Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Benli Özdemir
Doç. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
12
8
Yayın
12
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Dersi Eleştirel Düşünme Gücü ile Fen Dersine Yönelik Öz-Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Özdemir Onaç
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1484241
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
187
0
ATIF
1
FAVORİ
187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitsel Çizgi Filmlerin Enerji Dönüşümleri ve Çevre Bilimi Ünitesinde 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Yeterlik Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Özgür Bulduk
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
35
0
FAVORİ
35
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Teknolojileri Kullanımının Ön Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Abdulkerim Turkaya
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1486583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34
0
FAVORİ
34
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Odaklı Düşünme Yönteminin Grafik Tasarım Öğrencilerinin Yaratıcılıkları Üzerine Etkisi: Sosyobilimsel Konular Örneği
Yazarlar:
Nail Akgün
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1525945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22
0
FAVORİ
22
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sorun Odaklı Çevre Anlayışları: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Selçuk Şahingöz
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1510496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
53
0
FAVORİ
53
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Eleştirel Düşünme Gücü ile Fen Dersine Yönelik Öz-Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Özdemir Onaç
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1484241
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
187
1
FAVORİ
187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5 Yaş Çocuklarına Yönelik Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Yazarlar:
Kübra Aslan
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1476419
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
212
0
FAVORİ
212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Okuryazarlık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
365
0
FAVORİ
365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1969’dan Günümüze Ortaokullarda Okutulan Fen Öğretim Programlarında Yer Alan “Doğal Afetler” Konusunun Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Benli Özdemir
,
Yücel Kayabaşı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1299047
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat