Sibel SARAÇOĞLU ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 2
14 Yayın
1 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Kimya Eğitimi Analitik Kimya

Kurum

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul DOĞAN, Sibel SARAÇOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 359

0

ATIF

2

FAVORİ

359

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 203

0

ATIF

2

FAVORİ

203

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 196

0

ATIF

1

FAVORİ

196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 196

0

ATIF

1

FAVORİ

196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 203

0

ATIF

2

FAVORİ

203

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

359

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1370

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan DEMİR, Sibel SARAÇOĞLU , Oktay BEKTAS
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 688

0

ATIF

0

FAVORİ

688

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

284

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1462

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

586

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul DOĞAN, Sibel SARAÇOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 359

0

ATIF

2

FAVORİ

359

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Normal Gelişim Gösteren ve Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Özyeterlikleri ve Özyeterliklerine Cinsiyetin Etkisi
Yazarlar: Kübra Şengül YILDIRIM, Sibel SARAÇOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3061
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 851

0

ATIF

0

FAVORİ

851

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

720

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ YAZILI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Nagihan TANIK, Sibel SARAÇOĞLU
Yayın Bilgisi: 2012 , TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1306

0

ATIF

0

FAVORİ

1306

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2343

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.