Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Volkan Bilir
Doç.
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
12
14
Yayın
19
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Atom Konusu ile İlgili Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Modelleri İmajlarına Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Yezdan Boz
,
Nejla Yürük
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1225680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
0
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN BİLİM İNSANLARI İLE İLGİLİ BİLGİLERİN ÖĞRETMEN GÖZÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Candan Yıldız Bıçak
,
Volkan Bilir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1107010
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar” Projesinin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik İmajlarına ve Öğretim Stillerine Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Yüksel Tufan
,
Ayhan Yilmaz
,
Soner Yavuz
,
Davut Sarıtaş
,
Burcu Şenler
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1114268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ ÜZERİNE REACT STRATEJİSİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşegül Tatlı
,
Volkan Bilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.824326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
0
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumları ve Kimya Bilgilerini Günlük Yaşam İle İlişkilendirme Dereceleri Üzerine “Bilimden Doğaya, Doğadan Bilime: Problemlere Çözümler” Projesinin Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Sedat Karaçam
,
Şahin Danışman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.837140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sahip Oldukları Bilim İnsanı Cinsiyetine Yönelik İmajlarının Toulmin’in Argümantasyon Modeli Bileşenlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Fatih Serdar Yıldırım
,
Uğur Orhan
,
Emel Gürbüz
,
Merve Türk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
0
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Scale Development Study: Scientist Image, Gender of the Scientist and Risks of being Scientist
Yazarlar:
Sedat Karaçam
,
Şahin Danışman
,
Volkan Bilir
,
Azize Digilli-baran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
338
0
FAVORİ
338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımında Kullanılan Argümantasyon Tekniklerinin Ortaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
, Ayşegül Tatlı,
Candan Yıldız
, Betül Büşra Emiroğlu, Devrim Ertuğrul, Gizem Sakmen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1910
0
FAVORİ
1910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kimya Alanında Çalışan Bilim İnsanı İmajları Ve Bu İmajları Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ümmiye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.533849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ TOULMİN ARGÜMAN MODELİ BİLEŞENLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-439202
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
0
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atomic Theories That Preservice Science Teachers Confuse and Underlying Reasons
Yazarlar:
Volkan Bilir
, Azize Digilli Baran,
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.331368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1687
0
FAVORİ
1687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim ve Fen Fakültesi Öğrencilerinin Korozyon Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Korozyonun Çevresel Etkileri ile İlgili Algılamaları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Mehmet Levent Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363963
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korozyon Konusunda Geçerliliği ve Güvenirliği Sağlanmış Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Volkan Bilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2338
0
FAVORİ
2338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim ve Fen Fakültesi Öğrencilerinin Korozyon Konusundaki Bilgi Düzeyleri
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
MEHMET LEVENT Aksu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321370
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
0
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN BİLİM İNSANLARI İLE İLGİLİ BİLGİLERİN ÖĞRETMEN GÖZÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Candan Yıldız Bıçak
,
Volkan Bilir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1107010
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
3
ATIF
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumları ve Kimya Bilgilerini Günlük Yaşam İle İlişkilendirme Dereceleri Üzerine “Bilimden Doğaya, Doğadan Bilime: Problemlere Çözümler” Projesinin Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Sedat Karaçam
,
Şahin Danışman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.837140
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
1
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kimya Alanında Çalışan Bilim İnsanı İmajları Ve Bu İmajları Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt Türk
, Ümmiye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.533849
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
3
ATIF
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ TOULMİN ARGÜMAN MODELİ BİLEŞENLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Volkan Bilir
,
Gülseda Eyceyurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-439202
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
3
ATIF
0
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atomic Theories That Preservice Science Teachers Confuse and Underlying Reasons
Yazarlar:
Volkan Bilir
, Azize Digilli Baran,
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.331368
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1687
2
ATIF
0
FAVORİ
1687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat