Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oktay Kızkapan
Doç. Dr.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
31
15
Yayın
29
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
0000-0001-6781-9879
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2132
1
ATIF
1
FAVORİ
2132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA (LGS) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4791
0
ATIF
1
FAVORİ
4791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3436
9
ATIF
1
FAVORİ
3436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BİLİMLE İLGİLİ DİSİPLİNLERDE TERS YÜZ EDİLMİŞ ÖĞRENME ÇALIŞMALARI: BİR META-SENTEZ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mustafa Tüysüz
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1433303
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
274
0
FAVORİ
274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayaller Gerçek Olur Mu? Yönetici ve Öğretmenlerin 2023 Vizyon Belgesine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Melek Karaca
,
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1336510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Science Teachers’ Experiences of an Expert-Guided Online Education Project
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Melek Karaca
,
Seyide Eroglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.96.10.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sezgiye Ters Bir Olaya İlişkin Argümanları ve Bu Tür Olayların Fen Eğitiminde Kullanılmasına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1097727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Öz-yeterlik Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Öğretmen Adayları Örneklemi
Yazarlar:
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Oktay Kızkapan
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1068025
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers' Views Regarding Support and Training Courses
Yazarlar:
Hasan Gökçe
,
Zeliha Gökçe
,
Oktay Bektas
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-849791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nazlıcan Durukan
,
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.754599
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN LABORATUVARI KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.757875
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1340
0
FAVORİ
1340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Fene Yönelik Epistemolojik İnanç Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.711629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
0
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kendi Tasarladıkları Öğretim Materyallerine İlişkin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Davut Sarıtaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.609086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3436
1
FAVORİ
3436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA (LGS) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4791
1
FAVORİ
4791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2132
1
FAVORİ
2132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
, Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.431971
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5893
0
FAVORİ
5893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Başarı Testi Geliştirilmesi: Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Örneği
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5923
0
FAVORİ
5923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Trakya Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
Temel Eğitim
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
Pre-Service Science Teachers’ Experiences of an Expert-Guided Online Education Project
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Melek Karaca
,
Seyide Eroglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.96.10.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
1
ATIF
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Öz-yeterlik Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Öğretmen Adayları Örneklemi
Yazarlar:
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Oktay Kızkapan
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1068025
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
1
ATIF
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN LABORATUVARI KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.757875
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1340
2
ATIF
0
FAVORİ
1340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kendi Tasarladıkları Öğretim Materyallerine İlişkin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Davut Sarıtaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.609086
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
3
ATIF
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Oktay Bektaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3374
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3436
9
ATIF
1
FAVORİ
3436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2132
1
ATIF
1
FAVORİ
2132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
, Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.431971
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5893
7
ATIF
0
FAVORİ
5893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat