Oktay BEKTAS Prof. Dr. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 39 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 97
39 Yayın
20 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
97 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Kimya Eğitimi

Kurum

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

8757

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

470

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Uzay ve Uzay Araştırmalarına İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.877329
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

0

ATIF

1

FAVORİ

385

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 174

0

ATIF

1

FAVORİ

174

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 188

0

ATIF

1

FAVORİ

188

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

148

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Uzay ve Uzay Araştırmalarına İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.877329
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

0

ATIF

1

FAVORİ

385

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 174

0

ATIF

1

FAVORİ

174

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers' Views Regarding Support and Training Courses
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-849791
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 188

0

ATIF

0

FAVORİ

188

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 188

0

ATIF

1

FAVORİ

188

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

225

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

169

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

625

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of STEM Applications on the Scientific Creativity of 9th-Grade Students
DOI: 10.21891/jeseh.1059124
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 81

0

ATIF

0

FAVORİ

81

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1435

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

341

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

442

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

557

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan DEMİR, Sibel SARAÇOĞLU , Oktay BEKTAS
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 683

0

ATIF

0

FAVORİ

683

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

283

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

664

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

974

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

387

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

425

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN KAZANDIKLARI TECRÜBELER
Yayın Bilgisi: 2020 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.753163
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 628

0

ATIF

0

FAVORİ

628

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1454

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

470

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

488

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINDAN BEKLENTİLERİ
Yazarlar: Ahsen TANŞU, Oktay BEKTAS
Yayın Bilgisi: 2020 , Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 450

0

ATIF

0

FAVORİ

450

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1742

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

612

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Uygulamaları Hakkında Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Oktay BEKTAS , Fatih ASLAN
DOI: 10.46762/mamulebd.646318
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2463

0

ATIF

0

FAVORİ

2463

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1547

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

716

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Fen Bilimleri Öğretmenlerinden Ders Alan 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Bakış Açıları
Yazarlar: İkbal SARIDUMAN, Oktay BEKTAŞ , Mustafa HAMALOSMANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466410
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 165

0

ATIF

0

FAVORİ

165

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Burcu AĞTAŞ, Oktay BEKTAŞ , Emine GÜNERİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1717

0

ATIF

0

FAVORİ

1717

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

524

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

718

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4717

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

8757

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2603

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.