avatar
Aysel Arslan Doç. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 64 Hakemlik 43 CrossRef Atıf 242 TR Dizin Atıf 55
64 Yayın
43 Hakemlik
242 CrossRef Atıf
55 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 17 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3916

17

3

3916

46

3

10285

0

3

834

İlkokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2025 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1506770
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1086

0

3

1086

2

2

1246

Yayınlar

0

57

0

274

3

1086

0

285

0

324

0

353

0

296

0

246

0

296

0

559

0

356

0

560

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 586

0

586

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 572

0

572

0

1053

0

515

0

660

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 758

0

758

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 536

0

536

0

845

0

521

0

590

0

1006

0

1249

1

731

0

694

0

858

0

713

2

1246

0

3758

0

540

0

912

3

3916

3

10285

1

4387

2

1939

0

6959

0

1732

0

816

0

13450

0

3030

0

9743

1

2975

2

24068

0

3183

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 586

2

0

586

3

0

1053

1

0

515

1

0

660

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 758

1

0

758

3

0

845

4

0

1006

1

1

731

2

0

858

2

2

1246

1

0

1295

11

0

3758

3

0

912

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 17 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3916

17

3

3916

46

3

10285

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4387

20

1

4387

4

2

1939

12

0

1348

15

0

13450

4

1

1723

21

0

3030

3

0

9743

14

1

2975

9

1

21620

21

0

3183

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.