avatar
Aysel Arslan Doç. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 61 Hakemlik 41 CrossRef Atıf 225 TR Dizin Atıf 55
61 Yayın
41 Hakemlik
225 CrossRef Atıf
55 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3500

15

3

3500

43

3

8656

0

3

724

4

2

1741

0

2

23306

Yayınlar

0

54

0

33

0

118

0

120

0

128

0

117

0

144

0

335

0

223

0

323

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 379

0

379

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 376

0

376

0

762

0

382

0

524

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

0

554

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 456

0

456

0

725

0

436

0

497

0

853

0

1136

1

646

0

631

0

726

0

631

2

1085

0

3113

0

478

0

821

3

3500

3

8656

1

4194

2

1741

0

6257

0

1596

0

771

0

12261

0

2858

0

9564

1

2712

2

23306

0

3034

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

2

0

762

1

0

382

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

1

0

554

3

0

725

4

0

853

1

1

646

2

0

726

2

2

1085

1

0

1078

9

0

3113

3

0

821

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3500

15

3

3500

43

3

8656

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 19 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4194

19

1

4194

4

2

1741

12

0

1251

14

0

12261

4

1

1633

19

0

2858

3

0

9564

14

1

2712

9

1

20713

21

0

3034

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.