avatar
Aysel Arslan Doç. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 51 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 183 TR Dizin Atıf 47
51 Yayın
31 Hakemlik
183 CrossRef Atıf
47 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Biyografi

Aysel ARSLAN, Sivas-Türkiye'de doğdu. İlkokulu Sivas'ta okudu. Ortaokul ve liseyi açık öğretim programlarından tamamladı. Lisans eğitimini 2010-2014 yılları arasında Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği Bölümünde tamamladı. Yüksek Lisans eğitimini 2014-2017 yılları arasında Sivas Cumhuriyet Üniversitesinde, doktora eğitimini 2017-2021 yılları arasında Atatürk Üniversitesinde Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalında tamamladı. 2023 yılında alanında Doçent unvanını aldı. 2017-2018 yılları arasında Gaziantep Şahinbey merkez ilçede Türkçe Öğretmeni olarak görev yaptı. 2018-2022 yılları arasında Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sağlık Hizmetleri MYO'da öğretim görevlisi olarak, 2022-2023 yılları arasında Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümünde Dr. Öğr. Üyesi olarak, 2023 yılından itibaren Doçent olarak görev yapmaktadır. Alanında çok sayıda makale, bildiri ve kitap bölümü yayınlamıştır. Evli ve iki çocuk annesidir. 

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 13 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2881

13

3

2881

3

2

1573

2

2

918

26

2

6864

Yayınlar

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 93

0

93

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 52

0

52

0

377

0

182

0

323

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 362

0

362

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 373

0

373

0

557

0

343

0

394

0

617

0

998

1

541

0

558

0

558

0

543

2

918

0

2416

0

409

0

747

3

2881

2

6864

1

3832

2

1573

0

5303

0

1410

0

689

0

10604

0

2689

0

9236

0

2457

1

21834

0

2832

Yayınlar

1

0

377

2

0

557

2

0

617

2

0

558

2

2

918

1

0

913

7

0

2416

3

0

747

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 13 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2881

13

3

2881

26

2

6864

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3832

16

1

3832

3

2

1573

11

0

1117

12

0

10604

3

1

1509

19

0

2689

3

0

9236

13

0

2457

6

1

19446

21

0

2832

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.