Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 2149-2727 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Adıyaman Üniversitesi |


Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi (ADYÜEBD), deneysel, teorik ve metodolojik yollarla uluslararası eğitim araştırma topluluğunu ilerletmeyi hedefleyen Adıyaman Üniversitesi' nin amiral gemisidir. ADYÜEBD, geniş alt alanlar, disiplinler ve analitik yöntemler arasında eğitim araştırması alanını kapsayan özgün makaleler yayımlamaktadır. Aynı zamanda, resmi ve gayri resmi öğrenme bağlamlarında tanımlanan eğitim ve öğrenimin her seviyesinde çalışmaları kabul etmektedir. ADYÜEBD, kaliteli disiplinlerarası ve çok disiplinli çalışmalar da dahil olmak üzere çok çeşitli bakış açılarını, konuları, bağlamları ve yöntemleri yansıtan geniş çeşitlilikteki makaleleri kabul etmektedir.

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi yılda 2 defa elektronik olarak yayınlanan uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide Eğitim Bilimleri alanında Türkçe veya İngilizce dillerinde yazılmış özgün, nitelikli bilimsel çalışmalara yer verilmektedir.

YENİLENEN YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ DERGİMİZDE 2019 ARALIK SAYISINDAN İTİBAREN SADECE İNGİLİZCE MAKALELERE YER VERİLMEKTEDİR. ANCAK İSTEYEN YAZAR/LAR İNGİLİZCE ÇALIŞMALARINA, ÇALIŞMANIN TÜRKÇE TAM METNİNİ DE EKLEYEBİLİRLER.

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 yılındaki sayılarından itibaren ULAKBİM'de taranmaya başlamıştır. Dergimiz ayrıca Index Copernicus, GOOGLE SCHOLAR, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi

e-ISSN 2149-2727 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Adıyaman Üniversitesi |
Kapak Resmi


Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi (ADYÜEBD), deneysel, teorik ve metodolojik yollarla uluslararası eğitim araştırma topluluğunu ilerletmeyi hedefleyen Adıyaman Üniversitesi' nin amiral gemisidir. ADYÜEBD, geniş alt alanlar, disiplinler ve analitik yöntemler arasında eğitim araştırması alanını kapsayan özgün makaleler yayımlamaktadır. Aynı zamanda, resmi ve gayri resmi öğrenme bağlamlarında tanımlanan eğitim ve öğrenimin her seviyesinde çalışmaları kabul etmektedir. ADYÜEBD, kaliteli disiplinlerarası ve çok disiplinli çalışmalar da dahil olmak üzere çok çeşitli bakış açılarını, konuları, bağlamları ve yöntemleri yansıtan geniş çeşitlilikteki makaleleri kabul etmektedir.

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi yılda 2 defa elektronik olarak yayınlanan uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide Eğitim Bilimleri alanında Türkçe veya İngilizce dillerinde yazılmış özgün, nitelikli bilimsel çalışmalara yer verilmektedir.

YENİLENEN YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ DERGİMİZDE 2019 ARALIK SAYISINDAN İTİBAREN SADECE İNGİLİZCE MAKALELERE YER VERİLMEKTEDİR. ANCAK İSTEYEN YAZAR/LAR İNGİLİZCE ÇALIŞMALARINA, ÇALIŞMANIN TÜRKÇE TAM METNİNİ DE EKLEYEBİLİRLER.

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 yılındaki sayılarından itibaren ULAKBİM'de taranmaya başlamıştır. Dergimiz ayrıca Index Copernicus, GOOGLE SCHOLAR, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.

Cilt 10 - Sayı 1 - 30 Haz 2020
  1. An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects
    Sayfalar 1 - 19
    Memet KARAKUŞ , Nihan ARSLAN NAMLI , Ali KEMAL UĞUR , Seray DOĞRU ORAL , Nilgün SAKAR , Halil KAYA
  2. Mentorship: Reflections from Middle School Mathematics Teachers
    Sayfalar 20 - 31
    Erhan BOZKURT , Firdevs ÖZKAYA , Tuğba ÇİL , Melike DÜLGER
  3. A New Concept in Teacher Identıty Research: Teacher Agency
    Sayfalar 32 - 55
    Cahit ERDEM
  4. Job Satisfaction and Burnout Levels of Early Childhood Teachers in the U.S. and Turkey
    Sayfalar 56 - 69
    Canan YILDIZ ÇİÇEKLER , Maide ORÇAN KAÇAN , Ersoy ERDEMİR , Neriman ARAL
Dizinler