avatar
Aysel Arslan Doç. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 63 Hakemlik 43 CrossRef Atıf 242 TR Dizin Atıf 55
63 Yayın
43 Hakemlik
242 CrossRef Atıf
55 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

46

3

10161

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 17 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3877

17

3

3877

0

3

821

İlkokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2025 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1506770
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 994

0

3

994

2

2

1230

Yayınlar

0

12

0

195

3

994

0

276

0

285

0

319

0

272

0

234

0

274

0

514

0

342

0

538

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

0

557

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 556

0

556

0

1008

0

497

0

635

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 723

0

723

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 523

0

523

0

833

0

511

0

580

0

989

0

1234

1

719

0

683

0

838

0

705

2

1230

1

3702

0

525

0

898

3

3877

3

10161

1

4374

2

1902

0

6909

0

1714

0

812

0

13338

0

3002

0

9722

1

2948

2

24032

0

3165

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

2

0

557

3

0

1008

1

0

497

1

0

635

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 723

1

0

723

3

0

833

4

0

989

1

1

719

2

0

838

2

2

1230

1

0

1269

11

1

3702

3

0

898

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 17 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3877

17

3

3877

46

3

10161

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4374

20

1

4374

4

2

1902

12

0

1336

15

0

13338

4

1

1717

21

0

3002

3

0

9722

14

1

2948

9

1

21552

21

0

3165

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.