Sibel Saraçoğlu profil resmi
Sibel Saraçoğlu ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 26 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 32
26 Yayın
1 Hakemlik
32 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kimya Eğitimi Analitik Kimya

Kurum

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 794

0

3

794

FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1020

2

2

1020

0

1

846

1

1

1114

3

1

1461

Yayınlar

0

297

0

555

0

766

0

2033

1

1910

0

1592

1

1461

2

1020

1

1114

0

1640

1

846

0

4234

0

1611

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 794

3

794

Normal Gelişim Gösteren ve Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Özyeterlikleri ve Özyeterliklerine Cinsiyetin Etkisi
Yazarlar: Kübra Şengül Yıldırım, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3061
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1297

0

1297

0

1203

FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ YAZILI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Nagihan Tanık, Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 , TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2225

0

2225

Yayınlar

4

0

2033

1

1

1910

4

0

1592

3

1

1461

FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1020

2

2

1020

1

1

1114

Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir, Sibel Saraçoğlu , Oktay Bektas
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1640

1

0

1640

6

0

4234

6

0

1611

Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Sibel Saraçoğlu , Kübra Şengül Yıldırım, Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1203

1

0

1203

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.