Sibel Saraçoğlu profil resmi
Sibel Saraçoğlu ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 24 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 28
24 Yayın
1 Hakemlik
28 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kimya Eğitimi Analitik Kimya

Kurum

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 690

0

3

690

FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 851

2

2

851

0

1

714

1

1

990

2

1

1096

Yayınlar

0

343

0

529

0

1458

0

1228

1

1096

2

851

1

990

1

714

0

1457

0

3564

0

1402

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 690

3

690

Normal Gelişim Gösteren ve Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Özyeterlikleri ve Özyeterliklerine Cinsiyetin Etkisi
Yazarlar: Kübra Şengül Yıldırım, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3061
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1192

0

1192

0

1090

FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ YAZILI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Nagihan Tanık, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 , TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2162

0

2162

Yayınlar

4

0

1458

1

0

856

3

0

1228

2

1

1096

FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 851

2

2

851

1

1

990

Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir, Sibel Saraçoğlu , Oktay Bektas
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1457

1

0

1457

6

0

3564

5

0

1402

Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Sibel Saraçoğlu , Kübra Şengül Yıldırım, Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1090

1

0

1090

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.