Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sedat Karaçam
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
15
16
Yayın
19
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ARGÜMANTASYON DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA, BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARINA OLAN ETKİSİ
Yazarlar:
Ömer Acar
, Zehra Tola,
Sedat Karaçam
,
Ahmet Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4596
0
ATIF
1
FAVORİ
4596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORU ÇÖZÜMÜNDE KULLANILAN BİLİŞSEL VE ÜSTBİLİŞSEL STRATEJİLERİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK VE KAVRAMSAL ANLAMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedat Karaçam
,
Ümit Gürsel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-597115
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
2
ATIF
1
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sorgulayıcı öğretim yaklaşımının zihin yetersizliği olan öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi
Yazarlar:
Saadet Bayrak
,
Sedat Karaçam
,
Hakan Özak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1429004
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
285
0
FAVORİ
285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Derse Devamı Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Ufuk Güven
,
Sedat Karaçam
,
Behlül Bilal Sezer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1065288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumları ve Kimya Bilgilerini Günlük Yaşam İle İlişkilendirme Dereceleri Üzerine “Bilimden Doğaya, Doğadan Bilime: Problemlere Çözümler” Projesinin Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Sedat Karaçam
,
Şahin Danışman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.837140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1314
0
FAVORİ
1314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Scale Development Study: Scientist Image, Gender of the Scientist and Risks of being Scientist
Yazarlar:
Sedat Karaçam
,
Şahin Danışman
,
Volkan Bilir
,
Azize Digilli-baran
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
351
0
FAVORİ
351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim İnsanlarının Sahip Oldukları Risklere Yönelik Ortaokul Öğrencilerinin Algıları
Yazarlar:
Azize Digilli-baran
,
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.597429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2721
0
FAVORİ
2721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORU ÇÖZÜMÜNDE KULLANILAN BİLİŞSEL VE ÜSTBİLİŞSEL STRATEJİLERİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK VE KAVRAMSAL ANLAMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedat Karaçam
,
Ümit Gürsel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-597115
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
1
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘More than Just Waste Paper’ – It Could Be an Indicator of a Stereotypical Image of a Scientist
Yazarlar:
Sedat Karacam
, Volkan Bilir, Azize Digilli Baran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.715
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
401
0
FAVORİ
401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atomic Theories That Preservice Science Teachers Confuse and Underlying Reasons
Yazarlar:
Volkan Bilir
, Azize Digilli Baran,
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.331368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1706
0
FAVORİ
1706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sıvılarda Kaldırma Kuvveti Kavramına Yönelik Görsel İmgeleri ve İmgenin Kökenleri
Yazarlar:
Sedat Karaçam
, Ümit Gürsel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16051
0
FAVORİ
16051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA, BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARINA OLAN ETKİSİ
Yazarlar:
Ömer Acar
, Zehra Tola,
Sedat Karaçam
,
Ahmet Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4596
1
FAVORİ
4596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Some Demografical Variables on Secondary School Students’ Images About Scientist / Bazı Demografik Özelliklerin Ortaokul Öğrencilerin Bilim İnsanı İmgeleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları ile Cinsiyet ve Öğrenim Düzeyi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNE GÖRE BAŞARILI ÖĞRENCİ
Yazarlar:
Murat Genç
,
Sedat Karaçam
,
Fatih Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2365
0
FAVORİ
2365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANI ALGILARI: METAFORİK ANALİZ
Yazarlar:
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
0
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Ders Kitaplarında Sunulan Bilim İnsanlarının Basmakalıp Bilim İnsanı İmajı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sedat Karaçam
,
Fatih Aydın
, Azize Digilli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
45859
0
FAVORİ
45859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Farklı Formattaki Performans Görevlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
European Journal of Educational Research
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Uzaktan Eğitimde Derse Devamı Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Ufuk Güven
,
Sedat Karaçam
,
Behlül Bilal Sezer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1065288
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
1
ATIF
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumları ve Kimya Bilgilerini Günlük Yaşam İle İlişkilendirme Dereceleri Üzerine “Bilimden Doğaya, Doğadan Bilime: Problemlere Çözümler” Projesinin Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Sedat Karaçam
,
Şahin Danışman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.837140
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1314
1
ATIF
0
FAVORİ
1314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim İnsanlarının Sahip Oldukları Risklere Yönelik Ortaokul Öğrencilerinin Algıları
Yazarlar:
Azize Digilli-baran
,
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.597429
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2721
3
ATIF
0
FAVORİ
2721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORU ÇÖZÜMÜNDE KULLANILAN BİLİŞSEL VE ÜSTBİLİŞSEL STRATEJİLERİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK VE KAVRAMSAL ANLAMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedat Karaçam
,
Ümit Gürsel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-597115
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
2
ATIF
1
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atomic Theories That Preservice Science Teachers Confuse and Underlying Reasons
Yazarlar:
Volkan Bilir
, Azize Digilli Baran,
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.331368
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1706
2
ATIF
0
FAVORİ
1706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sıvılarda Kaldırma Kuvveti Kavramına Yönelik Görsel İmgeleri ve İmgenin Kökenleri
Yazarlar:
Sedat Karaçam
, Ümit Gürsel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16051
5
ATIF
0
FAVORİ
16051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları ile Cinsiyet ve Öğrenim Düzeyi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sedat Karaçam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
1
ATIF
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat