Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
ISSN 2667-5390 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2018 | Yayıncı Ahmet DURMAZ | http://eyyad.com


Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisinde (EYYAD) amaç, araştırmacıları araştırmalarını olabildiğince ayrıntılı olarak yayınlamaya teşvik etmektir. Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, eğitimde güncel konuları kapsamlı bir şekilde ele alacak makaleleri yayınlamaktadır. Eğitim alanındaki herhangi bir çalışma alanıyla ilgili makalelerin uzunluğu konusunda bir kısıtlama yoktur. Farklı geçmişlerden gelen bilgileri sentezleyen, araştırma bulgularını geniş bir bağlamda yerleştiren, metodolojik ve kuramsal anlayışı genişleten ve eğitim politikaları ile uygulamaları bilgilendirme olasılığına sahip olan başvurular tercih edilir. Dergide nicel, nitel ve karma yöntem araştırma makaleleri yayınlanmaktadır. Başka yerde yayınlanan önemli araştırma çalışmalarının ve/veya teknik raporların genişletilmiş değerlendirmeleri de kabul edilir.

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN 2667-5390 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2018 | Yayıncı Ahmet DURMAZ | http://eyyad.com
Kapak Resmi


Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisinde (EYYAD) amaç, araştırmacıları araştırmalarını olabildiğince ayrıntılı olarak yayınlamaya teşvik etmektir. Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, eğitimde güncel konuları kapsamlı bir şekilde ele alacak makaleleri yayınlamaktadır. Eğitim alanındaki herhangi bir çalışma alanıyla ilgili makalelerin uzunluğu konusunda bir kısıtlama yoktur. Farklı geçmişlerden gelen bilgileri sentezleyen, araştırma bulgularını geniş bir bağlamda yerleştiren, metodolojik ve kuramsal anlayışı genişleten ve eğitim politikaları ile uygulamaları bilgilendirme olasılığına sahip olan başvurular tercih edilir. Dergide nicel, nitel ve karma yöntem araştırma makaleleri yayınlanmaktadır. Başka yerde yayınlanan önemli araştırma çalışmalarının ve/veya teknik raporların genişletilmiş değerlendirmeleri de kabul edilir.

Cilt 2 - Sayı 1 - Haz 2019
  1. FRANSA EĞİTİM SİSTEMİNİN İNCELENMESİ
    Sayfalar 1 - 20
    Meliha ASLAM ORKUN, Ayşe BAYIRLI, Sibel BAYIRLI
  2. ‘ÖĞRENCİLERİMİZİN TAKİPÇİSİYİZ’ PROJESİNİN ETKİLİLİĞİ HAKKINDA VELİ GÖRÜŞLERİ
    Sayfalar 21 - 32
    Özge MAVİŞ SEVİM, Murat AĞAR, Engin ZABUN, Ramazan MAVİŞ
  3. 2005 VE 2018 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ COĞRAFİ BECERİ VE COĞRAFİ KAZANIM ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
    Sayfalar 33 - 59
    Barış ÇİFTÇİ, Dilek AKÇA