Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Davut Sarıtaş
Doç. Dr.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli University, Faculty of Education, Department of Mathematic and Science Education
Yayın
14
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
23
14
Yayın
15
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-5108-4801
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Fen Bilimleri Eğitimi
Bilim Felsefesi
Kurum
Nevşehir Hacı Bektaş Veli University, Faculty of Education, Department of Mathematic and Science Education
Popüler Yayınları
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
1
ATIF
1
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Algodoo Destekli Periyodik Tablo Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına ve Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Esra Koca
,
Davut Sarıtaş
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1406845
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Bilginin Basitleşmesine Dayalı Didaktik Dönüşümün Kimya Öğretiminin Sorunları ile İlişkisi Hakkında Bir Argüman
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1217681
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
184
0
FAVORİ
184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar” Projesinin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik İmajlarına ve Öğretim Stillerine Etkisi
Yazarlar:
Volkan Bilir
,
Yüksel Tufan
,
Ayhan Yilmaz
,
Soner Yavuz
,
Davut Sarıtaş
,
Burcu Şenler
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1114268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim ile Rastlantı İlişkisi Hakkındaki Anlayışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yasemin Doyğun Soysal
,
Davut Sarıtaş
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Davut Sarıtaş
,
Mehmet Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.682015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1436
0
FAVORİ
1436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÜNCEL FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BİLİM-KÜLTÜR-BİLİM TARİHİ İLİŞKİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE UYGUN BİR İLİŞKİ İÇİN KURAMSAL ÖNERİLER
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hipotetik TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) döngüsü ile kimyasal değişimin doğasının öğretimi; asit-baz indikatör tepkimesi örneği
Yazarlar:
Soner Ergül
,
Davut Sarıtaş
, Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.709953
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6877
0
FAVORİ
6877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİMİN SOSYO-KÜLTÜREL DOĞASI BAĞLAMINDA FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YERLİ VE YABANCI BİLİM İNSANLARI HAKKINDAKİ BİLGİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM İNSANLARINA YÖNELİK GENEL BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Şule Sahın,
Davud Sarıtaş
,
Yüksel Tufan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.20875/makusobed.637901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
1
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Periyodik Yasa-Sistem İlişkisi Nasıl Kurulmalıdır? Kimya Öğretimine Bilim Tarihi ve Felsefesinden Çıkarımlar
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
,
Yüksel Tufan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.16986/HUJE.2018043649
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8554
0
FAVORİ
8554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Felsefinde Bilimin Rasyonalitesi Sorunu Bağlamında Fen Eğitiminde Bilimi Anlamada Akıl Yürütme Yöntemlerinin Önemi Üzerine
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
,
Yüksel Tufan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4501
0
FAVORİ
4501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of High School Teachers’ Radon Awareness in Terms of Some Variables
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
,
Mahmut Polat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
El-Cezeri
DOI: 10.31202/ecjse.296273
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İndirgemecilik Açısından Kimya Öğretiminde Makro ve Mikro Bilgi Seviyeleri
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
, Yüksel Tufan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
El-Cezeri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Editörlük
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Alan Editörü
Kapadokya Eğitim Dergisi
Editör
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Teknik Editör , Editör , Yayın Editörü
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Kapadokya Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Erciyes Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Yayınlar
Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Davut Sarıtaş
,
Mehmet Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.682015
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1436
1
ATIF
0
FAVORİ
1436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hipotetik TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) döngüsü ile kimyasal değişimin doğasının öğretimi; asit-baz indikatör tepkimesi örneği
Yazarlar:
Soner Ergül
,
Davut Sarıtaş
, Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.709953
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6877
8
ATIF
0
FAVORİ
6877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM İNSANLARINA YÖNELİK GENEL BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Şule Sahın,
Davud Sarıtaş
,
Yüksel Tufan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.20875/makusobed.637901
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
1
ATIF
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Oğuzhan Nacaroğlu
,
Davut Sarıtaş
,
Oktay Kızkapan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.563758
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
1
ATIF
1
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat