Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülseda Eyceyurt Türk
Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yayın
15
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
22
15
Yayın
14
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Kurum
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
KOVALENT BAĞLAR KONUSUNDA ÖĞRENCİ İMAJ VE YANLIŞ KAVRAMALARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Hüseyin Akkuş, Ümmüye Nur Tüzün,
Gülseda Eyceyurt
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
595
0
ATIF
1
FAVORİ
595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının STEM Motivasyonlarının ve Girişimcilik Seviyelerinin Araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
,
Elif Selcan Öztay
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1315893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
262
0
FAVORİ
262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asit-Baz Kavramları ile İlgili Üniversite Öğrencilerinin Kavram Önermelerinin, Kavram İmajlarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi: Türkiye ve İspanya Karşılaştırmalı Örnekleri ile
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Hatice Güngör Seyhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar” Projesinin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik İmajlarına ve Öğretim Stillerine Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Yüksel Tufan
,
Ayhan Yilmaz
,
Soner Yavuz
,
Davut Sarıtaş
,
Burcu Şenler
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1114268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.816413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Okul, Fakülte ve Öğretmen Adayı Boyutlarında İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Polat
,
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Duygu Altaylı Özgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
837
0
FAVORİ
837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Argumentation-supported Problem Based Learning on the Achievements of Science Teacher Candidates Regarding the Subjects of Gases and Acids-Bases
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ziya Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.643630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
0
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir STEAM Uygulaması: Sürrealist Kimya
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.620308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
0
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kimya Alanında Çalışan Bilim İnsanı İmajları Ve Bu İmajları Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ümmiye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.533849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1350
0
FAVORİ
1350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ TOULMİN ARGÜMAN MODELİ BİLEŞENLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-439202
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
0
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Prof. Dr. Fuat Sezgin’in Kimya Prototiplerini Argümesi
Yazarlar: Seçil Buket Harut,
Ümmüye Nur Tüzün
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1259
0
FAVORİ
1259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2305
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
0
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SİMÜLASYONLARLA KİMYA ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ İMAJLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kesit Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI VE BİLİMİN DOĞASI MİTLERİ
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
0
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Hüseyin Akkuş
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.04758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2661
0
FAVORİ
2661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOVALENT BAĞLAR KONUSUNDA ÖĞRENCİ İMAJ VE YANLIŞ KAVRAMALARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Hüseyin Akkuş, Ümmüye Nur Tüzün,
Gülseda Eyceyurt
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
595
1
FAVORİ
595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kesit Akademi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Editörlük
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Bilim Armonisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
The Universal Academic Research Journal
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.816413
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
2
ATIF
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Argumentation-supported Problem Based Learning on the Achievements of Science Teacher Candidates Regarding the Subjects of Gases and Acids-Bases
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ziya Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.643630
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
2
ATIF
0
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir STEAM Uygulaması: Sürrealist Kimya
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.620308
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
4
ATIF
0
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kimya Alanında Çalışan Bilim İnsanı İmajları Ve Bu İmajları Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ümmiye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.533849
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1350
3
ATIF
0
FAVORİ
1350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ TOULMİN ARGÜMAN MODELİ BİLEŞENLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-439202
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
3
ATIF
0
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2305
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
5
ATIF
0
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme İle İlgili İmajları
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Hüseyin Akkuş
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.04758
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2661
3
ATIF
0
FAVORİ
2661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat