Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Uğur Büyük
Prof. Dr.
Erciyes University
Yayın
16
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
16
16
Yayın
4
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0002-6830-8349
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Fizik
Kurum
Erciyes University
Popüler Yayınları
Z Kuşağı Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Algıları
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Tuba Yıldırım
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1028194
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
8
ATIF
3
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Uğur Büyük
, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.292043
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
1
ATIF
1
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERLE İLGİLİ EĞİTİM DURUMLARI
Yazarlar:
Erhan Ağca
,
Uğur Büyük
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
ATIF
1
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Okullarda Fen Bilimleri Öğretmeni İstihdamı: İşe Alım Süreci ve Beklenen Yeterlikler
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1159288
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
1
ATIF
1
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z KUŞAĞINA NASIL BİR FEN EĞİTİMİ VERİLMELİDİR?
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
438
0
ATIF
1
FAVORİ
438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitime Teknoloji Entegrasyonu: Web 2.0 Araçları
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1279043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
0
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z KUŞAĞINA NASIL BİR FEN EĞİTİMİ VERİLMELİDİR?
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
438
1
FAVORİ
438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İdeal Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.47155/mamusbbd.1294622
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
0
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Okullarda Fen Bilimleri Öğretmeni İstihdamı: İşe Alım Süreci ve Beklenen Yeterlikler
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1159288
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
1
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Deprem Eğitimi: Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Deprem Eğitimine Yönelik Analizi
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1259183
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1334
0
FAVORİ
1334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Faaliyetlerine Yönelik Öğretmen Öz Yeterlik İnançları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hanife Çetingüney
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1263862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
0
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Hanife Çetingüney
,
Tuba Yıldırım
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.47155/mamusbbd.1128069
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
278
0
FAVORİ
278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Faaliyetlerine Yönelik Öğretmen Öz Yeterlik İnançları
Yazarlar:
Hanife Çetingüney
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERLE İLGİLİ EĞİTİM DURUMLARI
Yazarlar:
Erhan Ağca
,
Uğur Büyük
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
1
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z Kuşağı Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Algıları
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Tuba Yıldırım
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1028194
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
3
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye’de Öğretmen İstihdamına Bakışı: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Sibel Saraçoğlu
,
Uğur Büyük
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1004882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3252
0
FAVORİ
3252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SICAKLIK GRADYENTİNİN MİKROYAPI VE MİKROSERTLİĞE ETKİSİ
Yazarlar:
Sevda Engin
,
Uğur Büyük
, Necmettin Maraşlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
DOI: 10.28948/ngumuh.632128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına İlişkin Algılarının Bilim Karikatürleri Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Yıldırım
,
Nagihan Tanık-önal
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.412492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
0
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
In-Bi-Cd ÖTEKTİK ALAŞIMININ MİKROYAPISAL DEĞERLENDİRİLMESİ VE MEKANİK DAVRANIŞI
Yazarlar:
Uğur Büyük
,
Sevda Engin
, Semra Durmuş Acer, Aynur Aker, Necmetttin Maraşlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
DOI: 10.28948/ngumuh.517188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
0
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kontrollü Doğrusal Katılaştırılan Al-Cu Alaşımının Mikroyapısı, Mekanik ve Elektriksel Özelliklerinin Katılaştırma Hızına Bağlı Değişimi
Yazarlar:
Sevda Engin
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17714/gumusfenbil.349996
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2972
0
FAVORİ
2972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Uğur Büyük
, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.292043
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
1
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Erciyes Akademi
Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Özel Okullarda Fen Bilimleri Öğretmeni İstihdamı: İşe Alım Süreci ve Beklenen Yeterlikler
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1159288
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
1
ATIF
1
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Deprem Eğitimi: Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Deprem Eğitimine Yönelik Analizi
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1259183
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1334
2
ATIF
0
FAVORİ
1334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z Kuşağı Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Algıları
Yazarlar:
Tuğba İçme
,
Tuba Yıldırım
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1028194
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
8
ATIF
3
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye’de Öğretmen İstihdamına Bakışı: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Sibel Saraçoğlu
,
Uğur Büyük
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1004882
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3252
2
ATIF
0
FAVORİ
3252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına İlişkin Algılarının Bilim Karikatürleri Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Yıldırım
,
Nagihan Tanık-önal
,
Uğur Büyük
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.412492
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
7
ATIF
0
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Uğur Büyük
, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.292043
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
1
ATIF
1
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat