avatar
Aysel Arslan Doç. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 62 Hakemlik 43 CrossRef Atıf 237 TR Dizin Atıf 55
62 Yayın
43 Hakemlik
237 CrossRef Atıf
55 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

45

3

9870

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3833

15

3

3833

0

3

806

İlkokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2025 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1506770
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 898

0

3

898

2

2

1200

Yayınlar

3

898

0

248

0

259

0

282

0

248

0

220

0

253

0

488

0

325

0

495

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 506

0

506

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 530

0

530

0

965

0

475

0

611

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

0

698

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 516

0

516

0

814

0

497

0

568

0

966

0

1221

1

705

0

675

0

826

0

693

2

1200

1

3598

0

520

0

888

3

3833

3

9870

1

4352

2

1866

0

6786

0

1703

0

806

0

13109

0

2979

0

9702

1

2868

2

23921

0

3131

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 506

2

0

506

3

0

965

1

0

475

1

0

611

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

1

0

698

3

0

814

4

0

966

1

1

705

2

0

826

2

2

1200

1

0

1242

10

1

3598

3

0

888

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3833

15

3

3833

45

3

9870

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4352

20

1

4352

4

2

1866

12

0

1322

15

0

13109

4

1

1701

21

0

2979

3

0

9702

14

1

2868

9

1

21371

21

0

3131

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.