Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oktay Bektaş
Prof. Dr.
Erciyes Üniversitesi
Yayın
57
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
80
TR Dizin Atıf
161
57
Yayın
27
Hakemlik
80
CrossRef Atıf
161
TR Dizin Atıf
0000-0002-2562-2864
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
Erciyes Üniversitesi
Popüler Yayınları
Maddenin Yapısı ve Özellikleri Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Nur Köroğlu
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.997764
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
3
ATIF
2
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Uzay ve Uzay Araştırmalarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Can Yolagiden
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.877329
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4576
0
ATIF
2
FAVORİ
4576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
4
ATIF
2
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Almış Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Ders Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Seyide Eroğlu
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15624
0
ATIF
2
FAVORİ
15624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN BEKLENTİLERİ
Yazarlar: Ahsen Tanşu,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
0
ATIF
1
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin STEM kulübü etkinliklerini uygulama seviyeleri
Yazarlar:
Seyide Eroglu
,
Hasan Gökçe
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.70325/eyyad.1529931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11
0
FAVORİ
11
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating Orienteering-Based Guidance Material on Mitosis and Meiosis
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48
0
FAVORİ
48
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Fen Öğrenimine Yönelik Öğretmen Özyeterlik Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1388214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
0
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ulusal Alan Yazındaki Arduino Temelli Robotik Kodlama Çalışmalarının Sistematik İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Turhal
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1417034
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİMLE İLGİLİ DİSİPLİNLERDE TERS YÜZ EDİLMİŞ ÖĞRENME ÇALIŞMALARI: BİR META-SENTEZ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mustafa Tüysüz
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1433303
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ROBOTİK KODLAMA DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1360244
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
0
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Lise Öğrencilerinin İyi Oluş Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Zeynep Yüce
,
Neslihan Gülşah İzgi
,
Oktay Bektas
,
Sevinç Polat
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
168
1
FAVORİ
168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotic Coding Perceptions of Middle School Students
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1274671
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KRONİK HASTALIĞA SAHİP KİŞİLERE BAKIM VERENLERİN STRES DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Dilek Talhaoğlu
,
Nilgün Erdoğan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Selçuk Sağlık Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
367
0
FAVORİ
367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSAL ALAN YAZINDA FEN EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI KONULU ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Yazarlar:
Burcu Karakuzu
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1375043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1187
0
FAVORİ
1187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayaller Gerçek Olur Mu? Yönetici ve Öğretmenlerin 2023 Vizyon Belgesine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Melek Karaca
,
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1336510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik P4C (Çocuklar İçin Felsefe) Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1265257
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
1
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PLANETARYUM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Fulya Oner Armağan
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1271718
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
0
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sindirim Sistemi Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1267535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Changes in the Lives of Peritoneal Dialysis Patients and Coping with it: Qualitative Study
Yazarlar:
Nurcan Uzdil
,
Özlem Ceyhan
,
Nuray Şimşek
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Science and Health
DOI: 10.51972/tfsd.1238612
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2021 LGS Fen Sorularının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1108229
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
0
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Yapısı ve Özellikleri Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Nur Köroğlu
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.997764
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
2
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Yaşlı Bireylerin Damgalanmaya ve Anksiyeteye Yönelik Deneyimleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Nuray Şimşek
,
Eda Albayrak
,
Yurdagül Selvi
,
Neslihan Gülşah İzgi
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
DOI: 10.18863/pgy.1005892
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Uzay ve Uzay Araştırmalarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Can Yolagiden
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.877329
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4576
2
FAVORİ
4576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
2
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
1
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers' Views Regarding Support and Training Courses
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-849791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Eğitimi Doktora Öğrencilerinin Karşılaştıkları Problemler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.824749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eğitim Bilişim Ağı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Mustafa Metin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.985561
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.979602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Girişimcilik ile İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Esra Kızılay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.993543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1565
0
FAVORİ
1565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of STEM Applications on the Scientific Creativity of 9th-Grade Students
Yazarlar:
Seyide Eroglu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.1059124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
578
0
FAVORİ
578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Kart Oyunu Örneği: Mitoz ve Mayoz Bölünme
Yazarlar:
Melek Karaca
,
Fulya Oner
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4481
1
FAVORİ
4481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1021163
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1193
0
FAVORİ
1193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine Yönelik Girişimcilik Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması*
Yazarlar:
Can Yolagiden
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.903893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEKİZİNCİ SINIF VELİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK TUTUMLARI: KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Hasan Hüseyin Kul
,
Oktay Bektas
,
Fulya Öner Armağan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.933142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2089
0
FAVORİ
2089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL-AİLE İLETİŞİMİNİN BAŞARIYA, ÖZ YETERLİLİĞE, MOTİVASYONA VE TUTUMA KATKISI
Yazarlar:
Osman Orhan Demir
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
633
1
FAVORİ
633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.810041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1361
0
FAVORİ
1361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar:
Ayşe Rabia Başaran Uğur
,
Oktay Bektas
,
Emine Güneri
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.776166
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
0
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nazlıcan Durukan
,
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.754599
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Sınavına ve Öğrenimine Yönelik Endişe Düzeyinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Oktay Bektas
, Pınar Çelik,
Serdar Varinlioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.786356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Berna Keçe
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.774267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3236
0
FAVORİ
3236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Fulya Öner Armağan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.757704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN KAZANDIKLARI TECRÜBELER
Yazarlar:
Oktay Bektas
,
Ahsen Tanşu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.753163
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
1
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Öz Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Serdar Varinlioğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.801665
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
1
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Fene Yönelik Epistemolojik İnanç Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.711629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN BEKLENTİLERİ
Yazarlar: Ahsen Tanşu,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
1
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3426
1
FAVORİ
3426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Uygulamaları Hakkında Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Oktay Bektas
,
Fatih Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.646318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4189
0
FAVORİ
4189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersindeki Madde ve Değişim Ünitesine Yönelik Geçerli ve Güvenilir Başarı Testi Geliştirme: BİLSEM Örneği
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.633540
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
1
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezi’nde Yürütülen Proje Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mehmet Arslan
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
0
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçişte Sınav Değişikliği Yaşayan Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Sınav Kaygılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Oktay Bektas
, Osman Orhan Demir,
Murat Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Fen Bilimleri Öğretmenlerinden Ders Alan 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Bakış Açıları
Yazarlar: İkbal Sarıduman,
Oktay Bektaş
, Mustafa Hamalosmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
0
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Burcu Ağtaş,
Oktay Bektaş
,
Emine Güneri
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2901
1
FAVORİ
2901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNTÖRN PSİKİYATRİ KLİNİK UYGULAMALARINA YÖNELİK HEMŞİRELİK SON SINIF ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ: KALİTATİF ÇALIŞMA
Yazarlar:
Mahmut Evli
,
Nuray Şimşek
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
ERÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Girişimcilik Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Oktay Bektas
, Feyza Vurgun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1019
0
FAVORİ
1019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
, Kübra Şengül Yıldırım,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Öğrenme Kaygıları ile Fen Bilimleri Öğrenme Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Can Yolagiden
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2172
0
FAVORİ
2172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Başarı Testi Geliştirilmesi: Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Örneği
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5921
0
FAVORİ
5921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Almış Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Ders Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Seyide Eroğlu
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15624
2
FAVORİ
15624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8.Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Sınavlarda Sorulmayan Fen Bilimleri Konularına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Melek Karaca,
Oktay Bektaş
,
Fulya Öner Armağan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3142
0
FAVORİ
3142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
ERÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Education in Science Environment and Health
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Selçuk Sağlık Dergisi
Turkish Journal of Science and Health
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Acta Infologica
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Nitel Sosyal Bilimler
Participatory Educational Research
Yayınlar
Robotic Coding Perceptions of Middle School Students
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1274671
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
1
ATIF
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSAL ALAN YAZINDA FEN EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI KONULU ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Yazarlar:
Burcu Karakuzu
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1375043
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1187
3
ATIF
0
FAVORİ
1187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sindirim Sistemi Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1267535
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
3
ATIF
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Changes in the Lives of Peritoneal Dialysis Patients and Coping with it: Qualitative Study
Yazarlar:
Nurcan Uzdil
,
Özlem Ceyhan
,
Nuray Şimşek
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Science and Health
DOI: 10.51972/tfsd.1238612
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
1
ATIF
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2021 LGS Fen Sorularının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1108229
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
2
ATIF
0
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Yapısı ve Özellikleri Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Nur Köroğlu
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.997764
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
3
ATIF
2
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Yaşlı Bireylerin Damgalanmaya ve Anksiyeteye Yönelik Deneyimleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Nuray Şimşek
,
Eda Albayrak
,
Yurdagül Selvi
,
Neslihan Gülşah İzgi
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
DOI: 10.18863/pgy.1005892
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
2
ATIF
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
4
ATIF
2
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
2
ATIF
1
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Eğitimi Doktora Öğrencilerinin Karşılaştıkları Problemler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.824749
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
1
ATIF
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eğitim Bilişim Ağı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Mustafa Metin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.985561
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
2
ATIF
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Girişimcilik ile İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Esra Kızılay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.993543
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1565
1
ATIF
0
FAVORİ
1565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1021163
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1193
1
ATIF
0
FAVORİ
1193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1361
1
ATIF
0
FAVORİ
1361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar:
Ayşe Rabia Başaran Uğur
,
Oktay Bektas
,
Emine Güneri
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.776166
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
7
ATIF
0
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Sınavına ve Öğrenimine Yönelik Endişe Düzeyinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Oktay Bektas
, Pınar Çelik,
Serdar Varinlioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.786356
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
2
ATIF
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Berna Keçe
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.774267
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3236
6
ATIF
0
FAVORİ
3236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN KAZANDIKLARI TECRÜBELER
Yazarlar:
Oktay Bektas
,
Ahsen Tanşu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.753163
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
8
ATIF
1
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Öz Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Serdar Varinlioğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.801665
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
3
ATIF
1
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3426
9
ATIF
1
FAVORİ
3426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Uygulamaları Hakkında Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Oktay Bektas
,
Fatih Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.646318
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4189
12
ATIF
0
FAVORİ
4189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersindeki Madde ve Değişim Ünitesine Yönelik Geçerli ve Güvenilir Başarı Testi Geliştirme: BİLSEM Örneği
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.633540
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
5
ATIF
1
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
, Kübra Şengül Yıldırım,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
1
ATIF
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat