Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Tüysüz
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
17
16
Yayın
12
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinlikleri Açısından Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Gizem Tezcan Şirin
,
Elif Kaval Oğuz
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.863341
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3092
4
ATIF
3
FAVORİ
3092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Eğitimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Kuvvet ve Enerji Örneği
Yazarlar: İsrafil Tozlu, Emine Gülseven,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3478
0
ATIF
2
FAVORİ
3478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Döngüsü ve Çoklu Zekâ Kuramının 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Özellikler Ünitesi Üzerindeki Başarılarına, Kimya Dersine Olan Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.724352
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
0
ATIF
1
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDA YER ALAN ETKİNLİKLERİN ÇOKLU ZEKÂ TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ersin Tanrıkulu
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1430876
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
ATIF
1
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDA YER ALAN ETKİNLİKLERİN ÇOKLU ZEKÂ TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ersin Tanrıkulu
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1430876
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
1
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİMLE İLGİLİ DİSİPLİNLERDE TERS YÜZ EDİLMİŞ ÖĞRENME ÇALIŞMALARI: BİR META-SENTEZ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mustafa Tüysüz
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1433303
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının STEM Motivasyonlarının ve Girişimcilik Seviyelerinin Araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
,
Elif Selcan Öztay
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1315893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
0
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâyelendirme Tekniği ile Desteklenen Argümantasyon Temelli Eğitim Kapsamında Öğretilen Sosyo-bilimsel Konuların 8. Sınıf Öğrencilerinin, Eleştirel Düşünme Becerilerine, Fene Karşı Tutumlarına ve Argümantasyon Seviyelerinin Gelişimlerine Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Arslan
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1170029
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMAN YAPILARI VE DÜŞÜNCE DENEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Metin Şardağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.963482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
445
0
FAVORİ
445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinlikleri Açısından Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Gizem Tezcan Şirin
,
Elif Kaval Oğuz
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.863341
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3092
3
FAVORİ
3092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.816413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.668687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Döngüsü ve Çoklu Zekâ Kuramının 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Özellikler Ünitesi Üzerindeki Başarılarına, Kimya Dersine Olan Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.724352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
1
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Argümantasyon ile Özel Yetenekli Bireylere Adli Bilimler Öğretimi
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilim Armonisi
DOI: 10.37215/bilar.2019257646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
0
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Eğitimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Kuvvet ve Enerji Örneği
Yazarlar: İsrafil Tozlu, Emine Gülseven,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3478
2
FAVORİ
3478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kara kutu deneylerinin özel yetenekli öğrencilerin eleştirel düşünmelerine etkisi
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
0
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Bireylerin Öğretim Ortamlarının Zenginleştirilmesi-Farklılaştırılmasında Kimya- Biyoloji-Astronomi-Toksikoloji-Teknoloji-Sanat- Bilim Felsefesi Entegresi Örneği
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilim Armonisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
0
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye İlişkin Zihinsel Modelleri
Yazarlar: Betül Ekiz Kıran,
Elif Selcan Kutucu
,
Ayşegül Tarkın Çelikkıran
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1254
0
FAVORİ
1254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2305
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Metin Şardağ
,
Alper Durukan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
0
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bilim Armonisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bilim Armonisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Yayınlar
BİLİMLE İLGİLİ DİSİPLİNLERDE TERS YÜZ EDİLMİŞ ÖĞRENME ÇALIŞMALARI: BİR META-SENTEZ
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Mustafa Tüysüz
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1433303
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
1
ATIF
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâyelendirme Tekniği ile Desteklenen Argümantasyon Temelli Eğitim Kapsamında Öğretilen Sosyo-bilimsel Konuların 8. Sınıf Öğrencilerinin, Eleştirel Düşünme Becerilerine, Fene Karşı Tutumlarına ve Argümantasyon Seviyelerinin Gelişimlerine Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Arslan
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1170029
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
2
ATIF
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinlikleri Açısından Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Gizem Tezcan Şirin
,
Elif Kaval Oğuz
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.863341
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3092
4
ATIF
3
FAVORİ
3092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.816413
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
2
ATIF
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.668687
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
3
ATIF
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2305
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
5
ATIF
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat