Ramazan ERTÜRK Dr. Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın 27 Hakemlik 38 CrossRef Atıf 64
27 Yayın
38 Hakemlik
64 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Eğitimde Denetim Teftiş ve Planlama Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer) Örgütsel Davranış Motivasyon Liderlik

Biyografi

Dr.  Ramazan ERTÜRK, 1999 yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünü kazanmış ve bu bölümden 2003 yılında mezun olup sınıf öğretmeni olarak Kastamonu iline atanmıştır. Sırasıyla Kastamonu, Düzce ve Bolu illerinde görev yapmıştır. Bu süreçte müdür yetkili öğretmenlik, müdür yardımcılığı ve öğretmenlik görevlerinde bulunmuştur. 2014 yılında Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalında Tezli Yüksek Lisansını, 2021 yılında Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalında Doktora Programını tamamlamıştır.

Kurum

Milli Eğitim Bakanlığı

Popüler Yayınları

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine Yönelik Algıları: Nitel Bir Analiz
DOI: 10.51460/baebd.937335
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 796

1

ATIF

2

FAVORİ

796

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okul Kavramına Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yayın Bilgisi: 2021 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.971828
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 412

0

ATIF

2

FAVORİ

412

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conflict in Schools: A Qualitative Study
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.14.9.1
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1269

3

ATIF

1

FAVORİ

1269

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

379

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Lider Üye Etkileşimi Kalitesi ve Duygusal İyi Oluş Arasındaki İlişki
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1252698
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 115

1

FAVORİ

115

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ve Yenilikçi İş Davranışları Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2023 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1144127
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 157

1

FAVORİ

157

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

379

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine Yönelik Algıları: Nitel Bir Analiz
DOI: 10.51460/baebd.937335
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 796

2

FAVORİ

796

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

593

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conflict in Schools: A Qualitative Study
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.14.9.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1269

1

FAVORİ

1269

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okul Kavramına Yönelik Algıları: Metafor Çalışması
Yayın Bilgisi: 2021 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.971828
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 412

2

FAVORİ

412

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

856

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

650

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

256

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Özellikleri ve Davranışları
Yazarlar: Ramazan ERTÜRK , Türkan ARGON
Yayın Bilgisi: 2021 , MSGSÜ Sosyal Bilimler
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 717

1

FAVORİ

717

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3005

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1733

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1033

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunları Ve Çevre Eğitimine Yönelik Algıları
DOI: 10.17679/inuefd.354142
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4016

0

FAVORİ

4016

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İş Motivasyonları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5075

0

FAVORİ

5075

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

730

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

227

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1868

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

1

FAVORİ

379

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine Yönelik Algıları: Nitel Bir Analiz
DOI: 10.51460/baebd.937335
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 796

1

ATIF

2

FAVORİ

796

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conflict in Schools: A Qualitative Study
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.14.9.1
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1269

3

ATIF

1

FAVORİ

1269

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

856

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

650

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÖNETİCİ VE LİDER KAVRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.47159-574232
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3005

9

ATIF

0

FAVORİ

3005

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1733

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunları Ve Çevre Eğitimine Yönelik Algıları
DOI: 10.17679/inuefd.354142
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4016

10

ATIF

0

FAVORİ

4016

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

25

ATIF

0

FAVORİ

6778

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.