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20
0
FAVORİ
20
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Yordayıcı Olarak Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Algının Özyeterlik Üzerine Etkisi: Sınıf Öğretmenlerinden Kanıtlar
Yazarlar:
Hacı Bayram Özata
,
Adem Taşdemir
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
0
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Belirlenmesi Amacıyla Öğretmenlere Verilen Eğitimin Öğretmenlerin Bilgi Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Buket Gümüş Gürler
,
Ayfer Şahin
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of The Effects of The Early Mathematics Intervention Program on Early Mathematics Skills of Pre-School Children at Risk
Yazarlar:
Tansel Yazıcıoğlu
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.13.10.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
728
0
FAVORİ
728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIFLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİ OLAN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Durdane Öztürk
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
3
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık Düzeylerini Belirleme Testi” Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN SPORTİF ETKİNLİKLERİNE VE SPORA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Turan Başkonuş
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.747278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
0
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık” Kavramına Yönelik Bilgi Düzeyleri ve Sınıf İçi Etkinlikler
Yazarlar:
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.653877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3843
0
FAVORİ
3843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelik İnançları ile Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitimine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Akdal
,
Türkan Bozdağ
, Yasemin Aydın, Ayşe Aşkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
0
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Akdal
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3459
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2667
1
FAVORİ
2667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Temel Eğitim
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Editörlük
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Humanistic Perspective
International Journal of Social Sciences and Education Research
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN SPORTİF ETKİNLİKLERİNE VE SPORA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Turan Başkonuş
,
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.747278
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
2
ATIF
0
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık” Kavramına Yönelik Bilgi Düzeyleri ve Sınıf İçi Etkinlikler
Yazarlar:
Deniz Akdal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.653877
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3843
4
ATIF
0
FAVORİ
3843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Akdal
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3459
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2667
7
ATIF
1
FAVORİ
2667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat