Oktay BEKTAS Prof. Dr. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 46 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 51 TR Dizin Atıf 97
46 Yayın
22 Hakemlik
51 CrossRef Atıf
97 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kimya Eğitimi

Kurum

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

12640

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Burcu AĞTAŞ, Oktay BEKTAŞ , Emine GÜNERİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Science Education Journal
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2311

0

ATIF

1

FAVORİ

2311

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

1

FAVORİ

1915

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN BEKLENTİLERİ
Yazarlar: Ahsen TANŞU, Oktay BEKTAS
Yayın Bilgisi: 2020 , Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 597

0

ATIF

1

FAVORİ

597

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN KAZANDIKLARI TECRÜBELER
Yayın Bilgisi: 2020 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.753163
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 884

6

ATIF

1

FAVORİ

884

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

131

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

132

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2021 LGS Fen Sorularının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
DOI: 10.34056/aujef.1108229
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 674

0

FAVORİ

674

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

627

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

487

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Uzay ve Uzay Araştırmalarına İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.877329
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2419

1

FAVORİ

2419

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

860

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

348

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1228

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

413

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1026

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

268

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

651

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

3136

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

688

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1209

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1087

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

426

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1237

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1200

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

525

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

633

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN KAZANDIKLARI TECRÜBELER
Yayın Bilgisi: 2020 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.753163
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 884

1

FAVORİ

884

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2460

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

630

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN BEKLENTİLERİ
Yazarlar: Ahsen TANŞU, Oktay BEKTAS
Yayın Bilgisi: 2020 , Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 597

1

FAVORİ

597

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2471

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3438

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

860

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Fen Bilimleri Öğretmenlerinden Ders Alan 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Bakış Açıları
Yazarlar: İkbal SARIDUMAN, Oktay BEKTAŞ , Mustafa HAMALOSMANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466410
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 309

0

FAVORİ

309

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Burcu AĞTAŞ, Oktay BEKTAŞ , Emine GÜNERİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2311

1

FAVORİ

2311

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

723

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

854

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

5377

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

12640

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2867

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

ATIF

0

FAVORİ

307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2021 LGS Fen Sorularının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
DOI: 10.34056/aujef.1108229
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 674

1

ATIF

0

FAVORİ

674

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

627

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

487

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 860

3

ATIF

1

FAVORİ

860

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

413

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1026

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

651

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan DEMİR, Sibel SARAÇOĞLU , Oktay BEKTAS
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1087

1

ATIF

0

FAVORİ

1087

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

1237

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

525

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

633

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN KAZANDIKLARI TECRÜBELER
Yayın Bilgisi: 2020 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.753163
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 884

6

ATIF

1

FAVORİ

884

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

2460

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

2471

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

8

ATIF

0

FAVORİ

3438

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

1

FAVORİ

1915

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

854

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.