avatar
Aysel Arslan Doç. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 59 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 225 TR Dizin Atıf 55
59 Yayın
39 Hakemlik
225 CrossRef Atıf
55 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3478

15

3

3478

43

3

8586

0

3

716

4

2

1730

0

2

23242

Yayınlar

0

93

0

100

0

108

0

105

0

134

0

310

İlkokul Düzeyindeki Yabancı Dil Öğretimi Etkinliklerinin İncelenmesi
Yazarlar: Aysel Arslan , Songül Kimsesiz
DOI: 10.57135/jier.1475505
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 215

0

215

0

309

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 369

0

369

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 356

0

356

0

755

0

376

0

510

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 544

0

544

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 451

0

451

0

712

0

432

0

487

0

846

0

1126

1

638

0

629

0

717

0

625

2

1076

0

3093

0

475

0

818

3

3478

3

8586

2

1730

1

4178

0

6216

0

1586

0

763

0

12172

0

2848

0

9553

1

2685

2

23242

0

3026

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

2

0

755

1

0

376

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 544

1

0

544

3

0

712

4

0

846

1

1

638

2

0

717

2

2

1076

1

0

1070

9

0

3093

3

0

818

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3478

15

3

3478

43

3

8586

4

2

1730

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 19 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4178

19

1

4178

12

0

1249

14

0

12172

4

1

1625

19

0

2848

3

0

9553

14

1

2685

9

1

20663

21

0

3026

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.