avatar
Ramazan Ertürk Dr. Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın 29 Hakemlik 44 CrossRef Atıf 72 TR Dizin Atıf 2
29 Yayın
44 Hakemlik
72 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Eğitimde Denetim Teftiş ve Planlama Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer) Örgütsel Davranış Motivasyon Liderlik

Biyografi

Dr.  Ramazan ERTÜRK, 1999 yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünü kazanmış ve bu bölümden 2003 yılında mezun olup sınıf öğretmeni olarak Kastamonu iline atanmıştır. Sırasıyla Kastamonu, Düzce ve Bolu illerinde görev yapmıştır. Bu süreçte müdür yetkili öğretmenlik, müdür yardımcılığı ve öğretmenlik görevlerinde bulunmuştur. 2014 yılında Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalında Tezli Yüksek Lisansını, 2021 yılında Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalında Doktora Programını tamamlamıştır.

Kurum

Milli Eğitim Bakanlığı

Popüler Yayınları

İlkokul Öğrencilerinin Okul Kavramına Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yayın Bilgisi: 2021 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.971828
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

0

2

592

Lider Üye Etkileşimi Kalitesi ve Duygusal İyi Oluş Arasındaki İlişki
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1252698
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 296

0

2

296

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine Yönelik Algıları: Nitel Bir Analiz
DOI: 10.51460/baebd.937335
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1134

2

2

1134

Conflict in Schools: A Qualitative Study
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.14.9.1
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1912

3

1

1912

Yayınlar

Yöneticiye Güven ve Öğretmen Sesliliği Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2024 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1384816
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 72

1

72

0

207

Lider Üye Etkileşimi Kalitesi ve Duygusal İyi Oluş Arasındaki İlişki
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1252698
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 296

2

296

1

478

Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ve Yenilikçi İş Davranışları Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2023 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1144127
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 305

1

305

1

491

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine Yönelik Algıları: Nitel Bir Analiz
DOI: 10.51460/baebd.937335
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1134

2

1134

0

686

Conflict in Schools: A Qualitative Study
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.14.9.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1912

1

1912

İlkokul Öğrencilerinin Okul Kavramına Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yayın Bilgisi: 2021 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.971828
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

2

592

0

976

0

701

1

312

Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Özellikleri ve Davranışları
Yazarlar: Ramazan Ertürk , Türkan Argon
Yayın Bilgisi: 2021 , MSGSÜ Sosyal Bilimler
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1061

1

1061

0

3269

0

1768

1

1183

İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunları Ve Çevre Eğitimine Yönelik Algıları
DOI: 10.17679/inuefd.354142
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4616

0

4616

Öğretmenlerin İş Motivasyonları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5777

0

5777

0

912

0

308

1

2036

Yayınlar

Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ve Yenilikçi İş Davranışları Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2023 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1144127
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 305

1

1

305

1

1

491

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine Yönelik Algıları: Nitel Bir Analiz
DOI: 10.51460/baebd.937335
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1134

2

2

1134

Conflict in Schools: A Qualitative Study
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.14.9.1
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1912

3

1

1912

4

0

976

1

0

701

9

0

3269

4

0

1768

İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunları Ve Çevre Eğitimine Yönelik Algıları
DOI: 10.17679/inuefd.354142
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4616

12

0

4616

25

0

7853

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.